Seksitöntä liittoa mielipidepalstoilla itkevät miehet
Joka päivä on Hesarissa "iskä" joka puolustaa maksullista seksiä vetoamalla omaan seksittömään liittoonsa jossa nainen on lakannut haluamasta 20 vuotta sitten..En voi ymmärtää miksi nämä ihmiset jatkavat ns parisuhteessa jossa ei ole seksiä lainkaan?! Ja miksi toisen ihmisen vartaloa pitäisi saada ostaa sen takia että itse on valinnut väärän kumppanin? Etsikää ne suhteenne sinkuista ja muista naimisissa olevista jotka kaipaavat salasihdetta niin ei tarvitse käyttää ketään hyödykkeenä. Prkeleen tyhmät reppanamiehet!
Kommentit (244)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 14:50"]Miehet on outoja, kun ne "ostaa vaimoltaan seksiä" tekemällä kotitöitä!!!!MItäs te miehet annatte vaimolle vastineeksi niistä vaimon tekemistä kotitöistä??Sitä seksiä varmaan;)Ei kotitöiden tekemisestä makseta palkaa omassa kodissa. Ei edes miehille. Kotityöt täytyy vaan tehdä,ei niistä palkkaa nosteta. [/quote] Mutta kummasti naiset käyvät tästä kauppaa seksillä. Eli "jos et imuroi, niin pillua ei tule koko viikkoon" tms. Näitä tapauksia löytyy paljon. No, mutta onneksi tuollaisessa suhteessa ei tarvitse kauaa roikkua.
[/quote]
Tuossa tilanteessa olen todennut vaimolle että ollaan nyt varmuuden vuoksi ainakin kaksi viikkoa ilman sitä pilluasi niin riittää ainakin.. ei ole monastikaan kuulunut moista uhkausta sen jälkeen.
Se olinko ilman pillua kaksi viikkoa on eri juttu. Muistaakseni meni kolmekin viikkoa kun rouva alkoi vihjailla seksin suuntaan.. pakko oli vähentää ylitöitä että jaksaa kotonakin ;) .
Että ihan vinkkinä miehille, asia on järjestelykysymys, turha tuossa tilanteessa on rähjäämään alkaa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:30"]
Joka päivä on Hesarissa "iskä" joka puolustaa maksullista seksiä vetoamalla omaan seksittömään liittoonsa jossa nainen on lakannut haluamasta 20 vuotta sitten..En voi ymmärtää miksi nämä ihmiset jatkavat ns parisuhteessa jossa ei ole seksiä lainkaan?! Ja miksi toisen ihmisen vartaloa pitäisi saada ostaa sen takia että itse on valinnut väärän kumppanin? Etsikää ne suhteenne sinkuista ja muista naimisissa olevista jotka kaipaavat salasihdetta niin ei tarvitse käyttää ketään hyödykkeenä. Prkeleen tyhmät reppanamiehet!
[/quote]
Elän itse lähes seksittömässä liitossa. Edellisen kerran oli vipinää viime kesäkuussa. Vaimoa ei yksinkertaisesti vain kiinnosta hommat, vaikka ei ääneen sitä tunnusta vaan keksii niitä samoja selityksiä mitä täälläkin on tullut esiin. Jatkan parisuhteessa lasten vuoksi sillä olen heihin hyvin kiintynyt. Tunnetusti avioerossa isän kohtalo on surkeampi, ja lapsetkin varmasti reagoisivat negatiivisesti. Huorissa taikka vieraissa en käy - omatunto ei anna sellaiselle myöden. Silti kannatan sydämestäni miesten oikeutta käydä maksullisissa, vaikka se tiukkapipoja kismittääkin. Yritetään leimata miehet reppanoiksi tai esitetään se kaikkein raastavin skenaario ihmiskaupan uhriksi joutuneesta pikkutytöstä, jota karvaiset kaljamahat hyväksikäyttävät.
Minä jäin miettimään, että kumpi on naiselle pahempi, se että mies käy huorissa vaiko se, että hänellä on sivusuhde. Kumpi on loukkavampaa?
Itse olen naimisissa oleva nainen, seksiä on olemattoman vähän kotona. Minulla on rakastaja, jolta saan elämäni parasta seksiä. Hän on hellä ja huomioiva, seksi on aivan älyttömän tyydyttävää. Hän ei ole saanut kymmeneen vuoteen kotona.
Meille kummallakin tämä on täydellinen järjestely. Asiat ovat molemmilla muuten kotona suht ok.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:25"]
Todella surullista lukea useimpia kommentteja tässkin keskustelussa. Paistaa kyllä sellainen ikiaikainen naisviha niin selvästi postauksissa.
[/quote]
Olisiko ansaittua ihan.