Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä, jotka eivät pidä fitness-vartalosta?

Vierailija
02.11.2014 |

Minulla on 6 vuotta sitten ollut todella timmi vartalo, juoksin ja jumppasin lähes päivittäin. Painoin 53kg ja vatsalihakset paistoivat. Sain todella paljon positiivista huomiota miehiltä silloin, erotuin silloin vielä massasta.

Sitten tuli kuvioon vakityö, lapset ja kiireinen perhe-elämä. Suhde omaan kroppaan muuttui, siitä tuli lähinnä väline, ei itsetarkoitus. Olen paljon onnellisempi nykyään kuin himotreeniaikoina, vaikka toisinaan muistelen miltä tuntui silitellä omaa sikspäkkiä aamulla herätessä. Alunperin oli tarkoitus palata vanhaan elämäntyyliin vauvavuoden jälkeen, mutta olen tullut toisiin ajatuksiin. Aikaakin taas olisi, mutta käytän sen mieluummin muiden harrastusten parissa. Liikun kyllä edelleen mutta leppoisasti, syön tavallista terveellistä ruokaa. Painan 7kg enemmän mutta olen paljon tyytyväisempi vartalooni ja elämääni näin, kun en jatkuvasti ole tuijottamassa ja arvioimassa sitä sentti sentiltä. Kuitenkin haluan olla hyvännäköinen oman ja muiden miesten silmissä myös, mutta joskus mietin kaupungilla liikkuessa ja bongaillessa näitä nykyisiä nuoria fitnessnaisia, että onko se ulkonäöllä miehen ihastuttaminen enää ollenkaan mahdollista treenaamattomalla vartalolla? Näkeekö miehet nykyään niin paljon treenattuja naisia, että tavallinen ei sytytä enää yhtään, vaikka kasvot olisivatkin kauniit ja vaatetus tyylikästä ja naisellista?

Onko treenaamaton nainen ensivaikutelmaltaan automaattisesti nainen, joka "ei saa itseään niskasta kiinni" vai voitko jopa ajatella että tuossa nainen, jolla elämässä muutakin mielenkiintoista kuin perseen kehittäminen?

- entinen fitgirl

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 00:43"]Jaa, naisten lohdutusta kun mies sanoo että "pitää olla mistä ottaa kiinni"? Mun mies valittaa kun ei saa enää vatsastani otetta, kuulemma tykkäsi kun siinä oli pieni pehmeä kumpu. [/quote] Tietenkin meitä on moneen junaan. Ja tuossa on kyse pienestä vatsakummusta, ei 5kg ylipainosta joka "näyttää hyvältä"

[/quote]

5kg ylipainosta! Dziisus, kyllä pitäis jo peittää silmät jos sellainen kävelisi kadulla vastaan.

Vierailija
62/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 00:43"]Jaa, naisten lohdutusta kun mies sanoo että "pitää olla mistä ottaa kiinni"? Mun mies valittaa kun ei saa enää vatsastani otetta, kuulemma tykkäsi kun siinä oli pieni pehmeä kumpu. [/quote] Tietenkin meitä on moneen junaan. Ja tuossa on kyse pienestä vatsakummusta, ei 5kg ylipainosta joka "näyttää hyvältä"

[/quote]

5kg ylipainosta! Dziisus, kyllä pitäis jo peittää silmät jos sellainen kävelisi kadulla vastaan.
[/quote]

Meneekö sulla usein pointit ohi?
Tuossa nimenomaan tarkoitettiin hyvin lievää lihavuutta, joka on naisten lohdutukseksi kommentoitu hyväksi, koska "pitää olla mistä ottaa kiinni".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua puhua että mikä on miesten mieleen, kun ei semmoista yhtä ainoaa miesten makua ole olemassa. Vielä hassumpaa on muokata vartaloaan aina uusiin kuoseihin tavoitellakseen tätä jotakin yleispätevää miesten mieleen olevaa naisihannetta, etenkin jos se oma rakas jo on joka tykkää sinusta juuri sellaisena kuin olet. Kun yhtä mieltymystä kumarrat, toiselle pyllistät. Oma hyvä olo on kai se tärkein mittari.

Vierailija
64/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:53"]Minusta tässä fitnesstouhussa on kyse enemmänkin naisten omasta 'kisailusta' kuin miesten mieltymyksistä.  Olen se, joka avasin tämän ketjun aikanaan: http://www.vauva.fi/keskustelu/4298545/ketju/kiihottava_nainen_tuossa_oikealla ja koska näytän siltä, että muka itsekin saattaisin viettää aikaa salilla, voitte arvata fitnessnaisten nimenomaan kuvittelevan, että minä jos kuka olisin heistä kovinkin kiinnostunut. Mutta kun ei. En sitten lainkaan. Eikä minulla ole motiivia sanoa tätä, koska en saisi "timmiä naista". Sitten taas ne naiset, joista minä pidän, tuntuvat suorastaan välttelevän minua :D    siksi olen ajatellut pienentää itseäni entisestään..   [/quote] Mikä siinä pullasorsassa sitten on parempaa kuin itsestän huolta pitävässä naisessa? taifat olla itsekin pullasorsa

[/quote]

Haha, en minä osaa selittää. Ehkä hedelmällisen näköinen nainen vaan vetoaa minuun enemmän. 

En ole varsinaisesti pullasorsa. Todiste löytyy tuosta yllä linkittämästäni ketjusta. Ja ihan tavallista on tämäkin, että "timmit naiset" reagoivat aggressiivisesti kun uskallan sanoa, etten pidä heidän vartalotyypistään. 
[/quote]

No kyllä minäkin hermostuisin, jos joku urpo tulisi haukkumaan vartaloani. En minäkään sano kenellekkään lihavalle, että en pidä heidän vartalotyypistään. Käytöstavat olisi hyvä osata!

Vierailija
65/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 160cm pitkä ja paino vaihdellut 50-95kg välillä, eli normaalista ylipainoon. Eniten vientiä on ollut siinä 60-70kg paikkeilla. Tykkäsin laihana olemisesta mutta mulla hävis tissit, luulen että 60kg on omasta mielestäni ihannepaino vaikka vähän ylimääräistä oliskin :) Nyt painan n70kg eli hiukan pitäis pudottaa. Toki lihasmassa painais enempi mutta siitä en tiedä, en haluaisi erityisen lihaksikasta vartaloa. Tykkään nauttia elämästä enkä pidä lihaksikkaista naisista vaikka tavallaan ihan kunniotettavaa jos jaksaa itsensä siihen kuntoon laittaa. Mutta ehkä minullakin sellainen ennakkoluulo että siinä vaiheessa mietitään joka ikistä suupalaa ja kuntosalilla nyhjätään jatkuvasti, enkä haluaisi sellaista. Tai ehtisikiään.

Vierailija
66/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:53"]Minusta tässä fitnesstouhussa on kyse enemmänkin naisten omasta 'kisailusta' kuin miesten mieltymyksistä.  Olen se, joka avasin tämän ketjun aikanaan: http://www.vauva.fi/keskustelu/4298545/ketju/kiihottava_nainen_tuossa_oikealla ja koska näytän siltä, että muka itsekin saattaisin viettää aikaa salilla, voitte arvata fitnessnaisten nimenomaan kuvittelevan, että minä jos kuka olisin heistä kovinkin kiinnostunut. Mutta kun ei. En sitten lainkaan. Eikä minulla ole motiivia sanoa tätä, koska en saisi "timmiä naista". Sitten taas ne naiset, joista minä pidän, tuntuvat suorastaan välttelevän minua :D    siksi olen ajatellut pienentää itseäni entisestään..   [/quote] Mikä siinä pullasorsassa sitten on parempaa kuin itsestän huolta pitävässä naisessa? taifat olla itsekin pullasorsa

[/quote]

Minusta ne itsestään huolta pitävät naiset kyllä asettuvat johonkin sen pullasorsan ja fitness-intoilijan välimaastoon.  Ei tuossa ftiness-meiningissä ole enää kyse kehosta huolehtimisesta, vaan kehon muokkaamisesta. Terveessä ja normaalissa naisvartalossa on vähemmän lihasta ja enemmän rasvaa, kuin miesvartalossa. Se, että "fitness-vartalon" saavuttaakseen pitää koko elämä suunnittella sen vartalon ehdoilla kertoo aika selvästi, ettei hommassa ole mitään normaalia. 

Oma maku naisvartalon suhteen on sellainen hoikka, sporttinenkin mutta on myös sopivasti sitä rasvaa eli naisellista pehmeyttä ja pyöreyttä piirteissä.  Ei pullasorsa eikä myöskään lihaskimppu vaan juuri se itsestään huolehtiva.

M32

Vierailija
67/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee lähinnä fitnesnaisista mieleen, että kun vetää housut alas niin sieltä paljastuu kulli...

Mieluummin panen vaikka ihan rehellisesti miehen kanssa kuin sellaisen Tiina Jylhän näköisen fitnesspimun!

T. Mies

Vierailija
68/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Esim. pieni pömppis ja pienet jenkkakahvat tai ns.laihaläski on paljon parempi kuin pyykkilautavatsa. Jos 165cm pitkä nainen painaa jotain välillä 50-70+ kg niin ok kunhan ei ole vartaloltaan mikään kuivan kesän orava.

Vierailija
69/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 02:11"]

Minulle tulee lähinnä fitnesnaisista mieleen, että kun vetää housut alas niin sieltä paljastuu kulli...

Mieluummin panen vaikka ihan rehellisesti miehen kanssa kuin sellaisen Tiina Jylhän näköisen fitnesspimun!

T. Mies

[/quote]

Fitness =/= Tiina Jylhä. Tiedätkö MITÄÄN treenaamisesta? Treenaava nainen on usein ihan vain hoikka ja timmi. Tiina Jylhä on aivan ääripää, steroidihirviö.

Perustelusi on ihan yhtä tyhmä kuin se, että sanoisin kaikkien urheilevien miesten olevan oksettavia, koska he näyttävät Jari "Bull" Mentuloilta kaikki.

Vierailija
70/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 00:47"] [quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 00:43"]Jaa, naisten lohdutusta kun mies sanoo että "pitää olla mistä ottaa kiinni"? Mun mies valittaa kun ei saa enää vatsastani otetta, kuulemma tykkäsi kun siinä oli pieni pehmeä kumpu. [/quote] Tietenkin meitä on moneen junaan. Ja tuossa on kyse pienestä vatsakummusta, ei 5kg ylipainosta joka "näyttää hyvältä" [/quote] 5kg ylipainosta! Dziisus, kyllä pitäis jo peittää silmät jos sellainen kävelisi kadulla vastaan. [/quote] Meneekö sulla usein pointit ohi? Tuossa nimenomaan tarkoitettiin hyvin lievää lihavuutta, joka on naisten lohdutukseksi kommentoitu hyväksi, koska "pitää olla mistä ottaa kiinni".

[/quote]

Joo, naisten lohdutukseksi jonkun fitness-natsin mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan