Jätän mieheni kun kehtaan näyttää naamaani ulkona!!!
Mustat silmät. Lapsia. Nyt riitti. Ja kyllä - katuu niin paljon että lähtee suosiolla ilman että mun tarvii pelätä.
Elämä on toisinaan rankkaa.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:31"]
Näin pahasti ei kertaakaan, "pikkumurtumia" kyllä. Noh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Lapset eivät tiedä. Päätös tehty ja nyt pidän pääni. Enää yksikään kusipää ei koske muhun. Ap
[/quote]
Olen vähän skeptnen. Et ole tähänkään asti pitänyt päätöksiäsi.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 06:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 06:23"]
Jotain ärsyttävää sussa on, kun ajaudut aina väkivaltaisiin suhteisiin. Oletko ehkä marttyyri, josta pitää kaivaa spontaanit reaktiot esiin nyrkillä.
[/quote]
Ei välttämättä. On vain olemassa naisia, jotka kerta toisensa jälkeen ajautuu jonkun rikollisen, tai hyväksikäyttävän mamun kanssa kimppaan, kerta toisensa jälkeen.
Nämä ovat vain syntyneet kärsimään.
[/quote]
Ja naisessa ei ole mitään vikaa jos kerta toisensa jälkeen ajautuu väkivaltaisiin suhteisiin? Tietytsi siinä naisessakin on silloin syytä ja paljon, ei ehkä hakkaamiseen suoranaisesti, mutta sen suhteen että minkälaisiin miehiin tuntee vetoa. Suurin osa miehistä ei hakkaa naisia.
Kyllä nainen silloin saa tuosta touhusta jotain tyydytystä.
Miten uskallat olla vielä siellä? Pahimmillaan seuraavaksi tappaa, kun tietää, että ero tulee varmasti. Lähde nyt äkkiä sieltä pois tai pyydä joku sinne, mielellään mies.
Ap, kävitkö lääkärissä? Mitä kuuluu?
Miksi et mene ulos sen naamasi kanssa, vaikka olet hakatun näkäinen? Häpeä on hakkaajan, eikä hakatun. Miehesi tavoista saa tietää koko kulmakunta, jos et kohteluasi peittele. Luulisi häntä harmittavan saamansa maine. Ei naisenhakkaajaa kukaan mies arvoista. Toimit vain miehesi edun mukaan, kun piilottelet naamaasi.
Logiikka on kyllä outoa. Olet jättämässä miehen, mutta haluat ettei kukaan tiedä miksi. Pidät takaoven auki, jotta pääset takaisin nolaamatta itseäsi kun palaat väkivaltaisen miehen luo. Miksi muuten peittelisit naamaasi ja vannoisit, ettei saa kertoa kenellekään?
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 08:58"]
Nyt saan elää vapaasti. Saan olla vapaasti "huono" äiti ja pukeutua kuin "huora". Toivotan sulle ap voimia!!! ♡
[/quote]
mä en vaan ymmärrä miksi haluat pukeutua kuin huora?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 08:58"]
Nyt saan elää vapaasti. Saan olla vapaasti "huono" äiti ja pukeutua kuin "huora". Toivotan sulle ap voimia!!! ♡
[/quote]
[/quote]
Eiköhän se tarkoita sitä, että saa pukeutua kuin itse haluaa, ilman että mies on heti haukkumassa huoraksi.
Ei naisen tarvitse näyttää yhtään huoralta ja silti tuollainen alistaja-mies haukkuu.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 08:58"]
[/quote]
[/quote]
Jos huoraksi pukeutumista on se, että tykkään pukeutua farkkuihin ja trikoopaitoihin, niin silloin meitä vissiin on monia. Olin kaunis silloin, kun mulla oli löysä paita päällä, eikä mun tissit tai vartalo muuten erottunut sieltä. Jos laitoin letit kotona päähän, yritin olla teinityttö. Jos laitoin hienonpaa juhliin olin joko liian rouvamainen tai huorahtava. En koskaan kelvannut.
Kaikkeen sitä ihminen alistuu. Näin jälkikäteen mietittynä.
[/quote]
[/quote]
Ja sen mä myönnän, et huono äiti mä olinkin. Istuin olohuoneen lattialla, itkin ja leikin lapsen kanssa. Siinä se ex oli oikeessa. Nyt mun ei tartte itkeä ja pelätä. Nyt mä nauran ja leikin lapsen kanssa olohuoneen lattialla. Elämä on valintoja...
Mene lääkäriin.Tee rikosilmoitus.Jos ei voimat riitä, niin ota yhteys turvakotiin.He auttavat.Monissa kaupungeissa on kriisikeskuksia, hekin auttavat ja saat tukihenkilön.
Älä jätä asiaa hoitamatta. Lasten huoltajuuden vuoksi. Hanki lähestymiskielto.