Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, taas alkoi miehen kiukuttelu kun tulin kotiin

Vierailija
31.10.2014 |

Olin kaverin kanssa syömässä ja tulin pari tuntia sitten kotiin. Mies oli tällä välin tyhjentänyt viinipullon ja oli selvästi vähän tuiterissa kun tulin. Ensin oli ihan leppoisa mutta kun näytin ostamaani halloween-asua alkoi kiukuttelu (kuulemma liian paljastava..). Alkoi sitten soitella kavereilleen ja löysikin jonkun joka oli lähdössä ulos. Puhui vielä puhelimessa mielestäni minusta aika huonoon sävyyn (kutsui muijaksi mitä ei IKINÄ tee selvinpäin ja väitti että minä muka nalkutan täällä :D) alkoi sitten ovet paukkuen laittautua, minä istuin sohvalla hiljaa katsomassa telkkaria ja koitin pidätellä naurua tuota uhmaikäisen riehuessa.

Kysäisi vielä lähtiessään että miksi minä mökötän :D sanoin että puhutaan huomenna kun hän on selvä, ja tästähän riemastui entisestään. Se oli kuulemma vittuilua.

Muilla aikuisilla miehillä tällaista kypsää käytöstä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuollaista urpåa katsoisi päivääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mustis!

Vierailija
4/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa miehesi yksinkertaiselta. Minua kiinnostaisi saada tietää sen huomisen keskustelun sisältö. :)

Vierailija
5/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kutsut tuota mieheksi? Tukehtuisin nauruun jos mun mies temppuilisi noin lapsellisesti.

Vierailija
6/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 teiniä leikkii kotia, voi nolous.

Vierailija
7/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää käytös on kyllä ihan uutta. Aikaisemminkin ollut kännissä vähän räjähdysherkkä mutta viime aikoina on jotenkin pahentunut. Ei siis ole mitenkään uhkaava, ei huuda tai hajota paikkoja mutta on vaan niin uskomattoman lapsellinen että naurattaa.

Jos kiukku jatkuu niin täytyy kyllä päästää sika vapauteen, olen pitkäpinnainen mutta rajanksa kaikella :)

- ap

Vierailija
8/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:20"]

2 teiniä leikkii kotia, voi nolous.

[/quote]

Noh, ei me nyt vanhoja olla mutta lähempänä 30 kuin 20 :D

Vierailija
9/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:20"]

Tää käytös on kyllä ihan uutta. Aikaisemminkin ollut kännissä vähän räjähdysherkkä mutta viime aikoina on jotenkin pahentunut. Ei siis ole mitenkään uhkaava, ei huuda tai hajota paikkoja mutta on vaan niin uskomattoman lapsellinen että naurattaa.

Jos kiukku jatkuu niin täytyy kyllä päästää sika vapauteen, olen pitkäpinnainen mutta rajanksa kaikella :)

- ap

[/quote]

Eiköhän olisi aika miettiä sitä alkoholinkäyttöä, jos kerran käytös noin paljon muuttuu sitä käyttäessä.

Vierailija
10/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet syytön uhri (koska nainen on aina uhri-femakoilta opittu mantra) ja mies on hirviö?

Uskottele itsellesi näin, ei ole minulta pois.

Vierailija
11/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse karkuun vielä kun pääset!

Vierailija
12/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit antanut

Vierailija
13/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Nalkutus, pihtaaminen ja loisiminen on siis tuottanut sinullekin tulosta.

Vierailija
14/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:23"]

Sinä olet syytön uhri (koska nainen on aina uhri-femakoilta opittu mantra) ja mies on hirviö?

Uskottele itsellesi näin, ei ole minulta pois.

[/quote]

Kas, pyhä vulva/lompakkomies! Mitäs sun iltaan?

Vierailija
15/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillulla se ois ratkennut, pihtari!

Vierailija
16/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:18"]

Kuulostaapa miehesi yksinkertaiselta. Minua kiinnostaisi saada tietää sen huomisen keskustelun sisältö. :)

[/quote]

Joo, odotan kanssa innolla aamua. Veikkaukseni 1) esittää ettei muista käytöstään 2) "emmä nyt jaksa puhuu asiasta" 3) myöntää virheensä (NOT)

- ap

Vierailija
17/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua on kyllä tarjolla, se ei ole ongelma :) ylilaudalla taas joku vuoto vastauksista päätellen.

- ap

Vierailija
18/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ylilauta vuotaaaa :). Pikkujonnet valvoo perjantaina.

Vierailija
19/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä aloituksessa vuoda mikään muu kuin normaalisti hiekkavaginaisten miesvihaajien alapäät,

keksiessään näitä uusia miesviha-aloituksia.

Vierailija
20/21 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:42"]

Ei tässä aloituksessa vuoda mikään muu kuin normaalisti hiekkavaginaisten miesvihaajien alapäät,

keksiessään näitä uusia miesviha-aloituksia.

[/quote]

Jonne, voi sua Jontsukka! Onko sulla paha mieli? Eikö kukaan sulle anna? Kuule, jos pesisit kaikka hampaat useammin, niin tytöt vois tykätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan