Miten pitkä on liian lyhyt nainen?
Miten pitkä on liian lyhyt nainen? Onko hän 150 cm?
Kommentit (59)
Mä olen 158 cm ja pisin mies mikä mulla on ollut oli 198 cm pitkä ;)
Kyllä 165 on jo ehdottomasti liian vähän naiselle. Raja, jonka alla olevian en haluiaisi edes panna.
t. 30v186cmMies
Tapana useinkin heitellä pienikokoisia ja lapsia?
[/quote author] Alle 160cm on lapsen pituus... :D sellainen taskukokoinen jota voi heitellä ilmaan eikä pysty pienuuttaan edes puolustaa itseään.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:10"]Alle 160cm on lapsen pituus... :D sellainen taskukokoinen jota voi heitellä ilmaan eikä pysty pienuuttaan edes puolustaa itseään.
[/quote]
....
Katotaanko?
Pöh pöh mitä juttuja. Olen 153cm nainen, mieheni on 185cm<3 Usein pitkät miehet sanoneet, että oonko oikeasti näin lyhyt kun näytin pidemmältä..:D Ei se fyysinen vaan henkinen mitta ;)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:29"]
Tapana useinkin heitellä pienikokoisia ja lapsia? [/quote author] Alle 160cm on lapsen pituus... :D sellainen taskukokoinen jota voi heitellä ilmaan eikä pysty pienuuttaan edes puolustaa itseään. [/quote]
[/quote]
Äläs nyt, oletkos kuullut sanonnan, pieni mutta pippurinen.
UkkoPekka
140 taitaa olla virrallinen raja kääpiöllisyydelle.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:46"]
Kyllä 165 on jo ehdottomasti liian vähän naiselle. Raja, jonka alla olevian en haluiaisi edes panna.
t. 30v186cmMies
[/quote]
Eli niin kun puolet suomalaisista naisista, ja suurin osa ulkomaalaisista :D
Nainen ei voi olla liian lyhyt. Liian paksu tai liian pitkä voi olla.. T. Mies
Olen mieluummin lyhyt kuin pitkä nainen.
Väännetäänkö kättä kumpi on viisaampi?
Yksi ystäväni on 148 cm ja hän aina valittaa olevansa liian lyhyt, kun kaikki housunlahkeetkin pitää lyhentää. Mutta niin minunkin pitää, vaikka olen 162 cm.
Kivoin pituus naisella on minusta semmoinen 150cm :)
157cm olen itse ja olen ehdottomasti liian lyhyt ottamaan mukia ylähyllyltä ja vaihtamaan lamppuja ilman tikapuita, mutta yhtäkään toista ihmistä ei ole mittani haitannut :D Nykyinen mieheni on 185cm ja hän sanoo aina, että olen kainaloon sopiva :)
otsikossa on hauska sanaleikki: miten pitkä on liian lyhyt :)
Alle 165 cm en huoli. Pidemmät naisetkin vetävät kuulemma tuollaisia pataan helposti. T. mies