Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonosti toimiva Ruutu.fi

Vierailija
02.11.2014 |

Toimiiko toi ruutu.fi enää ollenkaan? Ensimmäinen mainos näkyy ja sitten mustaa ruutua vaan näkyy. Yrittäisivät nyt saada sen toimimaan prkl. 

Näkyykö muilla mitään? Vai onko häiriö nyt sitten omassa nettiyhteydessä tms.?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sapettaa niin ****nasti, kun on vielä se hiton ruutu+ versio. Siis nyt jo vuorokauden yrittänyt katsoa yhtä ohjelmaa sieltä pois, mutta ei vaan onnistu. Yksi sama mainos Vain elämää:stä pyörii ja siinä kaikki!!! Verkko toimii mulla muuten, katsomot ja areenat, mutta helkutin ruutu ei vaan pyöri!!! 

Vierailija
2/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu.fi on kömöjen kömö..... Ohjelma pyörii suht ok ensimmäiseen mainoskatkoon asti mutta sen jälkeen alkaa alusta - ilman kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ruutu.fi:llä jatkuva "puskurointi".

Vierailija
4/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää että katsomoa ja areenaa voi katsoa puhelimella mutta ruutua ei... Jää sen takia kaikki ohjelmat sieltä katsomatta.

Vierailija
5/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni positiivisia kokemuksia. Vinkkinä niille ketkä katsovat ruutua koneella: asenna adblock edge, disabloi se tilapäisesti, lataa haluttu ohjelma ruudussa, anna ohjelmaa edeltävien mainosten pyöriä kunnes itse ohjelma alkaa, sen jälkeen enabloi adblock edge ja voila, jatkossa mainokset skipataan ja ohjelma pyörii moiteetta.

Vierailija
6/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:39"]Itselläni positiivisia kokemuksia. Vinkkinä niille ketkä katsovat ruutua koneella: asenna adblock edge, disabloi se tilapäisesti, lataa haluttu ohjelma ruudussa, anna ohjelmaa edeltävien mainosten pyöriä kunnes itse ohjelma alkaa, sen jälkeen enabloi adblock edge ja voila, jatkossa mainokset skipataan ja ohjelma pyörii moiteetta.
[/quote]

Voi ei, liian hankalaa tekstiä väsyneille aivoilleni. :D luen uudestaan aamulla

Vierailija
7/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on ruuutu.fi puolella todella paljon rahaa laittaa kopionsuojaukseen mutta ei yhtään aikaa laittaa toimivuuteen. Kaikki suomalaiset kanavat yrittävät estää materiaalin latausta muuten kuin suoraa katselua varten mutta ruutu.fi on onnistunut parhaiten kopioinnin estossaan. Kun kuva ei näy niin sitä ei voi kopioida...

Vierailija
8/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee ne samat mainokset joskus tyyliin kolme kertaa peräkkäin, ja kelatahan niitä ei voi.

Vierailija
9/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se toimii tosi huonosti. Esim Areenan kanssa ei mitään ongelmaa.

Vierailija
10/10 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi susi koko kanava!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme