Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin mies on 196 ja PUOLI senttiä pitkä

Vierailija
01.11.2014 |

Työkaveri muistaa aina sanoa tuon puoli senttiä tuohon. Miehen pituus tulee usein esiin, ja aina korostetaan tuota puolikasta. Tuossa pituudessa sillä ei ole mitään väliä, minä sanoisin "kaksimetrinen". Nainen itse on lyhyt, eli senkään takia ei tarvitsisi korostaa miehen pituutta.

Itse olen 163,5 -senttiseksi mitattu, mutta sanon aina 163.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat.

Vierailija
2/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettavaa!

Itse mitattu 169,2. Sanon olevani 170

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puolikas kuulema on tärkeää jos on noin 160 tai alle mutta noin pitkän ihmisen 0,5 cm mainitseminen on aika naurettavaa.

Vierailija
4/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, olen 163 enkä muista niitä desimaaleja. Muta olen itsekin tavannut mm ihmisen, joka itse kertoo olevansa 186 PILKKU KOLME. Mutta ehkä ystävä haluaa kuin haluaakin korostaa miehensä pituutta viimeiseen desimaaliin saakka

Vierailija
5/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 165,5 ja jos kysyjä on mua lyhyempi sanon olevani 165 ja jos kysyjä on mua paljon pidempi niin sanon olevani 166, koskaan en sano puolikasta.

Vierailija
6/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen pituus tulee usein esiin"

Voin oikein kuvitella nää naisten kanalaumat kotkottamassa jossain espresson äärellä :D  On teilläkin puheenaiheet... "Kävin 196,5 cm pitkän mieheni kanssa ostamassa tän uuden laukun ja nyt olen katsellut itseäni peilistä koko päivän sen kanssa, siis mä en kestä se on niin ihana"    "mä niin ymmärrän sua, anna mä vähän kokeilen sitä"     "siis mun 196,5 cm pitkää miestä vai laukkua?"     "ai kauhee, hihihi, no siis laukkua tietty"   

Vierailija
7/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siinä mielessä naurettavaa, että pituus vaihtelee vuorokaudenajan mukaan ton puoli senttiä, päivän mittaan menee kasaan....

Vierailija
8/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:44"]

Voin oikein kuvitella nää naisten kanalaumat kotkottamassa jossain espresson äärellä :D  On teilläkin puheenaiheet... "Kävin 196,5 cm pitkän mieheni kanssa ostamassa tän uuden laukun ja nyt olen katsellut itseäni peilistä koko päivän sen kanssa, siis mä en kestä se on niin ihana"    "mä niin ymmärrän sua, anna mä vähän kokeilen sitä"     "siis mun 196,5 cm pitkää miestä vai laukkua?"     "ai kauhee, hihihi, no siis laukkua tietty"   

[/quote]

:D

Vierailija
9/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:44"]

[/quote]

Ap tässä,

en voi mitään sille, että mielikuvituksesi on noin suppea.

Keskusteltiin koripallosta: nainen ei voi tulla koripalloilijaksi, vaikka haluaisi, mutta miehensä on pelannut, koska on 196,5 -senttinen. Perheen lapset ovat tavallista pitempiä, koska isä on 196,5 senttiä pitkä ja lapset ovat perineet isän geenit, miehelle on hankala löytää normikaupasta vaatteita, koska pituus, samoin kenkiä. Teatterissa oli muuten kivaa, mutta miehen 196,5 -senttisenä oli hankala istua penkissä. Autokaupoilla käynti oli tuskaa, kun sen pituiselle miehelle ei ole sopivia autoja.

Vierailija
10/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:04"] Autokaupoilla käynti oli tuskaa, kun sen pituiselle miehelle ei ole sopivia autoja.
[/quote]

Tää on muuten totta. Oma mieheni on 3 ja PUOLI senttiä tuota ap:n työkaverin miestä lyhyempi ja todellakin on ärsyttävää, miten se pituus vaikuttaa auton valintaan. Olisin halunnut itselleni jonkun näppärän pikkuauton, vaikka Ford Focuksen tai vastaavan, mutta eihän se onnistunut, kun miehenkin pitäisi sinne autoon mahtua. Tai ainakin pitäisi penkki vetää niin taakse ettei sitten taas lapsi mahdu istumaan takapenkillä.

Vierailija
11/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:04"] Autokaupoilla käynti oli tuskaa, kun sen pituiselle miehelle ei ole sopivia autoja. [/quote] Tää on muuten totta. Oma mieheni on 3 ja PUOLI senttiä tuota ap:n työkaverin miestä lyhyempi ja todellakin on ärsyttävää, miten se pituus vaikuttaa auton valintaan. Olisin halunnut itselleni jonkun näppärän pikkuauton, vaikka Ford Focuksen tai vastaavan, mutta eihän se onnistunut, kun miehenkin pitäisi sinne autoon mahtua. Tai ainakin pitäisi penkki vetää niin taakse ettei sitten taas lapsi mahdu istumaan takapenkillä.

[/quote]

Mun mies on 198 cm ja autokaupoilla käynti on aina tuskaa. Tilavimmiksi jalkatiloiltaan mies on todennut Passatit ja V70 Volvot.

Vierailija
12/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä miehillä on isoin ja paksuin muna

Vierailija
13/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha, sanon aina olevani 167 ja PUOLI SENTTIÄ! :D haluan vain olla mahdollisimman pitkä.. tuskin tuo puolikas ketään kiinnostaa.

Vierailija
14/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilmoitan aina olevani 1,625 metriä pitkä.

Vierailija
15/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:59"]

Lyhyillä miehillä on isoin ja paksuin muna

[/quote]

Sä voit uskotella itselles niin, jos se helpottaa kompleksia. 

Jokaisella varrelle ja munan mitalle kuitenkin löytyy sopiva nainen.

Vierailija
16/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:04"] Autokaupoilla käynti oli tuskaa, kun sen pituiselle miehelle ei ole sopivia autoja.
[/quote]

Tää on muuten totta. Oma mieheni on 3 ja PUOLI senttiä tuota ap:n työkaverin miestä lyhyempi ja todellakin on ärsyttävää, miten se pituus vaikuttaa auton valintaan. Olisin halunnut itselleni jonkun näppärän pikkuauton, vaikka Ford Focuksen tai vastaavan, mutta eihän se onnistunut, kun miehenkin pitäisi sinne autoon mahtua. Tai ainakin pitäisi penkki vetää niin taakse ettei sitten taas lapsi mahdu istumaan takapenkillä.
[/quote]
Poikani, joka on 196 cm pitkä (+ ptkät jalat) mahtuu ajamaan ford focusta.

Vierailija
17/39 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totuus on: Mies on aamulla 19,75, illalla 196,25. Päättänyt ilmoittaa keskipituutensa. Kyllä se vehkeensäkin mittaa tarkasti, ja jos on millinkin yli jotakin mitasta, niin ilmoittaa sen varmasti. Jos on vähän vajaa, niin pyöristää varmaankin ylöspäin.

Vierailija
18/39 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla:

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:59"]

...aamulla 196,75, illalla 196,25.

[/quote]

Vierailija
19/39 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta vaan ärsyttää kun oma mies on 160cm sulka päässä.

Vierailija
20/39 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta onko tuo mies ihan normaali, kuka aikuinen mittauttaa itsensä millin puolikkaan tarkkuudella aamuin illoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi