Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan tätä nykymuotia.

Vierailija
17.09.2021 |

Mistä saa nykyään tyköistuvia paitoja? Mieluiten pitkiä. Tilasin kalliin villapaidan. Kuvassa näytti pitkältä ja vartalonmyötäiseltä, mutta lyhyt neliöhän se taas oli. Ei lämmitä, kun kumartuessa selkä paljastuu. Pienin koko, mutta silti on taas "laatikko" päällä. Painiiko kukaan muu saman ongelman kanssa? Paidat ei vaan istu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo moneen kuukauteen löytänyt kaupoista mitään ostokelpoisia vaatteita. Ihan hirvee tarjonta nykyään, ja ihmettelen todellakin kuka niitä ostaa. Kesälläkin kävin monet kaupat läpi, että löytäisin itselleni nätin kesämekon, mutta turha homma. Noh, säästyypähän rahat.

Vierailija
2/4 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! naisilla treenihousut joka päivänen vaate ja miehillä harmaat persehiki gollarit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidat on ihan kamalia säkkejä nykyään. Olen tiimalasi ja näytän 30 kg ylipainoiselta nykypaidoissa. Oikeasti olen normaalipainon alarajalla.

Vierailija
4/4 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista jos ette muka löydä! Ihan ketjuliikkeissäkin on kuitenkin tosi isot valikoimat erimallisia ja -tyylisiä vaatteita. Mietin vain kun itse kyllä löydän noita perinteisemmänkin mallisia vaikka en edes tapaa kierrellä monissa eri kaupoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi