Miten pitkä on liian lyhyt nainen?
Miten pitkä on liian lyhyt nainen? Onko hän 150 cm?
Kommentit (59)
Ei sellasta olekaan. Lähinnä vain naiset (ja huonoitsetuntoiset miehet) tekevät pituusasioista ongelmia
Alle 160 cm oikeastaan mutta alle 155 jo tosiaan selvästi lapsenpituinen. 160+ cm seurustelukumppanin raja.
Olen 172 ja 169 alkaa olla liian lyhyt. Toisaalta 175 on jo liian pitkä. Mutta aina on naisia riittänyt. :)
Vierailija kirjoitti:
140 taitaa olla virrallinen raja kääpiöllisyydelle.
Olisi jotenkin kiihottavaa sellainen minimuija rohmuamassa munaani pillullaan... https://goo.gl/9slksL
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei voi olla liian lyhyt.
Paitsi jos on joku sairaus tai muuten lyhytkasvuinen . ( kääpiö )
Pienet, hoikat,ja myös normaalivartaloiset naiset on söpöjä .
Lihavuus/ pulleus(huomattava) ei oo cool vaikka lisääntyvä ja yleistyvä ilmiö onkin
Aina paremmin ja selvemmin normaalit ja hoikat erottuu vain edukseen .
Oon 150 ja aika hoikka, oon aina tosi kiusaantunut muiden poikien seurassa kun ajattelen vain että ne kattoo mua just sillee "vitun kääpiö" muutenkin mua pelottaa etten koskaan löydä ketään mun pituuden takia. Oonko liian lyhyt?
Joku alle 130-senttinen voisi olla aika hämmentävä näky.
Vierailija kirjoitti:
Oon 150 ja aika hoikka, oon aina tosi kiusaantunut muiden poikien seurassa kun ajattelen vain että ne kattoo mua just sillee "vitun kääpiö" muutenkin mua pelottaa etten koskaan löydä ketään mun pituuden takia. Oonko liian lyhyt?
En osaa miesten mielipiteistä sanoa kun olen nainen, mutta itse olen huomannut tykkääväni nimenomaan lyhyistä tytöistä/naisista. Molemmat tyttöystäväni ovat olleet alle 160-senttisiä. Pieniä ja siroja joita on kiva katsella ja helppo esimerkiksi pitää sylissä. c:
Mä oon 161 ja hyvin kelpaan melkein 200cm miehelleni :3
Joku alle 140cm on aikamoinen näky.
Länsimaissa ihminen katsotaan lyhytkasvuiseksi, jos hänen pituutensa eroaa kasvuiässä huomattavasti ikätovereista ja hän on aikuisena alle 140–150 senttimetrin mittainen. Kuitenkaan kaikki alle 150 senttimetriä pitkät aikuiset eivät ole varsinaisesti lyhytkasvuisia.
- wikipedia: lyhytkasvuisuus -
Ps muistan ku luin tän tyyppisiä keskusteluita joskus 18vuotiaana paniikissa ku kaikki miehet halus vaan jotain ns ’taakurakaketteja’ (toi sana on maaailman naurettavin muuten). Nyt en vois olla onnellisempi mun pituudesta, joka on ’vaan’ 167cm , voisin jopa olla pidempi <3
Pitkät ihmiset on upeita
Vierailija kirjoitti:
Alle 165 cm en huoli. Pidemmät naisetkin vetävät kuulemma tuollaisia pataan helposti. T. mies
Sinähän sen tiedät, kolossimuija. ;)
Olen 193cm mies enkä seurustele alle 170 pituisten naisten kanssa, koska saan kaameat selkäkivut kun pitää kokoajan kyyrystyä pussaamaan.
Joten alle 170 on liian lyhyt
Vierailija kirjoitti:
Länsimaissa ihminen katsotaan lyhytkasvuiseksi, jos hänen pituutensa eroaa kasvuiässä huomattavasti ikätovereista ja hän on aikuisena alle 140–150 senttimetrin mittainen. Kuitenkaan kaikki alle 150 senttimetriä pitkät aikuiset eivät ole varsinaisesti lyhytkasvuisia.
- wikipedia: lyhytkasvuisuus -
Ps muistan ku luin tän tyyppisiä keskusteluita joskus 18vuotiaana paniikissa ku kaikki miehet halus vaan jotain ns ’taakurakaketteja’ (toi sana on maaailman naurettavin muuten). Nyt en vois olla onnellisempi mun pituudesta, joka on ’vaan’ 167cm , voisin jopa olla pidempi <3
Pitkät ihmiset on upeita
Minua ei naurata tuollaiset taakurakaketit tai muut mukahauskat nimiväännökset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 165 on jo ehdottomasti liian vähän naiselle. Raja, jonka alla olevian en haluiaisi edes panna.
t. 30v186cmMies
Enkä minä sinua perustuen kommenttisi tasoon
Olen vaalea isosilmäinen blondi 149 cm ja 45 kg, ja isot rinnat.
Miehiä on aina riittänyt jonoksi asti
Pitkillä miehillä ei tunnu olevan oikein käsitystä naisten pituuksista. Moni esimerkiksi arvelee 165-senttisen naisen olevan "lyhyt", vaikka itse asiassa sen kokoinen nainen on Suomessa hyvin tavallinen näky. Maailmanlaajuisesti 165-senttinen nainen on itse asiassa varsin "pitkä".