Mikä on Janni Hussin koulutus?
Kommentit (65)
Janni Hussi vaikuttaa oikeasti hieman tyhmältä, luultavasti Joel on hänen kanssaan velvollisuudentunnosta. Ei kehtaa jättää sairastavaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Janni Hussi vaikuttaa oikeasti hieman tyhmältä, luultavasti Joel on hänen kanssaan velvollisuudentunnosta. Ei kehtaa jättää sairastavaa naista.
Kylläpä ottaa koville joillain, kun ei ole mitään mahdollisuuksia rikkaan suvun miniäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ottaa koville joillain, kun ei ole mitään mahdollisuuksia rikkaan suvun miniäksi.
Minua ottaa kyllä päähän, että jannin kaltainen kiusaaja pärjää muita naisia alistamalla. Ei siitä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ottaa kyllä päähän, että jannin kaltainen kiusaaja pärjää muita naisia alistamalla. Ei siitä sen enempää.
Millä tavalla se on naisten alistamista, että on kihloissa Joel Harkimon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Hän on kaunis, timmi, hyvätuloinen ja nauttii elämästään. Siis kaikella lailla läskin av-mamman vastakohta.
Ja läskit mielialalääkkeillä käyvät av-mammat alapeukuttaa.
Mikä vimma sinulla on haukkua mammoja? Itsekin olet läski mt-mamma kun täällä jankkaat ja pyörit.
Sama vimma kuin sinulla ja parilla muulla haukkua Jannia Hussia joka välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Hän on kaunis, timmi, hyvätuloinen ja nauttii elämästään. Siis kaikella lailla läskin av-mamman vastakohta.
Mikä vimma sinulla on haukkua mammoja? Itsekin olet läski mt-mamma kun täällä jankkaat ja pyörit.
173/57
Siinä sinulle läskiä. Juoksen koska tahansa cooperissa puoli kilometriä enemmän kuin sinä. Luultavasti toista kilometriä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinä olet Hussia arvostelemaan? Itse et saa edes miestä saati sitten työpaikkaa. Sinulla tuskin on ystäviä etkä varmasti kykene huolehtimaan edes kunnostasi.
Mielestäni sopivat hyvin yhteen ja Janni on tasokkaampi siitä parivaljakosta. Janni on kaunis, fiksu ja oikein nokkelan ja näpsäkän oloinen nainen - ja kauniimpi kuin jotkut tusinamissit. Ap taitaa vain olla kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinä olet Hussia arvostelemaan? Itse et saa edes miestä saati sitten työpaikkaa. Sinulla tuskin on ystäviä etkä varmasti kykene huolehtimaan edes kunnostasi.
En ole kommentoimasi ilkeästi kirjoittava henkilö, mutta esimerkiksi mä en saa miestä yhtään millään ja silti Janni on mielestäni ihan huippumimmi (kaunis, fiksu ja ihailun arvoinen). Joten äläpä yleistä ikisinkkunaisia ilkeiksi. Olen kiva ja reilu, vaikka oonkin naispuolinen ikisinkku.
Korkeampi kuin Hjalliksen ja Joelin koulutus - ensiksi mainittu on säälistä Hankenista päästetty lukihäiriöinen ja poikansa taitaa olla vain lukihäiriöinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten on päässyt juontajaksi? Siis ilman media-alan koulutusta. Joillakin suhteilla ilmeisesti.
Maria Veitola on vielä kouluttamattomampi - eikä löydy edes ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on päässyt juontajaksi? Siis ilman media-alan koulutusta. Joillakin suhteilla ilmeisesti.
Maria Veitola on vielä kouluttamattomampi - eikä löydy edes ulkonäköä.
Ei edes ole. Hänelläkin on ammattitutkinto niin kuin Jannillakin. Marialla media-alan tutkinto, Jannilla liikunta-alan tutkinto.
Ei kannata sekottaa tahallaan kauppak oluun, se oli aikoinaan kansakoulupohjainen kaupan perustutkinto, ei niitä enää ole. Joel on tosiaan korkeakoulutetusta varakkaasta perheestä. Heillä on vähän eri harrastukset kuin duunariperheillä ja eri piirit. Muistan kuulleeni että Joel opiskeli josain vaiheessa Virossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata sekottaa tahallaan kauppak oluun, se oli aikoinaan kansakoulupohjainen kaupan perustutkinto, ei niitä enää ole. Joel on tosiaan korkeakoulutetusta varakkaasta perheestä. Heillä on vähän eri harrastukset kuin duunariperheillä ja eri piirit. Muistan kuulleeni että Joel opiskeli josain vaiheessa Virossa.
Joelin äiti on merkonomi, isä Hankenin ekonomi. Isoisistä toinen automyyjä Porista, toinen elokuvien kuvaaja Sipoosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se on naisten alistamista, että on kihloissa Joel Harkimon kanssa?
En tarkoittanut sitä.
Hjalliksen isä Osmo Harkimo oli tunnettu elokuvaaja. Hän on kuvannut yli 40 suomalaista elokuvaa, oli mukana mm.Tuntemattoman sotilaan kuvaajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin että mammoja käy kateeksi kun toinen muuttaa sipooseen miljoonataloon korsolaisen neuvostokolmion sijaan. Sekä voi valita mitä pukee päällensä ja itse on käytettävä sitä mikä mahtuu tai jäi pieneksi naapurirapun mammalle. Siinä on huomiseksi hiekkalaatikolle puitavaa, jos jaksaa raahautua.
Harry Harkimo vissiin jäi pari kertaa Hankenissa luokalleen.