Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen ahdistelu =epähaluttujen miesten lähestymisyritykset

Vierailija
17.09.2021 |

Ihan kehutkin on ahdistelua josta miehiä syyllistetään.

Ja toisaalta taas valittavat ne naiset jotka eivät huomiota saa vaikka haluaisivat. Third world problems.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten pitää lähestyä mm. puristamalla persettä tai rintoja, vetämällä käteen tai paljastamalla elin tai heittämällä härskejä tai seksistisiä kommentteja? Totta kai tällainen mies on "epähaluttu", keksikää parempia lähestymistapoja.

Vierailija
2/15 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap hoitoa. Et erota seksuaalista häirintää ja normaalia sosiaalista kanssakäymistä toisistaan. Kuka uhriutuu, jos nainen ei syty siitä, että yht'äkkiä random-mies kadulla kouraisee tisseistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno on muuttunut paljon. 30 vuotta sitten kosketus naisen pepusta oli vielä ihan hyväksyttävä keskustelunavaus osakuntajuhlissakin. Nykyään se on tuomittavaa.

Vierailija
4/15 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meno on muuttunut paljon. 30 vuotta sitten kosketus naisen pepusta oli vielä ihan hyväksyttävä keskustelunavaus osakuntajuhlissakin. Nykyään se on tuomittavaa.

Ei todellakaan ollut, älä viitsi kirjoittaa puppua. 

Terveisin 80-luvullta ja 90-luvulla opiskellut osakunta-aktiivi.

Vierailija
5/15 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ollut, älä viitsi kirjoittaa puppua. 

Terveisin 80-luvullta ja 90-luvulla opiskellut osakunta-aktiivi.

Tapasin ainakin itse vaimoni aikanaan tuolla tapaa ja yhä ollaan naimissa. T:#3

Vierailija
6/15 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elimen esittely vastaantulevalle naiselle ole mikään lähestymistapa, vaan ihan selvää häirintää. Kukaan ei ole niin tyhmä, että luulisi sen ilahduttavan naista ja johtavan treffeille. Inhottaa tuollainen ongelman vähättely. Minua ovat aikuiset miehet häirinneet jo silloin, kun olin vasta kymmenvuotias tenava. Tuskinpa ne miehet ajattelivat silloin olevansa siinä naista lähestymässä. 

Vierailija
7/15 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/15 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani 30 vuotta sitten pepusta puristamista ei pidetty ahdisteluna. Ajat muuttuvat, minä en.

Vierailija
9/15 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole koskaan ollut hyväksyttävää muuta kuin teidän ällötysten mielestä.

Vierailija
10/15 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessani 30 vuotta sitten pepusta puristamista ei pidetty ahdisteluna. Ajat muuttuvat, minä en.

Sitä pidettiin silloinkin yhtä lailla ahdistelunsa. Onneksesi et kohdannut minua silloin.

Vierailija
11/15 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt saletti että sillä on vaikutusta kuka lähestyy. Jos on fyysisesti miellyttävä, niin sallitaan enemmän myös rivoa käytöstä mitä ei keneltä tahansa kuulta katsottaisi sekuntiakaan.

Vierailija
12/15 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen ihan vain sanomaan baarissa naiselle "moi" niin se on ahdistelua koska olen ruma mies. Jos olisin komea niin tilanne olisi toinen.

Vierailija
13/15 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle voi ilmaista kiinnostumisensa myös fiksusti. Nainen sitten joko kiinnostuu tai ei kiinnostu, jolloin on syytä kevyesti kumartaa ja poistua takavasemmalle.

Ahdistelu on vain ahdistelua.

Vierailija
14/15 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle voi ilmaista kiinnostumisensa myös fiksusti. Nainen sitten joko kiinnostuu tai ei kiinnostu, jolloin on syytä kevyesti kumartaa ja poistua takavasemmalle.

Miksi pientä kosketusta pidetään Suomessa ahdisteluna? Esim Italiassa ihan normaalia.

Vierailija
15/15 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pientä kosketusta pidetään Suomessa ahdisteluna? Esim Italiassa ihan normaalia.

Italiassa on erilainen kulttuuri. Suomalaisen kulttuurin henkilökohtainen etäisyys on suuri. Pitää osata lukea sosiaalista tilannetta ja arvioida, onko esimerkiksi käsivarren kevyt koskettaminen tervetullut vai eikö ole.

https://yle.fi/uutiset/3-5875761

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme