Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi! Sanoinko muka ilkeästi? Yksi muija poraa...

Vierailija
02.11.2014 |

Sanoin yhden ystävän (mies) exvaimolle tai melkein exälle (joo on epämääräistä) että mua ei kiinnosta sen tunteet enkä välitä miltä siitä tuntuu, ettei mun tarvi välittää vaikka loukkaisin sen tunteita ja sitä sattuis että kuljen sen miehen kans.
Koska tottahan se on ja totuuden saa sanoa päin naamaa. Ei siitä voi loukkaantua. Olin kuulemma julma kun sanoin sille niin.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
62/65 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat kulkemisella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/65 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:42"]Mikä sitä äijää vaivaa, kun on tuollaisen bitcin kanssa tekemisissä?? Oon itse eronnut mutta käskisin suksia suolle jos joku avautuisi exälleni ja loukkaisi häntä. Exä on ollut mun valintani joskus ja mulle rakas ihminen. [/quote] Mun lasten äiti on aina ykköspaikalla mulle vaikka erottiin 2 v sitten. Ykskään kaverimuija tai pano ei muuten soita suutaan sille. Jää historiaan jos mun lasten äitiä itkettää. M36

[/quote]

Jotkut naiset luulee pääsevänsä miehen suosioon sillä että haukkuu miehen vaimoa tai entistä vaimoa ja samalla mielistelee miestä. Urpoihin toi meneekin, fiksu mies näkee läpi.

Vierailija
65/65 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:38"]Sehän on totuus! Varmasti vaimoa loukkaa että olen miehen kanssa. Mutta en minä välitä siitä. Ei kiinnosta. Sanoin vaan sen ääneen.
Ap
[/quote]

Olisit voinut sanoa että exän mielipiteellä ei ole väliä. Teet miten itse parhaaksi näet.
tuo ei mielestäni ole niin ilkeästi sanottu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme