Mielipiteesi! Sanoinko muka ilkeästi? Yksi muija poraa...
Sanoin yhden ystävän (mies) exvaimolle tai melkein exälle (joo on epämääräistä) että mua ei kiinnosta sen tunteet enkä välitä miltä siitä tuntuu, ettei mun tarvi välittää vaikka loukkaisin sen tunteita ja sitä sattuis että kuljen sen miehen kans.
Koska tottahan se on ja totuuden saa sanoa päin naamaa. Ei siitä voi loukkaantua. Olin kuulemma julma kun sanoin sille niin.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:55"]En ihmettele, että joudut tyytymään eroavan miehen väliaikaiseksi panoksi. En voi kuvitella että kukaan haluaisi noin lapsellisen naisen kanssa oikeaa suhdetta.
[/quote]
Me ollaan vaan kavereita.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:55"]En ihmettele, että joudut tyytymään eroavan miehen väliaikaiseksi panoksi. En voi kuvitella että kukaan haluaisi noin lapsellisen naisen kanssa oikeaa suhdetta. [/quote] Me ollaan vaan kavereita. Ap
[/quote]
Sitten teillä ei varmaan ole seksisuhdetta? Se on se asia, mikä erottaa kaveruuden intiimistä suhteesta. Aikaa voi tietysti viettää yhdessä ja bilettää ja jopa nukkuakin kaverin kanssa.
Nämä totuudensanojat ovat yleensä itse aika heikkoja ihmisiä. Täräytin kerran totuuden yhdelle tällaiselle jatkuvasti totuutta laukovalle ihmisille, niin alkoi itkeä! Olen yleensä itse diplomaattinen ja sovitteleva, mutta kuppi meni nurin sillä kertaa.
Ap:llä ikää kokonaiset 18 vuotta?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:57"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:55"]En ihmettele, että joudut tyytymään eroavan miehen väliaikaiseksi panoksi. En voi kuvitella että kukaan haluaisi noin lapsellisen naisen kanssa oikeaa suhdetta. [/quote] Me ollaan vaan kavereita. Ap
[/quote]
Sitten teillä ei varmaan ole seksisuhdetta? Se on se asia, mikä erottaa kaveruuden intiimistä suhteesta. Aikaa voi tietysti viettää yhdessä ja bilettää ja jopa nukkuakin kaverin kanssa.
[/quote]
On ollut seksiä kännissä mutta ei olla puhuttu siitä sen jälkeen.
Ap
Siinä on vakka kantensa valinnut :-). Onnittelut exälle, tän jälkeen täytyy olla parempaa....
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:05"]Ap:llä ikää kokonaiset 18 vuotta?
[/quote]
Hah. Yli 30. Ja ihan olen yliopiston käynyt ja hyvissä töissä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:25"]Sanoin yhden ystävän (mies) exvaimolle tai melkein exälle (joo on epämääräistä) että mua ei kiinnosta sen tunteet enkä välitä miltä siitä tuntuu, ettei mun tarvi välittää vaikka loukkaisin sen tunteita ja sitä sattuis että kuljen sen miehen kans.
Koska tottahan se on ja totuuden saa sanoa päin naamaa. Ei siitä voi loukkaantua. Olin kuulemma julma kun sanoin sille niin.
[/quote]
Tylsääääääääääää
Sanoin miehelle että en halua mitään pahaa. Sanoin vain exälleen että en välitä hänen tunteista.
Ap
Enkä kyllä tosiasiassa välitä siitä että vaimo pahoitti mielensä. Ei ole minun ongelmani jos mies haluaa tavata minua. Eikä se jos vaimo exä mikä lie loukkaantuu sanoistani. En sanonut pahalla. Kerroin vain mitä ajattelen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:05"]Ap:llä ikää kokonaiset 18 vuotta? [/quote] Hah. Yli 30. Ja ihan olen yliopiston käynyt ja hyvissä töissä. Ap
[/quote] En usko!
Mikä sitä äijää vaivaa, kun on tuollaisen bitcin kanssa tekemisissä?? Oon itse eronnut mutta käskisin suksia suolle jos joku avautuisi exälleni ja loukkaisi häntä. Exä on ollut mun valintani joskus ja mulle rakas ihminen.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:46"]Mutta jos täytyy seurustella miehen kanssa, joka on vielä naimisissa, niin tukin ihmistä paljon muiden tunteet kiinnostaa. Ja pian kun mies vaihtaa seuraavaan, niin nainen tietää, etei hänen tuntensa seuraavaa kiinnosta.... [/quote] Ei me seurustella vaan tapaillaan joskus, käydään syömässä, biletetään ja vietetään öitä yhdessä. Ap
[/quote]
siis sä vietät öitä naimisissa olevan miehen kanssa? Miksi?
reilumpaa olisi jättää sikseen ja antaa sen miehen rauhassa selvittää mitä haluaa. Haluaako erota vai ei?
ja kyllä sinua pitäisi kiinnostaa sellaisen ihmisen tunteet, joka on naimisissa tuon miehen kanssa, jota kaveeraat.
Sitten kun on vapaa mies, niin tapaile sittn. Ja jos ei ole vapaa, niinkö häntä tapaile. Tapaile vapaita miehiä yleensäkin. Miksi olet jokin roike? Ikävää, ettei sinua kiinnosta ihmisten lojaalius. Myös se mies tekee väärin.
jos nainen on kertonut sinulle, että tuo asia loukkaa, niin miksi käyttäydyt noin ylimielisesti?tiedät itsekin tekeväsi väärin ja tiedätte, että se mies tekee väärin. Siksi olet töykeä, koska tiedät toimivasi väärin, etkä kehtaa sitÄ tunnustaa...edes itsellesi.
tosi ikävää.
Empatiseeraan sitä naistä, ja toivon, että hän löytää fiksun miehen. Tuo jota kaveeraat ,ei sitä selvästikään ole. Se nainen ansaitsee paremman miehen. Paljon paremman. Ja sinun juttujesi perusteella sinä ansaitset sellaisen, joka jättää tai pettää sinut. Ilmeisesti et muuten opi kuin kantapään kautta. Sekin on ihan hyvä tie.
Uskollisuus kuuluu hyvään parisuhteeseen ja sellaisen mielestäni jokainen ansaitsee joskus....Sitten, kun onsiihen valmis. Reiluja kunnollisia ja tunnollisia hyviä ihmisiä on. Jokainen voi oppia. Sinä olet siinä kohdassa nyt vielä hukkapolulla.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:46"]Mutta jos täytyy seurustella miehen kanssa, joka on vielä naimisissa, niin tukin ihmistä paljon muiden tunteet kiinnostaa. Ja pian kun mies vaihtaa seuraavaan, niin nainen tietää, etei hänen tuntensa seuraavaa kiinnosta.... [/quote] Ei me seurustella vaan tapaillaan joskus, käydään syömässä, biletetään ja vietetään öitä yhdessä. Ap
[/quote]
siis sä vietät öitä naimisissa olevan miehen kanssa? Miksi?
reilumpaa olisi jättää sikseen ja antaa sen miehen rauhassa selvittää mitä haluaa. Haluaako erota vai ei?
ja kyllä sinua pitäisi kiinnostaa sellaisen ihmisen tunteet, joka on naimisissa tuon miehen kanssa, jota kaveeraat.
Sitten kun on vapaa mies, niin tapaile sittn. Ja jos ei ole vapaa, niinkö häntä tapaile. Tapaile vapaita miehiä yleensäkin. Miksi olet jokin roike? Ikävää, ettei sinua kiinnosta ihmisten lojaalius. Myös se mies tekee väärin.
jos nainen on kertonut sinulle, että tuo asia loukkaa, niin miksi käyttäydyt noin ylimielisesti?tiedät itsekin tekeväsi väärin ja tiedätte, että se mies tekee väärin. Siksi olet töykeä, koska tiedät toimivasi väärin, etkä kehtaa sitÄ tunnustaa...edes itsellesi.
tosi ikävää.
Empatiseeraan sitä naistä, ja toivon, että hän löytää fiksun miehen. Tuo jota kaveeraat ,ei sitä selvästikään ole. Se nainen ansaitsee paremman miehen. Paljon paremman. Ja sinun juttujesi perusteella sinä ansaitset sellaisen, joka jättää tai pettää sinut. Ilmeisesti et muuten opi kuin kantapään kautta. Sekin on ihan hyvä tie.
Uskollisuus kuuluu hyvään parisuhteeseen ja sellaisen mielestäni jokainen ansaitsee joskus....Sitten, kun onsiihen valmis. Reiluja kunnollisia ja tunnollisia hyviä ihmisiä on. Jokainen voi oppia. Sinä olet siinä kohdassa nyt vielä hukkapolulla.
[/quote]
Ne ovat asumuserossa. Minä ja mies taas ollaan vain kavereita, näin on sovittu.
Ap
Sinä sanoit noin vain siksi, että koet olosi epävarmaksi. Taidat olla mieheen ihastunut.
No saa tietty loukkaantua mutta minä sanoin vain mitä ajattelen. Minä saan tavata miestä jos haluan ja mies haluaa. Jos nainen siitä loukkaantuu, en minä siitä välitä. Sanoin vain sen sille. En minä pahaa halua sille naiselle, mutta en ole vastuussa hänen tunteistaan. Miksi oli väärin sanoa se hänelle?
Ap