Naisten deitti-ilmoitusten turnoff top3
1. Kuvassa tatuointeja
2. Kuvauksessa sana "räväkkä"
3. Englanninkieliset mukahienot mietelauseet
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Miten näitäkin tulee taas jatkuvasti: Laita viestiä, jos kiinnostuit.
- en hemmetti laita kun tämä on Tinder ja täällä ei voi laittaa viestiä ilman mätsiä.
ai saamari, mulla on näin🤣 pitääkin käydä muuttamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näitäkin tulee taas jatkuvasti: Laita viestiä, jos kiinnostuit.
- en hemmetti laita kun tämä on Tinder ja täällä ei voi laittaa viestiä ilman mätsiä.
ai saamari, mulla on näin🤣 pitääkin käydä muuttamassa
Muutenkin turha tuollaista laittaa profiiliin, koska eikö se nyt ole itsestäänselvyys muutenkin, että jos osuma tulee ja kiinnostaa, laittaa viestin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on turn off ilmaista, että pärjää yksinkin/ilman miestä? Aidosti kiinnostaa.
No miksi ihmeessä on treffiapissa etsimässä miestä, kerran ilmankin pärjää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi on turn off ilmaista, että pärjää yksinkin/ilman miestä? Aidosti kiinnostaa.
Varmaan yhtä houkutteleva kuin työpaikkailmoitus, jossa lukee että ei me tänne ketään tarvita, mutta saahan sitä toki hakea.
Vierailija kirjoitti:
Viini, kissat ja matkustelu
Tätä en ymmärrä: Miksi nainen poseeraa selkeästi sisällä kotonaan pyöräilykypärä päässä?
Pyöräilykypärä ei ole mikään kivannäköinen koriste ja saa monet näyttämään vaan hassulta. Miksi ihmeessä sen kanssa pitää poseerata olohuoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä eläimissä on ongelma?🤔 Tää on mulle uusi juttu että olisi turn off jos omistaa leimmikin ja laittaa kuvan sen kanssa.
Tätä ihmettelen minäkin! Värikkäät hiukset, tatuoinnit, eläimet, henkisyys, lapset, ruoka&viinit, shoppailu sekä matkustelu on miesten mielestä turn-offeja. Eli tyypilliset naisten intressit on kaikki kielletty.
Oikeassa elämässä kyllä miehet katsoo näitä asioita läpi sormien mutta kyllä pistää miettimään.
Henkisyys = täysin järjetön taikauskoinen hölmöily.
Arvostan enemmän älykästä seuraa enkä mielikuvitusmaailmoissa viipottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä matkailussa on ongelma? En voi sanoa, että olisi minulla harrastus, eikä viime aikoina olla käyty missään. Pari vuotta sitten oltiin Kuusamossa vaeltamassa. Mikä on ongelma?
Jokainen matkailee joskus elämässään, se on ihan oletusarvo. Jos matkailu mainitaan erikseen, niin siitä tulee kuva että ovi käy jatkuvasti ja jos ei itse ole himomatkailija, niin ei oikein sovi yhteen nämä ajatukset.
Minä olen matkustellut jonkin verran, mutta en matkusta enää. En edes kerran viidessä vuodessa rantalomalle. Jos joku haluaa minut sinne seuraksi, niin sori, en lähde.
Mun turnoffit TOP:
Kuvissa alkoholia
Kuvissa tupakkaa
Kuvissa tatuointeja
Maininta pituudesta, joko omasta tai seuran senteistä.
Englanninkielinen profiili perustavallisentylsälläsuomalaisella Marjaleenalla Kempeleestä
Salikuva/retkeilykuva/maisemakuva/kissakuva/koirakuva/hevoskuva jne
Ja kyllä, tästä johtuen tai tästä huolimatta mulla satoja matcheja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä eläimissä on ongelma?🤔 Tää on mulle uusi juttu että olisi turn off jos omistaa leimmikin ja laittaa kuvan sen kanssa.
Ei välttämättä se vielä. Mutta kun kuvat on pelkästään/pääasiassa lemmikeistä eikä henkilöstä itsestään niin alkaa jo mietityttämään. Lisäksi jos kuvauksessa vielä maininta että lemmikit on ja pysyy ykkösenä ja mies on sitten aina kakkonen niin aika iso turnoff. Niin turnof, että näyttäköön nainen vaikka missiltä niin en laita moiselle tykkäystä.
No se on oikein hyvä ettet tykkää niin karsiutuu heti pois epäsopivat. Onneksi myös eläinrakkaita miehiä on. Hauskaa muuten että mä tykkäisin jos eläimet olisi miehelle ykkönen ja mä vasta niiden jälkeen. Ei haittaisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä on treffiapissa etsimässä miestä, kerran ilmankin pärjää?
Siksi, että haluaa miehen joko parisuhteeseen, kerran kivaan tai mihin nyt sitten miestä etsiikin? Mulle on plussaa, jos mies on itsenäinen ihminen, joka ei tarvitse kumppania elääkseen onnellista tai hyvää elämää. Haluan miehen joka haluaa olla kanssani, koska rikastan hänen elämäänsä, ei siksi, että ei pärjäisi ilman minua.
Ukko38 kirjoitti:
Mun turnoffit TOP:
Kuvissa alkoholia
Kuvissa tupakkaa
Kuvissa tatuointeja
Englanninkielinen profiili perustavallisentylsälläsuomalaisella Marjaleenalla Kempeleestä
Salikuva/retkeilykuva/maisemakuva/kissakuva/koirakuva/hevoskuva jneJa kyllä, tästä johtuen tai tästä huolimatta mulla satoja matcheja.
Satoja metrejä unissa. Kun ei ole edes satoja profiileja tarjolla omassa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä se vielä. Mutta kun kuvat on pelkästään/pääasiassa lemmikeistä eikä henkilöstä itsestään niin alkaa jo mietityttämään. Lisäksi jos kuvauksessa vielä maininta että lemmikit on ja pysyy ykkösenä ja mies on sitten aina kakkonen niin aika iso turnoff. Niin turnof, että näyttäköön nainen vaikka missiltä niin en laita moiselle tykkäystä.
No se on oikein hyvä ettet tykkää niin karsiutuu heti pois epäsopivat. Onneksi myös eläinrakkaita miehiä on. Hauskaa muuten että mä tykkäisin jos eläimet olisi miehelle ykkönen ja mä vasta niiden jälkeen. Ei haittaisi yhtään.
Missä kohdassa oli että en pidä eläimistä? Mulla on nimenomaan profiilissa mainittu että olen eläinrakas. En myöskään vihaa sieniä, en vaan pidä siitä että niitä sieniä esitellään deittisivustolla, jossa pitäisi esitellä ihminen.
Ukko38 kirjoitti:
Mun turnoffit TOP:
Kuvissa alkoholia
Kuvissa tupakkaa
Kuvissa tatuointeja
Salikuva/retkeilykuva/maisemakuva/kissakuva/koirakuva/hevoskuva jneJa kyllä, tästä johtuen tai tästä huolimatta mulla satoja matcheja.
Oot sitten näitä mätsien kerääjiä? Itse en löytänyt Tinderistä edes sataa naista, joille antaa tykkäystä.
1. Ylipaino
2. Kasvissyönti
3. Liika ideologisuus esim ympäristönsuojelu fanaattisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä matkailussa on ongelma? En voi sanoa, että olisi minulla harrastus, eikä viime aikoina olla käyty missään. Pari vuotta sitten oltiin Kuusamossa vaeltamassa. Mikä on ongelma?
Jokainen matkailee joskus elämässään, se on ihan oletusarvo. Jos matkailu mainitaan erikseen, niin siitä tulee kuva että ovi käy jatkuvasti ja jos ei itse ole himomatkailija, niin ei oikein sovi yhteen nämä ajatukset.
Minä olen matkustellut jonkin verran, mutta en matkusta enää. En edes kerran viidessä vuodessa rantalomalle. Jos joku haluaa minut sinne seuraksi, niin sori, en lähde.
Okei, mutta moni mies ja nainen diggaa matkustelusta? Kaintreffi-ilmoituksessa kannattaa kertoa mistä pitää ja mistä ei, niin kukin voi seuloa sellaiset joiden kanssa voisi olla jotain yhteistä?
1. Sieluttomat, ammattilaisen ottamat poseerauskuvat (ilmahyppyjä, jooga-asentoja auringonlaskussa tms).
2. Feminismi ja siihen liittyvät lieveilmiöt (en näe mitään syytä olla naisen kanssa joka vihaa sukupuoltani)
3. Räväkkyys/tatuoinnit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyväksythän minut sellaisena kuin olen" ja perään pitkä vaatimuslista siitä millainen miehen tulee olla.
Tuttavani on yrittänyt löytää parisuhdetta tällä tulokulmalla jo hyvän tovin. Toistaiseksi on jäänyt luu vetävän käteen. Vaatimuslista silti sen kun vain pitenee, koska viittäkymppiä lähestyessä "ei ihan kiva enää riitä". Ja karusti sanottuna "markkina-arvo" samaan aikaan hiipuu. No ainahan elämä voi yllättää ja voihan sen tosirakkauden löytää vaikka vielä vanhainkodissakin.
Tuskin tuttavasikaan haluaa se ihan kiva, johon tyydyttiin? Jokaisella on oikeus esittää toivomuksia jopa sillä miespuoleisella tutullasi.
Jos haluaa odottaa sitä suurta rakkautta, on varauduttava myös siihen että sitä ei löydy ja kannattavaa sopeutua olemaan yksin. Etenkin jos on jo liki viisikymmentä vuotta odotellut.
Ehkä eniten tuossa hämmentää se ristiriita, että miehen tulee hyväksyä hänet kaikkine vikoine ja heikkouksien mutta vastavuoroisesti miehelle ei näitä sallita vaan hänen tulee täyttää naisen kaikki odotukset. Ei kompromisseja, koska silloin ei tunnu oikealta ja on juuri tuota "ihan kivaa".
Kaverini teki kivan ilmoituksen viittäkymmentä käyvänä yksinhuoltajana ja vihdoin löysi sen täydellisen nuoremman ja varakkaan miehen, joka kohtelee häntä hyvin. Ei tarvinnut kuin nostaa rimaa jokaisen miehen kohdalla ja lopulta löytyi se oikea.
Ja sitten heräsit omaan räväkkään pieruusi ja päästit kissan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmettelen minäkin! Värikkäät hiukset, tatuoinnit, eläimet, henkisyys, lapset, ruoka&viinit, shoppailu sekä matkustelu on miesten mielestä turn-offeja. Eli tyypilliset naisten intressit on kaikki kielletty.
Oikeassa elämässä kyllä miehet katsoo näitä asioita läpi sormien mutta kyllä pistää miettimään.
Henkisyys = täysin järjetön taikauskoinen hölmöily.
Arvostan enemmän älykästä seuraa enkä mielikuvitusmaailmoissa viipottajia.
Minä taas en panisi pahakseni, jos joku vähän hömppä nainen tulisi vastapariksi tasapainottamaan kovin rationaalista maailmankuvaani. Hömppänaiset uskaltavat yleensä olla myös naisellisia, se viehättää.