Pesetkö alapää..
Pesetkö alapääkarvotuksen ja häpyalaueet saippualla tai pesunesteellä, vai vaan vedellä?
Kommentit (25)
Minkäs takia menit noin hiljaiseksi? Onkos nyt hiljaisuus myöntymisen merkki? Eli siis oot just se nainen jota arvelinkin? Lopetatko nyt nää alapääkyselyt hyvän sään aikaan kun sinut on paljastettu?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:32"]Tiedän kuka olet. Olet venäläinen nainen joka kyselee tuosta alapäästä baareissa ja työpaikallasi nykyään kyselet asiakkailta tuosta alapäästä. Mikä sinua kiehtoo alspäässä? Haluaisitko tulla pesemään minun alapääni? Et sinä kovin kaukana minusta asu ja kyllähän sinä oot pyörällä tullu minua vastaan tuossa ulkona. Tule vaan tänne, en oo vielä nukkumassa, soita mulle ensin niin tuun avaamaan oven, kyllä sie voit miun alapään pestä jos välttämättä niin haluat :)
[/quote]
Voi apua, ootko joku hullu?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:32"]Tiedän kuka olet. Olet venäläinen nainen joka kyselee tuosta alapäästä baareissa ja työpaikallasi nykyään kyselet asiakkailta tuosta alapäästä. Mikä sinua kiehtoo alspäässä? Haluaisitko tulla pesemään minun alapääni? Et sinä kovin kaukana minusta asu ja kyllähän sinä oot pyörällä tullu minua vastaan tuossa ulkona. Tule vaan tänne, en oo vielä nukkumassa, soita mulle ensin niin tuun avaamaan oven, kyllä sie voit miun alapään pestä jos välttämättä niin haluat :)
[/quote]
Voi apua, ootko joku hullu?
[/quote]
Eikö Kokoomusnuoret yleensä noita venäläisiä vanhempia rouvia iltaisin hae..
Kyllähän minäkin lähtisin Ahvenanmaalta Hawaijille jos joku vaan tulis hakemaan...
Tiedän kuka olet. Olet venäläinen nainen joka kyselee tuosta alapäästä baareissa ja työpaikallasi nykyään kyselet asiakkailta tuosta alapäästä. Mikä sinua kiehtoo alspäässä? Haluaisitko tulla pesemään minun alapääni? Et sinä kovin kaukana minusta asu ja kyllähän sinä oot pyörällä tullu minua vastaan tuossa ulkona. Tule vaan tänne, en oo vielä nukkumassa, soita mulle ensin niin tuun avaamaan oven, kyllä sie voit miun alapään pestä jos välttämättä niin haluat :)