Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin unelmasi tällä hetkellä?

Vierailija
01.11.2014 |

Minulla on ollut elämässä suuria ja pieniä unelmia, mutta viimeaikoina olen alkanut unelmoida yritykseni kansainvälistymisestä ja laajentumisesta ja sitä kautta rikastumisesta. Kuulostaa varmaan ylimitoitetulta, kun liikevaihto on nykyisellään 100000 euroa vuodessa, mutta minulla on kirkastumassa huikea liikeidea ja olen ihan innoissani. En meinaa pysyä housuissani!

Mistä sinä unelmoit?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä oikein möykkää vaikkapa yrittävänä yrittäjänä retkahtaneena miesasiakkaan perässä häiriköimässä, ei kannata viilata firman kortilla koska ei ole pian palkkasi maksajia.

oman liiketoimintasi turmeleminen omaa tyhmyyttään tuntuu varmaan pitkään.

Vierailija
22/27 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kampissa klo 1530 möykännyt maksamaan häirinnästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että parantuisin ja oliin suht terve!

Vierailija
24/27 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin iso lottovoitto, että voisi hankkia kakkoskodin Lapista ja viettää siellä puolet vuodesta.

Vierailija
25/27 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla rakastettu ja saada rakastaa

Vierailija
26/27 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto pois Suomesta, mielekäs työpaikka, että suhteeni mieheeni voisi vielä korjautua, oma koti ja auto, että lapset kasvavat onnellisiksi ja tasapainoisiksi. Aika paljon siis on haaveiltavaa. Minulla oli noin 10 vuotta sitten tuo kaikki paitsi lapset. Nyt monet perusasiat eivät ole kunnossa.

Vierailija
27/27 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikan opiskelu yliopistossa. Olen siis nyt abi, ja kiitos laudaturin matikassa unelman pitäisikin toteutua ensi vuonna ! :)  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme