Naisille yksi kysymys.
Muutin jokin aika sitten uudelle paikkakunnalle. Niin nyt naapurissa asuvat vanhemmat naiset (50+) ei jätä rauhaan. Ei voi lenkillä käydä tai kolata pihaakaan rauhassa jos samaan aikaan sattuu ulkona olemaan, niin pakko tulla jutulle. Ei tämä aluksi edes häirinnyt mutta kun joka kerta pitää pysähtyä juttelemaan. Sitten vihjaillaan ja udellaan kaikki parisuhdestatuksesta lähtien, arvaa onko kiusallista? Välillä kysellään mitä teen silloin ja silloin. Se kysymys on että miksi ette voi jättää nuorempia miehiä rauhaan jos näette ettei häntä kiinnosta? Eikös teidän pitänyt olla ammattilaisia lukemaan kehonkieltä. Kun kesä tulee niin muutan kyllä helvettiin tästä.. ja minulle ihan sama uskotteko vai ette, ajatelkaa tilanne vaikka hypoteettisesti kunhan vastaatte.
Kommentit (14)
Kerro tämä niille naisille itselleen, emme me muut voi vaikuttaa heidän käytökseensä.
Minulla oli sama juttu. Lopetin juttelun ja vaan vilkutin. Aluksi pidin isoja kuulokkeita korvilla jotta näkyisi, että kuuntelisin jotain. Pian eivät enää yrittäneetkään jutella.
Minunkin talossa on tuollainen mummo. Aluksi olin ystävällinen, mutta kun alkoi epäilemään minua alkoholistiksi lasiroskia viedessäni (ei ollut yhtäkään alkopulloa) ja spekuloimaan talon eteen tullutta ambulanssia, olen todennut että ei osaa kunnioittaa toisten yksityisyyttä. Sen jälkeen en ole sanonut hänelle muuta kuin "hei" ja jatkanut kävelyä
Vierailija kirjoitti:
Kerro tämä niille naisille itselleen, emme me muut voi vaikuttaa heidän käytökseensä.
No siis kun en halua pahasti sanoa ja loukatakaan. Ja voihan he sanoa että kuvittelen kaiken. Sitten se vasta kiusallista onkin kun törmätään. Ei, kyllä se on pakko muuttaa.
Eivät ne ole iskuyrityksiä. Olet niiden lemmikki.
Älä pysähdy juttelemaan, ei ole mikään pakko. Moikkaat ja poistut nopeasti paikalta. Toimi mulla seurankipeiden vanhusten karkoittamiseen.
Ei tulis mielenkään käyttäytyä noin. Outoja muijia. Kai sä voit sanoa niille että ei tulla häiritsemään?
54v.
Pari sanaa ja jatkat matkaa. Ei voi olla niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vuh.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on äidinvaistot heränneet😘
Typeriä akkoja ovat.
Se on vaan sitä voimaantumista mutta jos tilanne olisi toisinpäin täällä huudettaisiin kilpaa pervoista miehistä
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli kyllä purasta nilkasta, jättäisivät varmaan sen jälkeen rauhaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan sitä voimaantumista mutta jos tilanne olisi toisinpäin täällä huudettaisiin kilpaa pervoista miehistä
Tämä ei olisi edes niin paha jos joku yksinäinen uteleva mummo juttelisi, mutta kun tämä yksikin piilovihjailee että asunto on tyhjä ja hän on yksinäinen. Sen jälkeen tulee aina kiusallinen hiljaisuus vähäksi aikaa ja sepitän että pitää lähteä tekemään jotain ja häivyn vähin äänin. Limainen olo tulee.
Niillä on äidinvaistot heränneet😘