Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaako pienet lapset istua leffassa 1 1/2h? Ryhmä Hau on tullut elokuvateattereihin ja kävi mielessä, jos veisi 7-vuotiaan kummityttlni leffaan.

Vierailija
17.09.2021 |

Hän ei ole ennen käynyt leffateatterissa mutta voin kuvitella, että olisi innoissaan. Mutta onko elokuva liian pitkä sittenkin? Jos pitää lähteä kesken pois menee rahat tavallaan hukkaan. Lapsi on terve ja fiksu.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaahan tuon ikäinen koulussakin istua.

Vierailija
2/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa jaksaa, osa ei. Jos ryhmä Hau yleensä kiinnostaa, jaksaa varmaan istua elokuvan verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa!

Vierailija
4/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi jaksoi 5-vuotiaana keskittyä tuollaisen reilun tunnin pituisen elokuvan katsomiseen, uskon että 7-vuotias jaksaa varmasti, varsinkin jos elokuva on mieleinen. Me ollaan toistaiseksi pidetty leffailtoja vain kotona.

Vierailija
5/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksaahan tuon ikäinen koulussakin istua.

Mutta eihän koulussakaan olla puoltatoista tuntia putkeen hiljaa sisällä istuen. Kysy lapsen vanhempien arviota jaksamisesta. Idea on sinulla kiva.

Vierailija
6/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että elokuvasta on tehty noin pitkä, kun kysees lasten leffa.

Vierailija
7/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 6-vuotias jaksaa kotona katsoa disney-elokuvan, ne kai nykyään on n. puolitoistatuntisia. Varmaan jaksaisi elokuvissakin, kunhan ei joisi hirveitä määriä.

Vierailija
8/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen kävi 2-vuotiaana ekan kerran elokuvissa, ja hyvin jaksoi. Kuopus taisi olla 3, kun olin molempien kanssa, eikä ongelmia, ja meillä molemmat ovat aika liikkuvaisia ja vilkkaita, joten vaikea kuvitella 7-vuotiasta, joka ei jaksaisi istua elokuvan aikaa paikallaan. Voisin kuvitella, että kummityttösi on katsonut lukuisia kertoja esim. Frozenin telkkarista/tabletilta, mutta voithan kysyä vielä vanhemmilta

Vierailija
9/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsesta, mutta suurin osa jaksaa jos vain leffa kiinnostaa. Itse en suostuisi istumaan Ryhmä Hauta katsomassa :D

Vierailija
10/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä on ikäraja se 7 -vuotta niin kaipa ne on arvioinut, että lapset jaksaa olla paikoillaan.

Vierailija
11/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäinen jaksaa hyvin, ei ole enää sillä tavalla pieni lapsi.

Ainoastaan sen voisit varmistaa, että tykkääkö lapsi Ryhmä Hausta?

Ryhmä Hau on useimmiten taaperoiden suosiossa, joten 7v voi kokea sen noloksi ja ärsyttäväksi ”pikkulasten jutuksi”.

Vierailija
12/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et anna puhelinta mukaan, muuten se häiritsee kaikkia muita katsojia.

Vierailija
13/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä alkaa saamaan rohkeutta viedä kummityttö leffaan. Vähän herkkuja vielä meille molemmille niin hyvä tulee. Kiitos jo tähän mennessä vastanneille.

ap

Vierailija
14/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei se noissa lapset leffoissa niin tarkkaa ole. Yleensä siellä osa aina eläytyy voimakkaasti tuolissaan. Ja pääseehän sieltä aina pois, jos ei homma suju.

Vierailija
15/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhmä Hau on useimmiten taaperoiden suosiossa, joten 7v voi kokea sen noloksi ja ärsyttäväksi ”pikkulasten jutuksi”.

Tuon Ryhmä Hau -elokuva ikäraja on 7v., ei siis ole mikään taaperoiden elokuva.

Vierailija
16/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhmä Hau -elokuvan ikäraja on Suomessa K7

Vierailija
17/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et anna puhelinta mukaan, muuten se häiritsee kaikkia muita katsojia.

Tämän, kun aikuisetkin muistaisivat. Tai saa puhelin mukana olla mutta äänettömällä. Elokuvissa ja muissa vastaavissa paikoissa.

Vierailija
18/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrp ä ja p illu.

Vierailija
19/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin itse 7-vuotias,kun mun isosisko (on yli 10 vuotta mua vanhempi), vei mut ekan kerran elokuviin. Siitä jäi tosi kiva muisto :) käytiin katsomassa Pocahontas, ja käytiin ostamassa myös karkkia.

Vierailija
20/35 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvan ikäraja on 7 mutta aikuisen seurassa esim 4v pääsee katsomaan. Moni tuttu on käynytkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan