Pesetkö alapää..
Pesetkö alapääkarvotuksen ja häpyalaueet saippualla tai pesunesteellä, vai vaan vedellä?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:27"]Pitääkö oikeasti joka päivä tehdä tämä sama kysymys täällä? Onko joku pakkomielle siitä miten naiset pesevät alapään vai etkö löydä edellisiä ketjuja?
[/quote]Testasin vaan oletko täällä tänäänkin.
Kloriitilla tietysti, puhdasta tulee
Höyrypesurilla.
Tosin kiireisinä arkiaamuina vedän nopeasti imurilla vaan pahimmat kökkäreet ulos vaginastani.
Älkää vitsailko, nyt täytyy tietää?
Mulla on ammeessa niitä pikku kaloja joilla joissain paikoissa saa puhdistuttaa jalat. Istun iltaisin ammeeseen ja kalat hoitaa homman. Ne on kummasti kasvanu...
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:33"]
Mä pesen kaikki alueet Vimillä.
[/quote]
mä käytän domestosta
Kerran viikossa saunassa juurharja ja mäntysuopa. Puhdasta tulee!
joka toinen pv. suihkugeelillä kainalot.pimpsa ja varpaat. ja joka toinen pv pelkkä vesisuihku
Mä pesen PataPatalla ja Fairyllä samalla ku tiskaan astiat.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:01"]Mä pesen PataPatalla ja Fairyllä samalla ku tiskaan astiat.
[/quote]
Mulla sama mutta itse rassaan lopuksi vielä pulloharjalla.
Meijän jäniskoira hoitaa pesuhommat
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:01"]Mä pesen PataPatalla ja Fairyllä samalla ku tiskaan astiat. [/quote] Mulla sama mutta itse rassaan lopuksi vielä pulloharjalla.
[/quote]
Mä en viitti pulloharjaa sotkea. Istun siihen altaaseen ja vähän ilolihaksia jumppaan, niin saan värkin sisältä pestyä ja samalla vaahdotettua pesuaineen astioita varten.
Minä en usko pesemiseen. Bakteerit suojaavat limakalvoja.
Kulmahiomakoneella puhdistelen pois isommat syylät kerran viikossa.
Pitääkö oikeasti joka päivä tehdä tämä sama kysymys täällä? Onko joku pakkomielle siitä miten naiset pesevät alapään vai etkö löydä edellisiä ketjuja?