Mielipiteesi! Sanoinko muka ilkeästi? Yksi muija poraa...
Sanoin yhden ystävän (mies) exvaimolle tai melkein exälle (joo on epämääräistä) että mua ei kiinnosta sen tunteet enkä välitä miltä siitä tuntuu, ettei mun tarvi välittää vaikka loukkaisin sen tunteita ja sitä sattuis että kuljen sen miehen kans.
Koska tottahan se on ja totuuden saa sanoa päin naamaa. Ei siitä voi loukkaantua. Olin kuulemma julma kun sanoin sille niin.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:38"]Sehän on totuus! Varmasti vaimoa loukkaa että olen miehen kanssa. Mutta en minä välitä siitä. Ei kiinnosta. Sanoin vaan sen ääneen.
Ap
[/quote]
Olisit voinut sanoa että exän mielipiteellä ei ole väliä. Teet miten itse parhaaksi näet.
tuo ei mielestäni ole niin ilkeästi sanottu
[/quote]
Miksi se pitää sanoa? Eikö voi vain pitää turpaansa kiinni?
Olit aika törkeä. Sanomasi asian olisi voinut kertoa vähän edes pahoitellen, koska tiedät että se loukkaa toista. Ei tarvitse varsinaisesti pyydellä anteeksi, mutta joku vähän empaattisempi tapa esittää asia on miten fiksut ihmiset toimivat.
Voi teitä "totuuden ( =minun mielipiteeni) saa sanoa päin naamaa eikä siitä saa loukkaantua" -ihmisiä. Teitä ei pitäisi päästää normaalien ihmisten joukkoon ollenkaan.
Miksi sinun piti sanoa sille ihmiselle, että hänen tunteillaan ei ole väliä? Halusit satuttaa vielä sanoilla, vaikka tiesit, että todennäköisesti häneen sattuu jo valmiiksi. Olit tarkoituksella ilkeä. Mitä se nainen oli tehnyt ansaitakseen sen?
Sehän on totuus! Varmasti vaimoa loukkaa että olen miehen kanssa. Mutta en minä välitä siitä. Ei kiinnosta. Sanoin vaan sen ääneen.
Ap
Jos noin teit, niin toivottavasti joudut viel' itse kokemaan jotakin vastaavaa. :(:D
Aloittajalla on kaverit vähissä joistakin merkeistä päätellen ...
Vittu oot tyhmä itsekäs kusipää, haista paska!!!
Mutta jos täytyy seurustella miehen kanssa, joka on vielä naimisissa, niin tukin ihmistä paljon muiden tunteet kiinnostaa. Ja pian kun mies vaihtaa seuraavaan, niin nainen tietää, etei hänen tuntensa seuraavaa kiinnosta....
Olet vain ilkeä ihminen, etkä osaa olla edes pahoillasi jos olet toista loukannut. Vaikea elämä edessä sinulla.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:46"]Mutta jos täytyy seurustella miehen kanssa, joka on vielä naimisissa, niin tukin ihmistä paljon muiden tunteet kiinnostaa. Ja pian kun mies vaihtaa seuraavaan, niin nainen tietää, etei hänen tuntensa seuraavaa kiinnosta....
[/quote]
Ei me seurustella vaan tapaillaan joskus, käydään syömässä, biletetään ja vietetään öitä yhdessä.
Ap
Totuuden (kenen totuuden?) saa sanoa päin naamaa eikä siitä saa loukkaantua 'kun se on kerran totuus'?!? Nyt vittu jo oikeesti.
No selväähän se on ettei sua kiinnosta, eikä se kyllä ole sun asia kiinnostaakaan, se mieshän se idiootti on ihan itse. Siis oletan että se "kulkeminen" on jonkinlaista seurustelua.
Ja sinua voi vain sääliä, olet siis ottamassa miestä jolla on "melkein ex", ja joka tuntuu olevan sellainen tossu että naisten tarvitsee keskenään päättää kummalle se kuuluu, ja pitäisikö toisen väistyä.
Olet kyllä todella kylmä ja pahantahtoinen ihminen. Toivottavasti se mies tajuaa sen pian ja asettuu vaimon puolelle ja jättää sinut yksin. Sanottuaan ensin sinulle pari "totuutta".
Olet kylmä, tunteeton juntti. Totuudenhan saa sanoa eikä siitä voi loukkaantua. Eikö niin?
En ihmettele, että joudut tyytymään eroavan miehen väliaikaiseksi panoksi. En voi kuvitella että kukaan haluaisi noin lapsellisen naisen kanssa oikeaa suhdetta.
Up