Suurin unelmasi tällä hetkellä?
Minulla on ollut elämässä suuria ja pieniä unelmia, mutta viimeaikoina olen alkanut unelmoida yritykseni kansainvälistymisestä ja laajentumisesta ja sitä kautta rikastumisesta. Kuulostaa varmaan ylimitoitetulta, kun liikevaihto on nykyisellään 100000 euroa vuodessa, mutta minulla on kirkastumassa huikea liikeidea ja olen ihan innoissani. En meinaa pysyä housuissani!
Mistä sinä unelmoit?
Kommentit (27)
laittaa kampissa klo 1530 möykännyt maksamaan häirinnästään.
Että parantuisin ja oliin suht terve!
Niin iso lottovoitto, että voisi hankkia kakkoskodin Lapista ja viettää siellä puolet vuodesta.
Olla rakastettu ja saada rakastaa
Muutto pois Suomesta, mielekäs työpaikka, että suhteeni mieheeni voisi vielä korjautua, oma koti ja auto, että lapset kasvavat onnellisiksi ja tasapainoisiksi. Aika paljon siis on haaveiltavaa. Minulla oli noin 10 vuotta sitten tuo kaikki paitsi lapset. Nyt monet perusasiat eivät ole kunnossa.
Matematiikan opiskelu yliopistossa. Olen siis nyt abi, ja kiitos laudaturin matikassa unelman pitäisikin toteutua ensi vuonna ! :)
kun sitä oikein möykkää vaikkapa yrittävänä yrittäjänä retkahtaneena miesasiakkaan perässä häiriköimässä, ei kannata viilata firman kortilla koska ei ole pian palkkasi maksajia.
oman liiketoimintasi turmeleminen omaa tyhmyyttään tuntuu varmaan pitkään.