Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä, jotka eivät pidä fitness-vartalosta?

Vierailija
02.11.2014 |

Minulla on 6 vuotta sitten ollut todella timmi vartalo, juoksin ja jumppasin lähes päivittäin. Painoin 53kg ja vatsalihakset paistoivat. Sain todella paljon positiivista huomiota miehiltä silloin, erotuin silloin vielä massasta.

Sitten tuli kuvioon vakityö, lapset ja kiireinen perhe-elämä. Suhde omaan kroppaan muuttui, siitä tuli lähinnä väline, ei itsetarkoitus. Olen paljon onnellisempi nykyään kuin himotreeniaikoina, vaikka toisinaan muistelen miltä tuntui silitellä omaa sikspäkkiä aamulla herätessä. Alunperin oli tarkoitus palata vanhaan elämäntyyliin vauvavuoden jälkeen, mutta olen tullut toisiin ajatuksiin. Aikaakin taas olisi, mutta käytän sen mieluummin muiden harrastusten parissa. Liikun kyllä edelleen mutta leppoisasti, syön tavallista terveellistä ruokaa. Painan 7kg enemmän mutta olen paljon tyytyväisempi vartalooni ja elämääni näin, kun en jatkuvasti ole tuijottamassa ja arvioimassa sitä sentti sentiltä. Kuitenkin haluan olla hyvännäköinen oman ja muiden miesten silmissä myös, mutta joskus mietin kaupungilla liikkuessa ja bongaillessa näitä nykyisiä nuoria fitnessnaisia, että onko se ulkonäöllä miehen ihastuttaminen enää ollenkaan mahdollista treenaamattomalla vartalolla? Näkeekö miehet nykyään niin paljon treenattuja naisia, että tavallinen ei sytytä enää yhtään, vaikka kasvot olisivatkin kauniit ja vaatetus tyylikästä ja naisellista?

Onko treenaamaton nainen ensivaikutelmaltaan automaattisesti nainen, joka "ei saa itseään niskasta kiinni" vai voitko jopa ajatella että tuossa nainen, jolla elämässä muutakin mielenkiintoista kuin perseen kehittäminen?

- entinen fitgirl

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:03"]

olisko keskimäärin ja yleistäen niin, että samanoloisesta kumppanista viehätytään? Jos itellä on timmi kroppa ja liikunnalliset elintavat, niin tuollainen viehättää toisessakin. Jos taas soffa ja herkut puhuttelee enemmän, niin olisi varmaan kiva, jos kumppanikin tykkäisi näistä. 

Aika simppeliä mun mielestä. Meitä on joka junaan ja jokaiselle on samankaltaista seuraa jossain.

[/quote]

Ei välttämättä. Oma mieheni on entinen ammattiurheilija ja nykyinen kova harrastaja, ja minä taas olen ylipainoinen täysi sohvaperuna. Asialla ei ole koskaan ollut mitään merkitystä suhteellemme, joka perustuu henkiseen yhteensopivuuteen eikä liikuntaharrastuksiin tai ulkonäköön.

Vierailija
42/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:06"]

olisko keskimäärin ja yleistäen niin, että samanoloisesta kumppanista viehätytään? Jos itellä on timmi kroppa ja liikunnalliset elintavat, niin tuollainen viehättää toisessakin. Jos taas soffa ja herkut puhuttelee enemmän, niin olisi varmaan kiva, jos kumppanikin tykkäisi näistä. 

Aika simppeliä mun mielestä. Meitä on joka junaan ja jokaiselle on samankaltaista seuraa jossain.

[/quote]

Ei välttämättä. Oma mieheni on entinen ammattiurheilija ja nykyinen kova harrastaja, ja minä taas olen ylipainoinen täysi sohvaperuna. Asialla ei ole koskaan ollut mitään merkitystä suhteellemme, joka perustuu henkiseen yhteensopivuuteen eikä liikuntaharrastuksiin tai ulkonäköön.

[/quote]

Kuvittelet vaan. Tosiasiassa ukkos pitää sua kodinhoitajana ja käy vieraista hakemassa sen mikä oikeasti viehättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Janni Hussi varmaan kelpaisi kaikille, on vielä mukavan oloinen ihminen.

http://iltamakasiini.fi/wp-content/uploads/2013/01/Janni-Hussi2-IM.gif

Vierailija
44/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:03"]olisko keskimäärin ja yleistäen niin, että samanoloisesta kumppanista viehätytään? Jos itellä on timmi kroppa ja liikunnalliset elintavat, niin tuollainen viehättää toisessakin. Jos taas soffa ja herkut puhuttelee enemmän, niin olisi varmaan kiva, jos kumppanikin tykkäisi näistä. 

[/quote]

Mitä liikunnallista on fitnessissä tai bodarissa?
"I lift things up, I put them down"

Oletko nähnyt miten ne kävelevät? Vaappuvat kuin pingviinit ja puuskuttavat portaissa. Ei kovin liikunnallista.

Vierailija
46/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että toisilla on niin kovin ehdottomat mielipiteet...

Tosiasiassa kuitenkin meitä löytyy moneen lähtöön. Kauniit naiset tuntuvat pitävän kummallisena sitä, että miehet voivat olla kiinnostuneita vähemmänkin kauniista naisista. Miehet kuitenkin tuntuvat viehättyvän naisen luonteesta enemmän. Jos on kiva, hymyilevä ja jos kemiat pelaa, ulkonäkö merkitsee koko ajan vähemmän, kun tutustutaan.

Amerikkalaisissa elokuvissa tietysti annetaan ihan toisenlainen kuva, mutta ei se ole todellista elämää. Se on pinnallista ja ulkonäkökeskeistä elämää, jota ainakaan minä en haluaisi elää.

Vierailija
47/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies itse on siinä kunnossa, että on varaa vaatia fitnesstyttöä, jos haluaa?

Vierailija
48/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:30"]

Tuntuu, että toisilla on niin kovin ehdottomat mielipiteet...

Tosiasiassa kuitenkin meitä löytyy moneen lähtöön. Kauniit naiset tuntuvat pitävän kummallisena sitä, että miehet voivat olla kiinnostuneita vähemmänkin kauniista naisista. Miehet kuitenkin tuntuvat viehättyvän naisen luonteesta enemmän. Jos on kiva, hymyilevä ja jos kemiat pelaa, ulkonäkö merkitsee koko ajan vähemmän, kun tutustutaan.

Amerikkalaisissa elokuvissa tietysti annetaan ihan toisenlainen kuva, mutta ei se ole todellista elämää. Se on pinnallista ja ulkonäkökeskeistä elämää, jota ainakaan minä en haluaisi elää.

[/quote]

Sä taidat olla noin 35-vuotias.

Vierailija
49/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:37"]

Kuinka moni mies itse on siinä kunnossa, että on varaa vaatia fitnesstyttöä, jos haluaa?

[/quote]

Pelkästään koville aloille valitaan joka vuosi varmaan tuhansia uusia opiskelijoita. Jotkut heistä saavuttavat jo muutamassa vuodessa semmoisen kunnon, eli tulotason, että saavat millaisen naisen vaan.

Vierailija
50/70 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies tykkää sellaisesta "siltä väliltä", eli mä oon kuulemma hyvä just nyt, kun mulla on lihaksia, mutta ne ei näy ja niiden päällä on ohut rasvakerros. Pepussa kuulemma saa ja pitää olla myös vähän pehmeää, eli vaikka peppu olis kuinka pyöreä tahansa, mutta jos se on pelkkää lihasta, niin ei oo hyvä. Rintojakin pitää olla ja vyötärö ja lantio. Mutta mieheni sanoo kyllä että naisessa kaikkein seksikkäintä on hymy ja silmien pilke. Eli vaikka olis vähän läskiä tai olis ihan pienet rinnat tai lattapeppu, niin ne jää toissijaiseksi, jos on aito hymy!

Vierailija
51/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään joillekin fitnesspimuille on vaikea pala, että kaikki miehet eivät tykkää kovin lihaksikkaista naisista. Mitään välimuotoa ei voi olla naispuolisen Arskan ja sohvaperunan välillä, tietenkään... Ei minuakaan näin naisena viehätä turhan lihaksikkaat naiset, se vartalo on enemmän silloin sellainen Y mallinen monesti ja se on useimmiten miehekäs. Jokainen saa olla mitä haluaa ja toki timmit, pieni määrä lihasta omaavaat naiset monesti näyttävätkin hyvälle. Mutta kaikkien kauneusihanteena ei ole fitnessnaiset, vaikka moni näköjään niin haluaa kuvitella. Tuntuu, että miesten mieleen usein on sellaiset hoikat, kiinteät ja silti naiselliset naiset joilla vaikka hieman lihasta naisellisissa paikoissa kuten pakaroissa ja reisissä sekä vatsassa. Tai missikroppaiset, tai julkkiksista esim. Shakira ja Jennifer Lopez. Veikkaan että moni mies pitää enemmän noista kuin superlihaksikkaista naisista, mutta ei kai se väärin ole että kaikki eivät fanita fitnessnaisia ja pidä heidän ulkonäköään ihanteena tai kauniina. Monille kun "överi" on turnoff, on se sitten liiallinen laihuus tai lihavuus, tai liika lihaksikkuus. Jos menee yli jollain tavalla ns. normaalista, niin se ei kaikkia miellytä. Mutta kurjaa kai se sitten on kun niillä lihaksilla ei saakaan huomiota niin paljon kuin haluaisi:)

Vierailija
52/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]

Kuvittelet vaan. Tosiasiassa ukkos pitää sua kodinhoitajana ja käy vieraista hakemassa sen mikä oikeasti viehättää.

[/quote]

Koville ottaa toisilla kun joku saa pidettyä miehen ilman salilla ramppaamistakin:D Tiedoksi nyt vaan monille, että suhteen kestävyys ei ole ulkonäöstä kiinni, hyvännäköisiäkin naisia petetään ja jätetään. Näköjään jotkut ovat aika katkeria siitä, että toisilla menee hyvin ja voivat olla ihan sellaisia kuin haluavat:) Miksi joidenkin on vaikeaa ymmärtää, että kaikki parit eivät ole ulkoisesti samankaltaisia tai ns. tasoisia? Ja aika moni myös pitää siitä että kumppani on erilainen, ei tule niin tylsää kun on erilaisiakin mielenkiinnon kohteita eikä kaikessa tarvitse olla samanlainen. Minusta ainakin olisi tylsää jos mieheni haluaisi harrastaa kaikkea mitä minäkin tai sen pitäisi olla kiinnostunut treenaamisesta, tai laittaa hiuksia yhtä paljon kuin minä tai ajatella kuten minä. Erilaisuus on usein myös hyvä asia, pitää suhteen virkeänä ja kumpikin tasapainottaa toisiaan. Aika yksinkertaista jotenkin ajatella, että kahdella ihmisellä ei voisi olla onnellinen ja toimiva suhde jos he eivät ole samankaltaisia ulkonäöltään. Fitness saa näköjään jotkut naiset onnettomiksi kun toisia haukkuvat, kurjaahan se tietty on jos itse ei saa miestä ja toiset saa:)

Vierailija
53/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:53"]

Kyllä ne on nää bullit ja sitten toisaalta hikiset peräkammarinpojat niiden fitnessmisujen perään. 

Tosi seksikäs varmaan useimpien miesten mielestä sellainen kuiva, miehen äänellä örisevä harvatukka :D Käytä nyt hei järkeäs, nainen. Ei bullikaan monen naisen ihanne ole. Äärimmäisyyksille on oma pieni fanijoukkonsa, suuri enemmistö kulkee siinä keskellä. 

[/quote]

Naisena komppaan, en ikimaailmassa haluaisi mitään lähellekään Bullin näköistä miestä. Yhtä sairaan näköistä kuin anorektikot tai sairaalloisen lihavat. Kivahan se on roinaamalla lihakset hommata ja sitten telkkarissa arvostellaan joitain toisia sairaan näköisiksi, itse kun puuskuttaa ja hikoilee kuin mikäkin puhuessaan että ei oikein terveeltä touhulta vaikuta. Tietyssä kohtaa sen vaan näkee kun on syöty muutakin kuin kaurapuuroa ja sellainen mies ei missään määrin innosta. Taitaa kai se joku sairaus tuokin olla, että halutaan näyttää Hulkilta ja kaikki tehdä pakkomielteisesti. Miten tuo nyt syömishäiriöistä kärjistettynä paljon eroaa, muuten kuin että bodaajilla kestää pidempään ennen kuin pumppu alkaa mennä ja vähän muutkin paikat. Yhtä pakkomielteistä kehonmuokkausta ja en pidä oikein terveenä ihmistä jolla on tarve mennä äärimmäisyyksiin.

Vierailija
54/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:55"]

No mun mies tykkää sellaisesta "siltä väliltä", eli mä oon kuulemma hyvä just nyt, kun mulla on lihaksia, mutta ne ei näy ja niiden päällä on ohut rasvakerros. Pepussa kuulemma saa ja pitää olla myös vähän pehmeää, eli vaikka peppu olis kuinka pyöreä tahansa, mutta jos se on pelkkää lihasta, niin ei oo hyvä. Rintojakin pitää olla ja vyötärö ja lantio. Mutta mieheni sanoo kyllä että naisessa kaikkein seksikkäintä on hymy ja silmien pilke. Eli vaikka olis vähän läskiä tai olis ihan pienet rinnat tai lattapeppu, niin ne jää toissijaiseksi, jos on aito hymy!

[/quote]

Ohuen rasvakerroksen alta näkyy lihakset hyvin. Jos sinulla ei näy lihakset ja lantiolla pehmeetä, rasvakerroksesi ei todellakaan ole "ohut" vaan ihan yleisen paksu. Siinä ei toki ole mitään vikaa, mutta itsepetos on hölmöä.

Vierailija
55/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:51"]fitness muijat voi olla kiinnostavia mutta se kaikki mitä siihen vaaditaan voisi olla aika rasittavaa parisuhteessa 

t. m45  

[/quote]

Alotusteksti oli tosi hyvä, tätä olen itsekin miettinyt; riittääkö laiha, nornaali tai lihava enää kun fitness tyttöjä on tarjolla. Itsellä on kavereista 90% miehiä, eikä kukaan ikinä vaatisi tällaista ominaisuutta, ja pitävät ihan "tavallisia" hyvännäköisinä. Toki ihastelevat kieli pitkällään treenattuja pakaroita jne. (ei mitään poikavartaloa, hassua etgä monet edes puhuu jostain poikavartaloista?)

Itse käyn salilla jotta saisin juuri enemmän muotoja, ja nykyään painan 57kg, (ennen 52) ja olen niin tyytyväinen itseeni. Osaan myös herkutella yms, joten parisuhde ei kärsi;päinvastoin. Muutenkin 3krt vko riittää :)

Vierailija
56/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 00:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:55"]

[/quote]

Ohuen rasvakerroksen alta näkyy lihakset hyvin. Jos sinulla ei näy lihakset ja lantiolla pehmeetä, rasvakerroksesi ei todellakaan ole "ohut" vaan ihan yleisen paksu. Siinä ei toki ole mitään vikaa, mutta itsepetos on hölmöä.

[/quote]

Toi nyt on ihan katsojan silmässä, millainen rasvakerros on ohut tai paksu tai normaali. Yhtä hyvin voisin väittää, että rasvakerros on ohut niin kauan kuin ei ole löllyviä läskimakkaroita.

Vierailija
57/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne hyvältä näyttää, ei voi kieltää. Liika on aina liikaa, mutta timmi peppu on varmasti jokaisen miehen mieleen. On naisten lohdutusta nuo "pitää olla mistä ottaa kiinni". Kyllä isompikin voi tietenkin olla hyvännäköinen ja seksikäs, mutta useimmiten treenattu vartalo näyttää erittäin kuumalta..
Mies28

Vierailija
58/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, naisten lohdutusta kun mies sanoo että "pitää olla mistä ottaa kiinni"? Mun mies valittaa kun ei saa enää vatsastani otetta, kuulemma tykkäsi kun siinä oli pieni pehmeä kumpu.

Vierailija
59/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 00:40"]Kyllä ne hyvältä näyttää, ei voi kieltää. Liika on aina liikaa, mutta timmi peppu on varmasti jokaisen miehen mieleen. On naisten lohdutusta nuo "pitää olla mistä ottaa kiinni". Kyllä isompikin voi tietenkin olla hyvännäköinen ja seksikäs, mutta useimmiten treenattu vartalo näyttää erittäin kuumalta..
Mies28
[/quote]
piti tulla kommentoimaan, mutta lainaanpa vaan sinun tekstiäsi. Harmittaa kun vaimo ei treenaa yhtään. Ei ole siis lihava tai mitään, vähän pyöreyttä vaan. Itse käyn salilla ja onhan se vaikea olla katsomatta niitä joogapöksyisiä..

Vierailija
60/70 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 00:43"]Jaa, naisten lohdutusta kun mies sanoo että "pitää olla mistä ottaa kiinni"? Mun mies valittaa kun ei saa enää vatsastani otetta, kuulemma tykkäsi kun siinä oli pieni pehmeä kumpu.
[/quote]
Tietenkin meitä on moneen junaan. Ja tuossa on kyse pienestä vatsakummusta, ei 5kg ylipainosta joka "näyttää hyvältä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän