ostaako joku kirpparilta yli 30 € maksavaa takkia?
Kirpparilla oli vierekkäin takit lasten kokoa, toinen h&m 7 €, ihan kuin uusi ja toinen p.op hintaan 35 €, vähän kulunut ja jotain tummentumaa oli edessä. Mietin vaan että ostaisko joku sen p.opin niiistä? Muutenki kuka maksaa käytetystä takista noin paljon? H&m takkejakin olen ostanut ja lapselta toiselle kierrättänyt, eli ei voi laadullakaan selittää.
Kommentit (20)
Pitäisi olla todella hyväkuntoinen ja laadukas merkki. Vaikka olisi kuinka kallis ovh, en maksaisi montaa kymppiä kuluneesta takista.
Voisin maksaa tarpeeksi hyvästä takista. Pelkästä merkistä en ole valmis maksamaan.
Kyllä maksetaan ja laatutakeista kuten Pop vielä enemmänkin. Ne ovat käytettyinäkin parempia kuin uudet halpistakit.
Joo, mutta vaan jos tunnistan merkin ja tiedän että se 30e ei mene hukkaan. Mistään menkkahaukan käyttämättömästäkään en maksa tuota kirpparilla vaikka ovh olisi ollut 100e.
Kyseessä siis lasten kokoa 98 cm olevat takit. Mikä tekee p.opista laatutakin verrattuna esim. H&m? Ei oo näkynyt eroa mitä meillä on ollut, h&m, ticket, lassie, reima, p.op, Everton yms. Vetskarit on huonoja ciraf:on takeissa, sen olen huomannut. Ap
Eron tekee materiaali ja käytännölliset yksityiskohdat. Reima ja Reimateckin ovat laaduiltaan erolaisia. Popia suositaan myös siksi, että eri kerroksista saa yhteensopivat, ovat väritykseltään unisex ja materiaali todella kestää useamman kuin kahden lapsen käytön. Opettele lukemaan vaatteiden materiaalilappuja. Henkasta hankkisin jonkun nätin ns. paremman takin, en arjen tehokäyttöön ellei pakko. Popin käytetystä windfleecestälin saa hyväkuntoisena 20-25€, mutta se onkin parempi kuin tavallinen fleece.
Maksaisin helpostikin tuon summan, jos sillä saa hyvän tavaran. Ei se ole minulle olennaista, kenen päällä takki on ollut, vaan se missä kunnossa takki on.
Minä en ainakaan osta mitään siksi, että se on tosi halpaa (30 euroa takistakin on vähintäänkin kohtuuhinta, jopa vähän) vaan siksi että se tuote on hyvä ja tarvitsen sitä.
En. Kirpparille menen löytöjen toivossa ja pikkuhilut kourassa. Jos 30€ niin ostan ennemmin uuden takin.
Jos se on laatutakki ja mitä ilmeisemmin varastettu vasta aivan hiljattain, niin eihän 30 e ole edes paljon.
En maksaisi, enkä varsinkaan jos takissa on jokin värjäytymä tai tahra. Oletettavasti myyjä on kuitenkin pessyt takit ennen myyntiin laittoa, joten tahra sitten on ja pysyy.
Minä maksoin viime viikolla tuliteristä El naturalista kengistä kirpparilla 30€.Maksavat uutena 120-150€.Kannatti
Moni ostaa ja minäkin olen ostanut popin takin hintaan 25€, mutta en tietenkään kulunutta ja likaista, ne ostajat ovat ihan erikseen. Yllättävän monet myyjät vievät likaisia vaatteita kirppikselle, ehkä joku ostaa niitäkin, vaikka minä ohitan kaikki likavaaterekit aina.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 10:43"]
Eron tekee materiaali ja käytännölliset yksityiskohdat. Reima ja Reimateckin ovat laaduiltaan erolaisia. Popia suositaan myös siksi, että eri kerroksista saa yhteensopivat, ovat väritykseltään unisex ja materiaali todella kestää useamman kuin kahden lapsen käytön. Opettele lukemaan vaatteiden materiaalilappuja. Henkasta hankkisin jonkun nätin ns. paremman takin, en arjen tehokäyttöön ellei pakko. Popin käytetystä windfleecestälin saa hyväkuntoisena 20-25€, mutta se onkin parempi kuin tavallinen fleece.
[/quote]
Onko sulla kokemusta vai oletko p.opin myyjä. :) minulla on viisi lasta,joten olen ihan tosikäytössä takkeja testaillut. Meillä kiertää vaatteita myös kavereiden ja sukulaisten kanssa ja ostan kirppsreiltakin vaatteita esim Lindexin fix-takki, 5€ kirpparilta ostettu on ollut nyt kolme talvea käyttötakkina, ainoastaan takahelman heijastin on revennyt pois. Mutta ihan käyttökelpoinen takki, jota todellaki on käytetty.
Ot, kannattanee ehkä tehdä ennen hinnoittelua pikainen tsekkaus mitä hintoja ko. kirppksellä yleisesti pidetään. Tänäänkin näin yhdellä kirpparilla villakangastakkeja hintahaitarissa 4-25e, kaikki suht samankuntoisia. Siis sillä vaan jos haluaa omastaan päästä eroon.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 10:43"]
[/quote]
taidat myydä näitä? :D laitoin litaniasta n. puolet suodattimen kautta.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 11:37"]
Minä maksoin viime viikolla tuliteristä El naturalista kengistä kirpparilla 30€.Maksavat uutena 120-150€.Kannatti
[/quote]
Toivottavasti ovat oikeasti tuliterät etteivät kengissä mahdollisesti muhivat ja moninaisia jalkavaivoja aiheuttavat mukavat pöpöt leviämään varpaisiisi. Itselleni ei tulisi mieleenkään ostaa kenkiä kirpputorilta.
En iki kuuna päivänä maksais käytetystä takista yli 30 e. En maksais edes yli 10 e.
Just vasta ostin lapselle käytettynä po.pin takin 35€ ja on kyllä hintansa väärti. Huomaahan siitä, että on käytetty, mutta yhtä hyvin olisi saattanut olla isomman lapsen jämiä omasta kaapista. Oikeen ollaan tyytyväisiä takkiin ja kuulemma huippulämminkin käytössä :)
Minä myin just kirpparilla n10 krt käytetyn peakin taövitakin 80e ja meni heti.
Maksaisin laadukkaasta ja hyväkuntoisesta aikuisten takista aivan helposti. Ovh:t kuitenkin voi olla 200-300e hujakoilla.