Mitkä ajatukset saavat tällä palstalla liikaa kannatusta (suhteessa palstan ulkopuoliseen todellisuuteen) Minä aloitan
Se, että huono/narsistinen äiti on aiheuttanut itselle kamalat kärsimykset. (tai sitten isä on ollut juoppo hakkaaja, mutta äiti on sen sallinut, joten äiti yhtä syyllinen)
Eli palstalla on aivan tolkuttomasti äiti-vihaa.
Kommentit (105)
Eroaminen ratkaisuna kaikkiin parisuhteiden ongelmiin.
Kukaan ei ole täydellinen, joten ei sitten voisi olla kenenkään kanssa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että seksi on kaikki kaikessa.
Jos joku kysyy vaikka, että voiko 15 - vuotiaan poikkis nukkua samassa huoneessa, niin valtava painostus, että tietysti. Tyttärenne seksielämä ei kuulu teille.
Tai se, että jos seksiä on suhteessa liian vähän, niin se on täysin pätevä syy erota, vaikka muuten kaikki on ok. Siis vaikka avioliitossa.
Hämmästyttävän paljon nuo saavat kannatusta.
Hmm. En nyt halua lietsoa mitään, mutta olen eronnut seksittömästä suhteesta ja myös suhteesta, jossa en ollut tyytyväinen seksiin. Näen, että seksillä on painoarvoa. Minun on taas vaikea ymmärtää tätä kantaa, jota on kommentissa, ja näitä "seksi ei ole perusoikeus" -juttuja. Ja olen nainen.
Akateemisten tarve korostaa itseään ja dissata amk:n käyneitä.
Kirjoitusvirheisiin puuttuminen. Joskus koko keskustelu saattaa mennä ihan sivuraiteelle aloittajan kirjoitusvirheen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että 80-luvulla kaikki oli paremmin, kaikki olivat onnellisia ja televisiostakin tuli monipuolisempaa ohjelmaa.
Ai jonnea vielä kismittää se meidän keskustelu kasarista. Milloin jatketaan jutustelua....
Olitko edes syntynyt kasarilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miettii millaista porukkaa anonyymeille keskustelupalstoille kerääntyy niin ei mikään ihme että antisosiaaliset mielipiteet keräävät kannatusta. Jos on tasapainoinen, onnellinen ja täysi elämä, ei sellainen ihminen vietä tuntikaupalla palstalla aikaa. Käy ehkä kysymässä neuvoa tai hakemassa jossain akuutissa asiassa vertaistukea. Sitten on ne jotka on täällä joka päivä, jotkut provoamassa tylsyyttään tai ilkeyttään, toiset yksinäisyyden takia hakemassa keskusteluseuraa.
Kerrotko meille antisosiaalisille, mikä sinut toi tällä kertaa av-palstalle?
Suotta kysyt. Ei hän ole enää paikalla, koska hän on niitä tasapainoisia ja sosiaalisia ihmisiä, jotka käyvät vaan av-palstalta hakemassa uunilohen reseptin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miettii millaista porukkaa anonyymeille keskustelupalstoille kerääntyy niin ei mikään ihme että antisosiaaliset mielipiteet keräävät kannatusta. Jos on tasapainoinen, onnellinen ja täysi elämä, ei sellainen ihminen vietä tuntikaupalla palstalla aikaa. Käy ehkä kysymässä neuvoa tai hakemassa jossain akuutissa asiassa vertaistukea. Sitten on ne jotka on täällä joka päivä, jotkut provoamassa tylsyyttään tai ilkeyttään, toiset yksinäisyyden takia hakemassa keskusteluseuraa.
Olen yksinäinen, ei ole irl keskustelukumppania. Entä itse? Ei tarvitse loukkaantua, en sanonut että keskustelijat ovat kaikki antisosiaalisia, sanoin vain että sen tyyppiset mielipiteet keräävät täällä enemmän kannatusta kuin jossain muualla, ihan palstan anonyymin luonteen ja tänne helposti kerääntyvien ihmisten takia. Kyllähän sen voi todeta ihan vilkaisemalla aloituksia, joissa on todella sairaitakin juttuja joukossa, että monet kirjoittajat eivät voi hyvin. Kiinnostaa kyllä muidenkin mielipiteet, onko teistä tämä palsta positiivinen paikka? Voi olla että olen väärässä käsitykseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että 80-luvulla kaikki oli paremmin, kaikki olivat onnellisia ja televisiostakin tuli monipuolisempaa ohjelmaa.
Ai jonnea vielä kismittää se meidän keskustelu kasarista. Milloin jatketaan jutustelua....
Olitko edes syntynyt kasarilla?
Anna sähköpostiosoitteesi, niin nappaan sinulle kuvan ajokortistani.
PS. Milloin jatketaan jutustelua kasarista?
Kohtuuton kiinnostus jonkun yksittäisen poliitikon tekemisiin tai tekemättä jättämisiin. Suurinta osaa tavallisista ihmisistä nämä asiat ei kiinnosta yhtään.
Kaikki miehet eivät oikeasti ole sikoja
Trans sitä ja trans tätä. Ei oo kertaakaan tarvinnut noista keskustella oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinäinen, ei ole irl keskustelukumppania. Entä itse? Ei tarvitse loukkaantua, en sanonut että keskustelijat ovat kaikki antisosiaalisia, sanoin vain että sen tyyppiset mielipiteet keräävät täällä enemmän kannatusta kuin jossain muualla, ihan palstan anonyymin luonteen ja tänne helposti kerääntyvien ihmisten takia. Kyllähän sen voi todeta ihan vilkaisemalla aloituksia, joissa on todella sairaitakin juttuja joukossa, että monet kirjoittajat eivät voi hyvin. Kiinnostaa kyllä muidenkin mielipiteet, onko teistä tämä palsta positiivinen paikka? Voi olla että olen väärässä käsitykseni kanssa.
Ei tarvitse pyydellä anteeksi, en loukkaannu huuhaa-kommenteista.
Minusta palstalla on paljon nokkelia kommentteja ja älykkäitä sivalluksia, jotka huumorintajuinen ihminen ymmärtää oikein ja huumori on aina positiivista. Monet aloitukset ovat karikatyyrejä ja kärjistyksiä palstan aloituksista, joissa on myös paljon huumoria monesti.
Yleensä tuota huumoria ei ole tarvinnut peitellä ja esiintyä anonyymisti. Ei Sami Hedberg esiinny verhon takaa, vaikka ulkonäkösyistä olisi suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohtuuton kiinnostus jonkun yksittäisen poliitikon tekemisiin tai tekemättä jättämisiin. Suurinta osaa tavallisista ihmisistä nämä asiat ei kiinnosta yhtään.
Siksi Suomen asiat ovat luisuneet tähän tilanteeseen, koska tavallista veronmaksajaa ei ole politiikka kiinnostunut. Fiksu ihminen ja veronmaksaja on kiinnostunut edes jonkin verran päivän politiikasta ja on tietoinen mitä yhteiskunnassa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaiset ivalliset vastaukset toisten kommenttiin. Vaikka oikeasti ei ole tietokaan henkilöstä kelle vastattiin.
Vierailija kirjoitti:
Rokotevastaisuus! Oma kuplani pääkaupunkiseudulla koostuu hyvinkoulutetuista, työssäkäyvistä, keskiluokkaisista perheistä, enkä tunne ketään, joka ei olisi ottanut rokotetta. Tällä palstalla näkee, kuinka kansan syvät rivit voivat olla todella syvät.
Kupla todellakin. Minunkin pääkaupunkiseudulla tuttavani ovat pääosin koulutettuja ja hyvin toimeentulevia ja silti moni ei ole ottanut rokotteita. Vaimonikaan ei niitä ole halunnut ottaa, tosin kuin minä itse.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet eivät oikeasti ole sikoja
Mutta kaikki naiset ovat lehmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vainoharhaisuus siitä, että juuri oma kirjoitus kiinnostaisi oikeasti ketään.
Kyllä politiikka ihmisiä jonkin verran kiinnostaa, mutta poliitikkojen henkilökohtaisen elämän kaivelu ei. Ne on kaksi ihan eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaiset ivalliset vastaukset toisten kommenttiin. Vaikka oikeasti ei ole tietokaan henkilöstä kelle vastattiin.
Sinä selkeästi tunnut tietävän kenelle vastaat? Samalla kun kerrot sen minulle, niin kertoisitko illan lottonumerot?
Täällä palstalla on huumoria enemmän kuin uskoisin muualla olevan.