Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, taas alkoi miehen kiukuttelu kun tulin kotiin

Vierailija
31.10.2014 |

Olin kaverin kanssa syömässä ja tulin pari tuntia sitten kotiin. Mies oli tällä välin tyhjentänyt viinipullon ja oli selvästi vähän tuiterissa kun tulin. Ensin oli ihan leppoisa mutta kun näytin ostamaani halloween-asua alkoi kiukuttelu (kuulemma liian paljastava..). Alkoi sitten soitella kavereilleen ja löysikin jonkun joka oli lähdössä ulos. Puhui vielä puhelimessa mielestäni minusta aika huonoon sävyyn (kutsui muijaksi mitä ei IKINÄ tee selvinpäin ja väitti että minä muka nalkutan täällä :D) alkoi sitten ovet paukkuen laittautua, minä istuin sohvalla hiljaa katsomassa telkkaria ja koitin pidätellä naurua tuota uhmaikäisen riehuessa.

Kysäisi vielä lähtiessään että miksi minä mökötän :D sanoin että puhutaan huomenna kun hän on selvä, ja tästähän riemastui entisestään. Se oli kuulemma vittuilua.

Muilla aikuisilla miehillä tällaista kypsää käytöstä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:42"]

Ei tässä aloituksessa vuoda mikään muu kuin normaalisti hiekkavaginaisten miesvihaajien alapäät,

keksiessään näitä uusia miesviha-aloituksia.

[/quote]

Jonne, voi sua Jontsukka! Onko sulla paha mieli? Eikö kukaan sulle anna? Kuule, jos pesisit kaikka hampaat useammin, niin tytöt vois tykätä.
[/quote]

Se on oikeasti ällö se lemu, mikä iskee vastaan, kun menet huoneeseen jossa on noin 20 poikaa, joista max 2-3 tajuaa pestä hampaansa ja käyttää dödöä... Etenkin elokuussa, kun oli älyttömän kuuma ja nää istu vajaa 6h yhdessä luokassa D: t. 16v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän