Halla-aho sairaslomalla lokakuun alkuun asti!!
Kommentit (139)
Onhan Sannakin joka välissä eristäytynyt pois julkisuudesta kun altistunut (vaikeille kysymyksille).
Vierailija kirjoitti:
Onhan Sannakin joka välissä eristäytynyt pois julkisuudesta kun altistunut (vaikeille kysymyksille).
Jep, tuskin sen vakavampaa kuin Sannan altistumiset.
Vakava sairaus voisi helpottaa esimerkiksi lääkekannnabiksella.
J H-a on laittanut itsensä likoon uskomassaan asiassa, jossa jo Tanskan ja Ruotsinkin demarit alkavat taipua näkemään todellisuuden. Tämä läpi vuosien paskamyrskyn ja ilman mitään henkilökohtaista hyödyn tavoittelua tai varsinaista vallanhimoa. Ainoa suomalainen poliitikko, johon luotan 100%.
Kurkunpään/nielun syöpä? Nikottelee aika lailla. Näin keväällä lähes päivittäin liikennevaloissa.
Mitä sitten? Rauhan taee on ollut vuodesta 2019 ja puisto-toivolakin puolet viime kaudesta.
Kuinka kamalaa viestittely olisi, jos kyseessä olisi joku naisministereistämme.
Mutta täällä ihan narsismikultin piirteitä kun laumassa lampaat määkii ja ylistää mestariaan.
Sairautta en toivo kenellekään, mutta oltaisiin kaikille sitten yhtä myötätuntoisia sairauden iskiessä.
Syöpä sopisi sairausloman pituuteen. Leikkaus+muut hoidot
Jospa nyt ei kuitenkaan veikkailtaisi jonkun sairautta jos ei ole sisäpiirin tietoa asiasta.
Tohtori Viha kuolee muumitukseen
Kyllä sen näki habituksesta, että mies on sairastunut johonkin, ehkä vakavaan.
Mua kyllä riepoo mm Soini joka ilkkui ja pilkkasi Jussia, kun väistyy. Kannattaa pitää leipäläpi kiinni kaikki irvailijat eikä luulla tai arvailla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jospa nyt ei kuitenkaan veikkailtaisi jonkun sairautta jos ei ole sisäpiirin tietoa asiasta.
Luotettavan lähtee mukaan kuoli myöhemmin sairaalassa
On kyllä poikkeuksellista ettei kansanedustaja itse kerro noin pitkän sairauspoissaolon syytä.
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä saikku kun viimeksi ollut töissä kuukausi sitten.. ja ei kerro syytä. Eli jotakin vakavampaa on.
Eipä tuo muutenkaan ole yksityisasioitaan ja elämäänsä somessa/julkisuudessa jakanut kuten moni muu nykypoliitikko.
Tietysti se on kummallista jos on tottunut mainosalusta-marinin toimintatapaan.
Miksi kertoisi. Ei ole mitään syytä tyydyttää haiden uteliaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hän näytti viime aikoina julkisuudessa vähän "heikolta"? Vai oliko vain omaa mielikuvitustani?
Jaa viime aikoina ja vähän? Minusta Halla-aho on aina näyttänyt todella heikolta mieheltä heikkoine ideologioineen...
Vuodet róskasakin johtajana vei terveyden.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kertoisi. Ei ole mitään syytä tyydyttää haiden uteliaisuutta.
Hän on luottamushenkilö. Velkaa äänestäjilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkä saikku kun viimeksi ollut töissä kuukausi sitten.. ja ei kerro syytä. Eli jotakin vakavampaa on.
Eipä tuo muutenkaan ole yksityisasioitaan ja elämäänsä somessa/julkisuudessa jakanut kuten moni muu nykypoliitikko.
Tietysti se on kummallista jos on tottunut mainosalusta-marinin toimintatapaan.
Ei tarvitse itse kertoa eikä varmaan olisi itse sitäkään kertonut, että salarakas sai lapsen muutama vuosi sitten, vaikka kotona ukkelilla vaimo ja 4 lasta. Onneksi tuli julkisuuteen kuitenkin tuokin.
Minun mielestä voisi sutata koko Samariinin kaikista kuvista ja lähetyksistä.
Ehkä ne Sannan balleriina-kengät voi näkyä. Äänenkin voisi kokonaan jättää pois.