Longchamp Roseau pilalla??
Heippa mammat! Tarvisin kipeästi apua viisaammilta. Eli säilytyksessä on ollut kyseinen laukku. Kaivoin sen pitkästä aikaa esille ja kauhu oli suuri. Laukun pinnassa oleva ns. kalvo (???) on useista kohdista "rutussa", ihan kuin ilmaa olisi päässyt sen ja nahan väliin. Mikä tämä kalvo on ja voiko laukkua enää pelastaa? Osaisiko suutari tehdä jotai?
Auttakaa epätoivoista :(
Kommentit (31)
http://aijaa.com/mUg1PS tässä huono kuva mutta jos jotain käsitystä saisitte. Se omituinen ohut kalvo ei siis ole rikki mistään kohti, alle on vain päässyt ilmaa tai joku liima pettänyt. Ihan kuin kirjaa päällystäessä voi jäädä ilmaa väliin
En osaa auttaa, mutta mulla on myös stockalta ostettu longchamp joka teki aivan samaa... :( En tiedä mistä johtuu, mutta ärsytti!
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:05"]En osaa auttaa, mutta mulla on myös stockalta ostettu longchamp joka teki aivan samaa... :( En tiedä mistä johtuu, mutta ärsytti!
[/quote]
Annoitko laukun vain olla vai saitko korjattua?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:08"]Marssi liikkeeseen ja reklamoi
[/quote]
Laukku on jo muutamia vuosia vanha.. vieläköhän voi reklamoida?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:10"]Onko laukku ollut vekillä
[/quote]
Myönnän että hieman rutussa on kyllä ollut, koska on niin ahtaat tilat :(
Ei saa korjattua missään, itse olen reklamoinut 2 eripaikkaan - säilytysvirhe.
Pitäisi säilyttää, kuivassa, lämpimässä ja hajuttomassa (mikä lie..) tilassa, mielellään tarkoitukseen soveltuvassa pussissa jossa on kosteudenpoistaja.. Niin ja ei suljettuna, ilmankin pitäisi kiertää. Älkää kysykö, olin itsekin hiljainen ja sanaton..
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:12"]Ei saa korjattua missään, itse olen reklamoinut 2 eripaikkaan - säilytysvirhe.
Pitäisi säilyttää, kuivassa, lämpimässä ja hajuttomassa (mikä lie..) tilassa, mielellään tarkoitukseen soveltuvassa pussissa jossa on kosteudenpoistaja.. Niin ja ei suljettuna, ilmankin pitäisi kiertää. Älkää kysykö, olin itsekin hiljainen ja sanaton..
[/quote]
Voi ei.. ihan hyllyllä tämä on ollut, mutta dustbagissa toisen laukun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:18"]Nahka taittunut säilytyksessä.
[/quote]
Voiko sitä korjata enää mitenkään? Itse nahka on ihan kunnossa. Pintakalvo on rutussa
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:12"]Ei saa korjattua missään, itse olen reklamoinut 2 eripaikkaan - säilytysvirhe.
[/quote]
[/quote]
Onpa outoa :O minulla meni laukku pilalle aika lailla samanlaisissa olosuhteissa mutta en korvausta saanut, ainoastaan tuon järjettömän listan miten laukkua kuuluu säilyttää.kysyin suutarilta mutta laukulle ei voinut tehdä mitään :(
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:12"]Ei saa korjattua missään, itse olen reklamoinut 2 eripaikkaan - säilytysvirhe.
[/quote]
[/quote]
Onpa outoa :O minulla meni laukku pilalle aika lailla samanlaisissa olosuhteissa mutta en korvausta saanut, ainoastaan tuon järjettömän listan miten laukkua kuuluu säilyttää.kysyin suutarilta mutta laukulle ei voinut tehdä mitään :(
[/quote]
Nyt kyllä harmittaa! Viimeisenä keinona voisi yrittää repiä koko kalvon pois ja katsoa mitä tapahtuu :D ei tota laukkua voi tollaisenakaan käyttää!
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:12"]Ei saa korjattua missään, itse olen reklamoinut 2 eripaikkaan - säilytysvirhe.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nyt kyllä harmittaa! Viimeisenä keinona voisi yrittää repiä koko kalvon pois ja katsoa mitä tapahtuu :D ei tota laukkua voi tollaisenakaan käyttää!
[/quote]
Se on tosi ärsyttävää ja kun sama vika tuntuu olevan muillakin. Perskele :(
Oma mielipiteeni on, että AIDOSTI laadukas laukku kestää kyllä hieman kovempaakin kohtelua.
Longchampia en ole koskaan mieltänyt laadukkaaksi, juurikin aloittajan mainitsemasta syystä. Tuota "vaivaa" on Longchampilla paljon.
Feikki laukku ja pilalla on