Halla-aho sairaslomalla lokakuun alkuun asti!!
Kommentit (139)
Joutui kesäloman jälkeen töissä eduskunnassa ja muutenkin raatamaan niin paljon että jo väsähti. Tarvii siis pitkän sairasloman rankan työrupeaman jäljiltä.
Syy Halla-ahon siirtymiselle pois Puolueen johdosta selvisi SuomiAreenassa pitämästään puheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä saikku kun viimeksi ollut töissä kuukausi sitten.. ja ei kerro syytä. Eli jotakin vakavampaa on.
Eipä tuo muutenkaan ole yksityisasioitaan ja elämäänsä somessa/julkisuudessa jakanut kuten moni muu nykypoliitikko.
Tietysti se on kummallista jos on tottunut mainosalusta-marinin toimintatapaan.
Ei tarvitse itse kertoa eikä varmaan olisi itse sitäkään kertonut, että salarakas sai lapsen muutama vuosi sitten, vaikka kotona ukkelilla vaimo ja 4 lasta. Onneksi tuli julkisuuteen kuitenkin tuokin.
Joo, tuo oli kyllä ylläri todellakin! Millainen nainen huolii Halla-ahon salarakkaakseen??? Ei mene tajuntaan.
Liittyykö sairausloma niihin Helsinki-Vantaan lentoaseman kiitoradan alla oleviin salaisiin tunneleihin, joista hän tviittaili?
Riittää että on kertonut työnantajalleen. Mitä te muuten sillä tiedolla teette? Ettekö hykertele käsiänne kun hän on poissa julkisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä saikku kun viimeksi ollut töissä kuukausi sitten.. ja ei kerro syytä. Eli jotakin vakavampaa on.
Eipä tuo muutenkaan ole yksityisasioitaan ja elämäänsä somessa/julkisuudessa jakanut kuten moni muu nykypoliitikko.
Ei tarvitse itse kertoa eikä varmaan olisi itse sitäkään kertonut, että salarakas sai lapsen muutama vuosi sitten, vaikka kotona ukkelilla vaimo ja 4 lasta. Onneksi tuli julkisuuteen kuitenkin tuokin.
Tämäkään ei kuulu suurelle yleisölle pätkääkään sen enempää kuin esimerkiksi poliitikon seksuaalinen suuntautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö sairausloma niihin Helsinki-Vantaan lentoaseman kiitoradan alla oleviin salaisiin tunneleihin, joista hän tviittaili?
Koko Helsinki on täynnä maanalaisia käytäviä, maan alla taitaa päästä autolla peräti Lahteen asti. Mikäli lukisit Hesaria, olisit tietoinen, että vastikään pidätettiin miesjoukko, joka oli murtautunut näihin tunneleihin jossain päin Helsinkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkään ei kuulu suurelle yleisölle pätkääkään sen enempää kuin esimerkiksi poliitikon seksuaalinen suuntautuminen.
Joka tapauksessa hienoa, että pettäjä paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisiä? Käy jaakobinpainia liittyäkö vihreisiin vai ei.
Tervetuloa vaan järkiin ja takaisin :)
Vihreissä on seinät leveällä ja katto korkealla, joten kyllä joukkoon yksi luopiokin mahtuu ;)
Vierailija kirjoitti:
Kertoi kesäkuussa luopuvansa puheenjohtajuudesta. Sai varmaan tuolloin tietää sairaudestaan.
Havinaisen pitkäänhän siinä meni. Me muuthan tiesimme hänen nuppivikansa jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa hienoa, että pettäjä paljastui.
Äänestäjät osaavat erottaa olennaiset asiat epäolennaisista. Jussi Halla-aho on kaikissa vaaleissa Suomen ehdoton äänikuningas.
On hienoa, että ihminen pitäytyy täysi-ikäisissä partnereissa koko aikuisikänsä toisin kuin eräs Vihreä miespoliitikko.
Vierailija kirjoitti:
Faktoja typeryytesi vastineeksi
https://www.myhelsinki.fi/fi/n%C3%A4e-ja-koe/maanalainen-helsinki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuossa artikkelissa salattiin Helsinki-Vantaan kiitoratojen alla olevat salaiset käytävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellähän se lentokenttä on Helsinki-Vantaan lentokenttä on Helsingin keskustassa. :D
Kyllähän tuosta oli merkkejä jo silloin kun Halla-aho kertoili niitä juttujaan salaisista lennoista ja maanalaisista käytävistä Helsinki-Vantaan lentoaseman kiitoratojen alla.
Ketä kiinnostaa jonkun ex-julkkiksen sairaslomat?
Kertoi kesäkuussa luopuvansa puheenjohtajuudesta. Sai varmaan tuolloin tietää sairaudestaan.