Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin unelmasi tällä hetkellä?

Vierailija
01.11.2014 |

Minulla on ollut elämässä suuria ja pieniä unelmia, mutta viimeaikoina olen alkanut unelmoida yritykseni kansainvälistymisestä ja laajentumisesta ja sitä kautta rikastumisesta. Kuulostaa varmaan ylimitoitetulta, kun liikevaihto on nykyisellään 100000 euroa vuodessa, mutta minulla on kirkastumassa huikea liikeidea ja olen ihan innoissani. En meinaa pysyä housuissani!

Mistä sinä unelmoit?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies löytäisi itselleen jonkun vosun ja tajuaisi muuttaa täältä pois.

Vierailija
2/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin, että voisin vielä tuntea itseni tasapainoiseksi ja tyytyväiseksi, olivat olosuhteet mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitosta :/

Vierailija
4/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta ja perheestä.

Vierailija
5/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen miehen löytäminen. Miehen täydellisyys toteuttaisi samalla kaikki muutkin haaveeni: hänen kanssaan voisi hankkia lisää lapsia, hänellä olisi rahaa kuin roskaa jota antaisi minun auliisti käyttää, hänen siivellään pääsisin pois Suomesta ja hän olisi niin kiva että lapsenikin haluaisi muuttaa hänen kotimaahansa :)

Vierailija
6/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo mielenrauha, ihana mies ja supersuloinen poika, hyvä auto ja nätti pikkunäppärä omakotitalo, ystäviä, mielekäs työ, akateeminen koulutus, josta olen ylpeä, mökki meren rannalla. Eipä tässä mitään puutu.

Tai voisihan sitä remontoida koko talon. Se olisi kiva juttu.

Vierailija
7/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:31"]

Täydellisen miehen löytäminen. Miehen täydellisyys toteuttaisi samalla kaikki muutkin haaveeni: hänen kanssaan voisi hankkia lisää lapsia, hänellä olisi rahaa kuin roskaa jota antaisi minun auliisti käyttää, hänen siivellään pääsisin pois Suomesta ja hän olisi niin kiva että lapsenikin haluaisi muuttaa hänen kotimaahansa :)

[/quote]

Täydellisiä vaan ei taida olla, mutta toki voi unelmoida niistä :D

Vierailija
8/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä 24/7 hermosärystä ja palata työelämään.

Vierailija
9/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa itkemään kun miettii omia haaveitaan, onko se merkki siitä, että haaveiksi jäävätkin vai päinvastoin, koska ainakin hetkittäin kykenee olemaan yhteydessä omiin tunteisiinsa?

Vierailija
10/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään suuria unelmia. Elämä on hyvä näin. Pienempi unelma on ensì kesän automatka Etelä-Euroopassa.

Vierailija
11/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi

Vierailija
12/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen elämääni ja pian. Olen valmis parisuhteeseen, siihen joka kestää hamaan hautaan asti.

Vierailija
13/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin unelma ja harras toive on, että syöpä on lopullisesti hoidettu pois, eikä se uusiudu koskaan.

Vierailija
14/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytellä elokuvassa.

Vierailija
15/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla nyt tällä hetkellä unelmoida mistään, sillä unelmillani on tapana toteutua.

Vierailija
16/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde, tai sitten tämän inhottavan muttei vaarallisen kiusan paraneminen.

Vierailija
17/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nämä kaikki lapset pääsisivät opiskelemaan ja myöhemmin työhönkin haluamilleen aloille. Ja että heidän elämänsä menisi muutenkin ihan mallikkaasti ilman liian suuria vastoinkäymisiä.

Vierailija
18/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri rahavoitto. 

Vierailija
19/27 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo.

Vierailija
20/27 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joskus joku minulle täydellinen ihminen rakastaisia minua tällaisena kuin olen ja sama toisinpäin.. Mutta tiedän että ei tule tapahtumaan, joten fuck it

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan