Miksi kukaan ei halua seksiä yh:n kanssa?
Kommentit (13)
Ai etteikö halua ?
Miesystäväni poika iski yh:n ja niiin syödyt kaulat kumpasellakin aina että vissiin maistuu.
Olen miehenä harrastanut seksiä, niin yksinhuoltajien kuin sinkkujenkin kanssa, enkä näe siinä mitään eroa, jos vaan kemiat natsaa yhteen..
Noh..suoraan kysymykseen suora vastaus. Mitä mies ajattelee ensimmäisenä yh-naisesta. 1. Sillähän on synnyttäneen alapää..ei kiinnosta kun on saatavilla myös tuoreempaa lihaa jossa ei ole vielä poikimisen jälkiä. 2. Miksi astua jo valmiiksi synnyttänyt naaras, kun ei siitä kuitenkaan tule sen enempää kun se on jo tavallaan toisen uroksen omistuksessa koska jälkeläinen löytyy. Miehen pitää saada aloittaa omalta puhtaalta pöydältä, eikä nöyrtyä jatkamaan kenenkään muun siihen jättämillä korteilla. Se on ihan luonnon sanelema juttu meissä miehissä. Jo astuttu ja poikinut naaras on jo käytettyä lihaa.
Mulla ainakin olisi vientiä, vaikka on se lasten isäkin vielä kuvioissa.
Kukaan ei tehnyt tuttavuutta? Vai pakenivat paikalta kun aloit puhua lapsista?
Kun baarissa ollaan pillua hakemassa, niin silloin ei haluta jutella lapsista.
Yksi tuttu yh myös valittelee että miehet pakenee kun kuulevat lapsista, mutta hän ottaa ne lapset puheeksi heti toisessa lauseessa, eikä anna miehille mitään mahdollisuutta tutustua ensin häneen itseensä.
En ole huomannut saantivaikeuksia. Sitä paitsi aika moni minun ikähaarukassani oleva normaali mies on jo itsekin lähdössä ns. toiselle kierrokselle. Eli lapsi tai lapsia on suurimmalla osalla. Noita baarissa örveltäviä ikikakaroita en haluaisi edes kotiini raahata. Kai olet pitänyt huolta itsestäsi vaikka oletkin yksinhuoltaja, valitettavan moni päästää itsensä lihomaan. Jos häpeät yksinhuoltajuuttasi, voit olla varma että epävarmuus karkottaa ne mahdolliset seksikumppanit. Jos haluat munaa, käyttäydy itsevarmasti äläkä puhu äidistäsi tai lapsistasi. Eri asia jos haet seurustelukumppania.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 07:51"]Kukaan ei tehnyt tuttavuutta? Vai pakenivat paikalta kun aloit puhua lapsista?
Kun baarissa ollaan pillua hakemassa, niin silloin ei haluta jutella lapsista.
Yksi tuttu yh myös valittelee että miehet pakenee kun kuulevat lapsista, mutta hän ottaa ne lapset puheeksi heti toisessa lauseessa, eikä anna miehille mitään mahdollisuutta tutustua ensin häneen itseensä.
[/quote]
Kyllä se on parempi kertoa heti. Antaa ainakin rehellisen kuvan naisesta. Ei siinä oo mitään hävettävää, jos on lapsia
Eipä oo kertaakaan sinkkuaikoina kukaan lähteny karkuun kun lapsesta oon maininnut. Eikäkyllä muutenkaan. Mua on ihan nuoresta asti kyllä isketty ihan parisuhteestakin. En kyllä kauaa ollut sinkku äiti kun ruvettiin seurustelemaan. Nyt jo 10 v yhteiseloa ja perhettä takana.
Ap ihmeellinen ongelma sulla. Jos haluat seksiä niin miksi otat puheen lapsista?:D Dorka
Mitä ihmettä ne kakarat jollekin yhden yön ilolle kuuluu??? Kapakasta haetaan panoa, ei silloin tarvitse mitään historiikkia itsestään antaa =). Ei toki valehdellakaan jos kysytään, mutta silloin vastuu on kysyjällä.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 07:51"]Kukaan ei tehnyt tuttavuutta? Vai pakenivat paikalta kun aloit puhua lapsista? Kun baarissa ollaan pillua hakemassa, niin silloin ei haluta jutella lapsista. Yksi tuttu yh myös valittelee että miehet pakenee kun kuulevat lapsista, mutta hän ottaa ne lapset puheeksi heti toisessa lauseessa, eikä anna miehille mitään mahdollisuutta tutustua ensin häneen itseensä. [/quote] Kyllä se on parempi kertoa heti. Antaa ainakin rehellisen kuvan naisesta. Ei siinä oo mitään hävettävää, jos on lapsia
[/quote]
Jos on hakemassa seksiseuraa, niin miten se liittyy lapsiin? Pysytään asiassa.
odotitko vain että joku tulee ehdottamaan?
nainen haluaa muttei saa suutaan auki... miesten vika
Ajatus lapsista häiritsee :/