Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylimielistä palvelua Helsingin keskustan lastenvaateliikkeissä

Vierailija
31.10.2014 |

Helsingin sanomat uutisoi viikko sitten lastenvaateliikkeiden ahdingosta nettikauppojen jyrätessä ohi. Helsingin keskustassa toiminut Pikkuväki oli mennyt konkurssiin, asiakkaita ei riitä. Helsingin keskustan kaksi muuta lastenvaateliiketta Le Bunuell ja Daisy&Don tuntuvat ainakin toistaiseksi pärjäävän. Mutta millaisella asiakaspalvelulla! Daisy&Donin omistajatar-rouva ei koskaan tilannut minulle Monnalisa-merkkistä juhlamekkoa. Ennakkotilauksestani olisi maksanut puolet etukäteen. Hän jäi selvittelemään saatavuutta, mutta ei koskaan palannut asiaan eikä myöskään vastannut sähköposteihini.

Le Bunuellin Marika valitsee samoin asiakkaansa. Hän otti mm varaukseni Regina piposta vihkoonsa, mutta ei koskaan ilmoittanut pipojen saapumisesta. Kun sitten kyselin asiaa, hän kertoi pipojen olevan loppu - valitettavasti. Toisella kerralla olisin ennakkomaksu vastaan ostanut tytölleni tietynväriset hänellä myynnissä oleva sukkahousut. Mutta - valitettavasti Marika ei toimita alle 20 euron tilauksia. Pyysin häntä vielä harkitsemaan asiaa, sillä olen ostanut häneltä paljon aikaisemmin ja mielestäni kohtuuhyvä asiakas. Marika ei koskaan vastannut viestiini. Hänellä on varaa valita asiakkaansa! En ole missään saanut näin töykeää asiakaspalvelua. En edes näytä maksukyvyttömältä ja käyttäysyn itse mielestäni kohteliaasti. Mikä mättää? Valitsevatko putiikit tosiaankin asiakkaansa? Miten heillä on varaa tälläiseen? Sanahan leviää kulovalkean lailla. En astu jalallani enää ko putiikkeihin - siirryn käyttämään nettiputiikkeja niinkuin monet kanssasisareni ovat jo tehneet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kerralla olisin ennakkomaksu vastaan ostanut tytölleni tietynväriset hänellä myynnissä oleva sukkahousut. Mutta - valitettavasti Marika ei toimita alle 20 euron tilauksia. Pyysin häntä vielä harkitsemaan asiaa, sillä olen ostanut häneltä paljon aikaisemmin ja mielestäni kohtuuhyvä asiakas

Ei suostunut siis myymään sukkahousuja, koska maksoivat alle 20 euroa ja niin pientä pakettia ei viitsi postittaa. vaikka luonnollisesti asiakas maksaa postikulut. Liikaa vaivaa yrittäjälle! Mutta yrittäjä unohti että asiakas saattaa hyvän palvelun myötä ostaa toisella kerralla vähän enemmän...

Vierailija
2/3 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 18:47"]

Toisella kerralla olisin ennakkomaksu vastaan ostanut tytölleni tietynväriset hänellä myynnissä oleva sukkahousut. Mutta - valitettavasti Marika ei toimita alle 20 euron tilauksia. Pyysin häntä vielä harkitsemaan asiaa, sillä olen ostanut häneltä paljon aikaisemmin ja mielestäni kohtuuhyvä asiakas.[/quote]

Mitä tämä siis tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä tilaan netistä. EVVK tyly ja hapan palvelu, enkä nyt puhu ko. liikkeistä vaan yleensä pikkuputiikeista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi