Mitä ajattelet ihmisestä, jonka sukupuolesta ei ole varmuutta?
Itse aiheutan usein hämmennystä. Näytän siltä, että voin olla nainen tai teinipoika, tai poika tai todella butch teinityttö. Se on varmaan hämmentävää jo sen puolesta, että iästäni ei voi olla varma. Oikeasti lähenen kolmeakymmentä. Olen siis fyysisesti nainen, mutta en tunne olevani nainen.
Joskus huomaan, että mua katsellaan oudosti, joskus ihmiset kommentoi kadulla. Mua pidetään joskus teinipoikana, kunnes sanon nimeni tai ylipäänsä puhun. Mulle itselleni sekoilu on todella normaalia, ja huvittavaa, mutta ihmiset kiusaantuu usein. Usein oletetaan, että olen lesbo, ja se tuntuu olevan etenkin miehistä jotenkin uhkaavaa tavalla, jota en vaan ymmärrä.
Mietin vaan, miltä tämä mahtaa näyttää toiselta puolelta katsottuna. Huomaan, että mussa jokin häiritsee ihmisiä ja paljon. Tilanne on aivan erilainen, jos olen naisten vaatteissa ja meikeissä. Silloin ihmiset tuntuvat pitävän musta. Saan hyvää palvelua aina ja kaikkialla, mulle hymyillään ja niin edelleen.
En valita. Miehen kehossa elävillä sukupuolikummajaisilla on monin verroin vaikeampaa. Mua vaan kiinnostaa se, miltä tämä homma näyttää noin ylipäänsä. (Meinaan pian tulla kaapista ulos muutamille läheisille nimittäin. Saatan lähteä sukupuolenkorjausprosessiin. Olen usein ollut naisellisemman oloisena sukulaisten nähden.)
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:47"]
Ite taas tykkään naismaisista miehistä ja naisista. Ite pukeudun hyvin poikamaisesti ja saankin tästä kuulla melkein joka päivä (aina joku kysyy että oonko tyttö vai poika, etenkin vessassa) Tykkään kuitenkin olla nainen, ja oon välillä aika naismainen, vaikken sillei pukeudukkaan.
[/quote]
Aah niin, ja en ole hetero, vaan panseksuaali. Enkä kommentillani tarkottanu mitään pahaa, kerroin vain millainen ite oon :) vaikka oon vähän huono selittään miten tunnen itteni.
Ootko koskaan saanu negatiivista kommenttia, tai ns. pelottavaa kommenttia keneltäkään? (lähinnä tarkoitan yöelämässä) etenkin nuoremmilta miehiltä tällästä vois odottaa.