Työkaverin mies on 196 ja PUOLI senttiä pitkä
Työkaveri muistaa aina sanoa tuon puoli senttiä tuohon. Miehen pituus tulee usein esiin, ja aina korostetaan tuota puolikasta. Tuossa pituudessa sillä ei ole mitään väliä, minä sanoisin "kaksimetrinen". Nainen itse on lyhyt, eli senkään takia ei tarvitsisi korostaa miehen pituutta.
Itse olen 163,5 -senttiseksi mitattu, mutta sanon aina 163.
Kommentit (39)
Olisi varmaan noloa olla noin lyhyt. Tosimies on tietenkin 197-senttinen.
Onko mies jenkkilästä? Toi 196,5 olisi paikallisen mittayksikön mukaan tuolla 6'5 tai 6'6 paikkeilla. Riippuu siitä onko pyöristänyt jalat ja tuumat ei koskaan tiedä miten joku sen laskee. Ja toi puolikas on kans yleistä jenkkien urheilun piirissä.
Ei sillä munan koolla mitään väliä oo jos ei sitä osaa käyttää. Ota tyttö tästä +20cm ja tee sille mitä vaan ja mä vaikka makaan tässä sillä aikaa ja luen akkarii. Ziizuz!
Kaveri just viime viikonloppun tokas, että hän 173,7 senttinen nainen.
Onko se seittemän milliä tärkeä? Tietenkin on! Sanoo hän pilke silmäkulmassaan.
Siitähän tässä on kyse, huumorista.
itse olen 165,5. Enkä enää pidä puolisenttisestani kiinni, kun äitini selkäleikkauksen jälkeen lyheni kolme senttiä.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:38"]
Työkaveri muistaa aina sanoa tuon puoli senttiä tuohon. Miehen pituus tulee usein esiin, ja aina korostetaan tuota puolikasta. Tuossa pituudessa sillä ei ole mitään väliä, minä sanoisin "kaksimetrinen". Nainen itse on lyhyt, eli senkään takia ei tarvitsisi korostaa miehen pituutta.
[/quote]
Kun hän sanoo sen puoli senttiä siihen, menee osa huomiosta hänen pituudesta siihen puolikkaaseen. Ihan hyvä idea. Usein pelkän pituuden kertominen johtaa minullakin ihmeellisiin jatkokysymyksiin, joihin jokainen tietää, ettei minulla ole vastausta sen enempää kuin heilläkään.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:38"]
[/quote]
Kun hän sanoo sen puoli senttiä siihen, menee osa huomiosta hänen pituudesta siihen puolikkaaseen. Ihan hyvä idea. Usein pelkän pituuden kertominen johtaa minullakin ihmeellisiin jatkokysymyksiin, joihin jokainen tietää, ettei minulla ole vastausta sen enempää kuin heilläkään.
[/quote]
Niin, se on eräänlainen hypnoottinen keino.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:57"]Ei sillä munan koolla mitään väliä oo jos ei sitä osaa käyttää. Ota tyttö tästä +20cm ja tee sille mitä vaan ja mä vaikka makaan tässä sillä aikaa ja luen akkarii. Ziizuz!
[/quote]
Ei paljon lämmitä tosiaan, jos isomunaisella on pieni äo.
Minä olen 159,3cm :D Aina korjaan, minulla on pientä OCD:tä, minkä muuten pystyn pitämään suht hyvin kurissa, mutta pilkku kolme! :D En voi sille mtn. t. teini
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:04"] Autokaupoilla käynti oli tuskaa, kun sen pituiselle miehelle ei ole sopivia autoja.
[/quote]
Tää on muuten totta. Oma mieheni on 3 ja PUOLI senttiä tuota ap:n työkaverin miestä lyhyempi ja todellakin on ärsyttävää, miten se pituus vaikuttaa auton valintaan. Olisin halunnut itselleni jonkun näppärän pikkuauton, vaikka Ford Focuksen tai vastaavan, mutta eihän se onnistunut, kun miehenkin pitäisi sinne autoon mahtua. Tai ainakin pitäisi penkki vetää niin taakse ettei sitten taas lapsi mahdu istumaan takapenkillä.
[/quote]
Poikani, joka on 196 cm pitkä (+ ptkät jalat) mahtuu ajamaan ford focusta.
[/quote]
Mahtuuko pojan perhe hyvin takapenkille?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:44"]
"Miehen pituus tulee usein esiin"
Voin oikein kuvitella nää naisten kanalaumat kotkottamassa jossain espresson äärellä :D On teilläkin puheenaiheet... "Kävin 196,5 cm pitkän mieheni kanssa ostamassa tän uuden laukun ja nyt olen katsellut itseäni peilistä koko päivän sen kanssa, siis mä en kestä se on niin ihana" "mä niin ymmärrän sua, anna mä vähän kokeilen sitä" "siis mun 196,5 cm pitkää miestä vai laukkua?" "ai kauhee, hihihi, no siis laukkua tietty"
[/quote]
Ap tässä,
en voi mitään sille, että mielikuvituksesi on noin suppea.
Keskusteltiin koripallosta: nainen ei voi tulla koripalloilijaksi, vaikka haluaisi, mutta miehensä on pelannut, koska on 196,5 -senttinen. Perheen lapset ovat tavallista pitempiä, koska isä on 196,5 senttiä pitkä ja lapset ovat perineet isän geenit, miehelle on hankala löytää normikaupasta vaatteita, koska pituus, samoin kenkiä. Teatterissa oli muuten kivaa, mutta miehen 196,5 -senttisenä oli hankala istua penkissä. Autokaupoilla käynti oli tuskaa, kun sen pituiselle miehelle ei ole sopivia autoja.
[/quote]ei kai tuon pituisella vielä ole ongellia. Tunnem paljon tuon pituisia mut mistään ongelmista en ole kuullut.
Puolisenttisen ilmoittaminen on vastoin kaikkia pyöristyssääntöjä. Jos ihminen on 196,4 senttiä niin se pyöristetään 195 senttiin. Tietysti joku voi olla jossain mittauksessa 196,5 senttiä, mutta todellisuudessa ihmistä ei voi mitata luotettavasti millin tarkkuudella, joten täydet sentit riittää.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:04"] Autokaupoilla käynti oli tuskaa, kun sen pituiselle miehelle ei ole sopivia autoja. [/quote] Tää on muuten totta. Oma mieheni on 3 ja PUOLI senttiä tuota ap:n työkaverin miestä lyhyempi ja todellakin on ärsyttävää, miten se pituus vaikuttaa auton valintaan. Olisin halunnut itselleni jonkun näppärän pikkuauton, vaikka Ford Focuksen tai vastaavan, mutta eihän se onnistunut, kun miehenkin pitäisi sinne autoon mahtua. Tai ainakin pitäisi penkki vetää niin taakse ettei sitten taas lapsi mahdu istumaan takapenkillä.
[/quote]
Kyllähän parimetrinen varmaan mahtuu ajamaan melkein mitä autoa vain, mutta tila loppuu takapenkiltä pienemmissä autoista, saati että se pitkä mahtuisi istumaan takapenkille.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:04"] Autokaupoilla käynti oli tuskaa, kun sen pituiselle miehelle ei ole sopivia autoja.
[/quote]
Tää on muuten totta. Oma mieheni on 3 ja PUOLI senttiä tuota ap:n työkaverin miestä lyhyempi ja todellakin on ärsyttävää, miten se pituus vaikuttaa auton valintaan. Olisin halunnut itselleni jonkun näppärän pikkuauton, vaikka Ford Focuksen tai vastaavan, mutta eihän se onnistunut, kun miehenkin pitäisi sinne autoon mahtua. Tai ainakin pitäisi penkki vetää niin taakse ettei sitten taas lapsi mahdu istumaan takapenkillä.
[/quote]
Poikani, joka on 196 cm pitkä (+ ptkät jalat) mahtuu ajamaan ford focusta.
[/quote]
kun sinne takapenkillekin pitäisi mahtua....
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:00"]
Piti olla:
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:59"]
...aamulla 196,75, illalla 196,25.
[/quote]
[/quote]
ai mä luulin, et se 19,75 oli aamukankeus :-)
Ap tässä.
Minun mieheni on 193-senttinen ja autona hänellä Passat. Ties kuinka mones menossa, ja on kyllä koeajettu monia muitakin. Tässä autossa hänen ruumiinrakenteellaan (pitkät jalat) mahtuu parhaiten sekä ajamaan että vielä joku istumaan hänen takanaan. Penkki pitää olla aivan matalimmassa asennossa. Minun Golfissani hän näyttää aika hassulta.
Ketjusta huomaan, että tuo puolikkaiden ilmoittaminen onkin aika yleistä. Tein aloituksen, koska muistan ainoastaan teinivuosilta, että tyttöjen keskuudessa noita puolikkaita mainostettiin. Silloin oli tärkeää olla mahdollisimman pitkä. :)
Asumme pohjoisessa, ja täällä väki on enimmäkseen lyhyttä. Ehkä siksi tuo pituuden korostaminen on tullut niin tärkeäksi.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 09:02"]Ap tässä.
Minun mieheni on 193-senttinen ja autona hänellä Passat. Ties kuinka mones menossa, ja on kyllä koeajettu monia muitakin. Tässä autossa hänen ruumiinrakenteellaan (pitkät jalat) mahtuu parhaiten sekä ajamaan että vielä joku istumaan hänen takanaan. Penkki pitää olla aivan matalimmassa asennossa. Minun Golfissani hän näyttää aika hassulta.
Ketjusta huomaan, että tuo puolikkaiden ilmoittaminen onkin aika yleistä. Tein aloituksen, koska muistan ainoastaan teinivuosilta, että tyttöjen keskuudessa noita puolikkaita mainostettiin. Silloin oli tärkeää olla mahdollisimman pitkä. :)
Asumme pohjoisessa, ja täällä väki on enimmäkseen lyhyttä. Ehkä siksi tuo pituuden korostaminen on tullut niin tärkeäksi.
[/quote]
Minä haluan olla lyhyt :D Olisi ihanaa olla 149,3cm 159,3:en sijaan :D t. teini
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:03"]
Kaveri just viime viikonloppun tokas, että hän 173,7 senttinen nainen.
Onko se seittemän milliä tärkeä? Tietenkin on! Sanoo hän pilke silmäkulmassaan.
Siitähän tässä on kyse, huumorista.
itse olen 165,5. Enkä enää pidä puolisenttisestani kiinni, kun äitini selkäleikkauksen jälkeen lyheni kolme senttiä.
[/quote]
Ilmoitan myös pituuteni millilleen kaikille, joita pituuteni kiinnostaa. Pitkänä naisen oletan heidän sitten ilmoittavan julkisesti painonsa grammalleen, kun sitä kysyn.
Itsekin tulee joskus huumorilla sanottua, että olen 167 ja yksi kolmasosa senttiä. Vitsi lähti siitä, kun aikoinaan kaverin kanssa mittasimme kumpi on pidempi (kumpikin oli sitä mieltä että toinen on) ja minä olin tuon 167 ja yhden kolmasosan, hän 167 ja kaksi kolmasosaa :D
Mä oon 168.8 mutta pyöristän sen 169 cm :D
Jos se on hänelle tärkeää sanoa niin kuka estää..?