Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätän mieheni kun kehtaan näyttää naamaani ulkona!!!

Vierailija
02.11.2014 |

Mustat silmät. Lapsia. Nyt riitti. Ja kyllä - katuu niin paljon että lähtee suosiolla ilman että mun tarvii pelätä.
Elämä on toisinaan rankkaa.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä miehesi heti. Jos joku näkee murjotun naamasi, hän tietää syyn siihen. Käy poliisilaitoksella ja kerro, mitä on tapahtunut. Kenelläkään ei ole oikeutta pahoinpidellä sinua.

Toivon, että elämäsi sujuu jatkossa huomattavasti paremmin.

Vierailija
22/73 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap onko sinulla muita haavoja ja ruhjeita? kipeätä kättä?  kipeätä selkää? löitkö pääsi pahoin? voi olla paha aivotärähdys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumankauta.Tsemppiä.Ja poliisille yhteys! vittu ei ansaitsis olla vapaalla jalalla tuommonen paskakasa.

Vierailija
24/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa noin on käynyt?

Vierailija
25/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Olin kaksi viikkoa sisällä lasten kanssa tollasen jäljiltä.  Pidä pintasi!

Vierailija
26/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pahasti ei kertaakaan, "pikkumurtumia" kyllä. Noh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Lapset eivät tiedä. Päätös tehty ja nyt pidän pääni. Enää yksikään kusipää ei koske muhun. Ap

Vierailija
27/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä AP! Olet vahva ja rohkea. Lähde heti!

Vierailija
28/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:30"]Kokemusta on. Olin kaksi viikkoa sisällä lasten kanssa tollasen jäljiltä.  Pidä pintasi!
[/quote]Kiitos. Pidän. Rakastan lapsiani ja elämääni enemmän kuin tuollaista paskiaista.

Vierailija
29/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene lääkäriin. On dokumentti kun lapsista tappelette.

Samat sanat kaikille hakatuille. Lääkäriin niin ottavat kuvat ja tulee epikriisiin.

Ei tuota pidä hävetä vaan tehdä julkiseksi, ei haittaa vaikka naapurit näkevät.

Vierailija
30/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kämpän (vuokralla) ja ukko lähtee kun pää parantunut. Siihen asti hoitaa pakolliset menot. Ja tämä ap pitää päänsä. Ap

Vierailija
31/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää. Ensin vetosi kun puolustauduin, sai muutaman naarmun naamaansa. Teki eka musta sen pahiksen. Minä en lyönyt hänen päätään lattiaan enkä kuristanut. Kohta stressi loppuu. Ap

Vierailija
32/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:33"]

Minä pidän kämpän (vuokralla) ja ukko lähtee kun pää parantunut. Siihen asti hoitaa pakolliset menot. Ja tämä ap pitää päänsä. Ap

[/quote]

Tai sitten annat taas anteeksi, kun eihän se tahallaan ja lapset tarvitsevat isän, ja eihän se lapsia lyö ja kyllähän se rakastaa, itsepä provosoin ja taas mennään.

Vierailija
33/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut, onko se sukulaisia ja ystäviä lähellä? Montako lasta sinulla on? Minkä ikäisiä lapsia sinulla on

Vierailija
34/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:33"]

[/quote]

Tai sitten annat taas anteeksi, kun eihän se tahallaan ja lapset tarvitsevat isän, ja eihän se lapsia lyö ja kyllähän se rakastaa, itsepä provosoin ja taas mennään.
[/quote]Nyt loppui. Jätinhän edellisenkin väkivaltaisen ukon. Olkoon minussa vaan vikaa - ei toista lyödä. Ero tuli. Ap

Vierailija
35/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä lapsia. En halua kenenkään tietävän koska nyt ukko tietää että lähtöpassit tuli. Tietää myös että marssin laitokselle jos ei hoida lapsia ja heidän menoja puolestani kunnes naamani parantunut. Kiristän. Sitten jatkamme elämäämme rauhallisin mielin. En kerro lasten ikiä jne. Ap

Vierailija
36/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Sä siis vain ajaudut väkivaltaisiin suhteisiin? Taidat itsekin olla väkivaltainen jos kerta miehessäkin on jäljet. Missä lapset on aina kun tappelette?

Vierailija
37/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:40"]Just joo. Sä siis vain ajaudut väkivaltaisiin suhteisiin? Taidat itsekin olla väkivaltainen jos kerta miehessäkin on jäljet. Missä lapset on aina kun tappelette?
[/quote]Puolustaudun. Pikkumurtumista sanoin ettei enää lyö minua joten vain puolustauduin. En voinut muuta. Enkä kehu jäljellä minkä "sain aikaan". Turhaa oli sekin. Ap

Vierailija
38/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuudesta on kaikki show alkanut vaikka koskaan en ole pettänyt yms. Ap

Vierailija
39/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:33"]

[/quote]

[/quote]

Samaa mieltä suoraan pihalle vain! Turhaa se siellä pakollisia menoja hoitaa. Heivaa se pellolle ja hoida itse juttusi!! Ap, en tätä pahalla sano mutta liian monta juttua tiedän missä näin on juuri käynyt kun ukko on siksi aikaa kunnes "löytää" uuden kämpän. Pihalle vaan ja sassiin, koittaa kuitenkin päivä kun naamasi on parantunut ja jos ukolle sitten koittaa lähtö, niin voi piestä uudelleen vihastuksissaan.

Vierailija
40/73 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap kuitenkaan jätä miestään. Ukko lupaa kuun taivaalta ja vaikka mitä ja ap hömönä uskoo että mies muuttuu, kun se kerta lupasi.

Ja kohta taas itketään av:lla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi