Mikä on Janni Hussin koulutus?
Kommentit (65)
Joelilla on akateemisia opintoja.
Vierailija kirjoitti:
Janni Hussi vaikuttaa oikeasti hieman tyhmältä, luultavasti Joel on hänen kanssaan velvollisuudentunnosta. Ei kehtaa jättää sairastavaa naista.
Itse vaikutat sairaalta ja kateelliselta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on päässyt juontajaksi? Siis ilman media-alan koulutusta. Joillakin suhteilla ilmeisesti.
Ihan vain hakemalla töitä. Ei juontajan pestiin mitään koulutusta tarvitse. Iso osa heistähän on jotain ex-missejä tms. Riittää, että on sopiva ulosanti ja nätti naama niin pääsee jo pitkälle.
Helppoa kuvitella olevan monia paljon jannia kauniimpia naisia jotka ovat myös parempia puhumaan, mutta eivät saa töitä radiosta tai televisiosta. Enpä usko, että on ilman koulutusta pärjännyt jos ei olisi ollut joku avittamassa.
Ei kaikki opi juontamaan kuten ei moneen muuhunkaan työhön vaikka kuinka kävisi kouluja. Toki siitä yleensä suuri apu on.
Tärkeintä on kuitenkin se menestymisen halu. Se puuttuu monelta joka varsinkin uskoo että on täysin valmis kun on jonkin kurssin käynyt. Suomessa tuijotetaan ihan liikaa siihen että on pätevä kun on kerran koulun käynyt. Tuohon pätevyyksien osoittamiseen pitäisi olla muitakin keinoja kuin läpäistä koulun kurssit, vaikka rimaa hipoen.
Vierailija kirjoitti:
Korkeampi kuin Hjalliksen ja Joelin koulutus - ensiksi mainittu on säälistä Hankenista päästetty lukihäiriöinen ja poikansa taitaa olla vain lukihäiriöinen.
Hjallis Diplomi Ekonomi, Hjallis on näyttänyt mikä on miehiään, nyt kansanedustaja, oma puolue Liike Nyt
Opiskellut pari kurssia vuoismaksullisessa "hankenissa". Eli ei ole sinne pääsykoekirjoja lukemalla, tai lahjoilla päässyt, vaan rahalla. Mutta toisaalta, opiskelin itse 20 vuotta sitten yhden kurssin avoimessa yliopistossa. Ehkä sitten kuitenkin myös minä olen akateeminen.