Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen kuvan naisesta antaa ylipolvensaappaiden käyttäminen?

Vierailija
02.11.2014 |

Ostin tämänkaltaiset mutta minua arveluttaa käyttää niitä koska miehet tuijottaa enkä haluaisi näyttää halvalta. Mitä te ajattelette kun näette jollakin tällaiset, yhdistettynä perus skinny-farkkuihin ja neuleeseen?

http://shop.nordstrom.com/s/michael-michael-kors-regina-over-the-knee-boot-women/3730948?origin=category-personalizedsort&contextualcategoryid=0&fashionColor=Dark+Caramel&resultback=2100&cm_sp=personalizedsort-_-browseresults-_-1_6_D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollaiset saappaat antiikkinahkaisina ja käytän niitä farkkulegginsien ja pitkien neuleiden kanssa. Ihanat jalassa vaikka onkin tosi korkeakorkoiset ja lämpimät pakkasilla kun sääret on suojassa. Enpä ole koskaan ajatellut että olisi yliseksikkäät:)

Vierailija
22/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat saappaat! Mulla samantyyliset nauhalliset. Pitää lämpimänä ja on tosi nätit. Ei yhtään halpamaiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näyttävät kys. saappaissa halvaltakin mutta yleensä vain tyylittömät. Vastaan ei ole tullut ketään joka näyttäisi ylipolvensaappaissa hyvältä, eivät ole koskaan mielestäni pukeneet kantajaansa. Joskus näyttävät koomisilta piraattisaappailta.

Vierailija
24/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän