Seksineuvoja antaa neuvoja erilaisissa seksiin liittyvissä kysymyksissä!
En kerro itsestäni sen enempää, enkä ole terapeutti, mutta voin yrittää auttaa mahdollisissa ongelmissanne tai antaa vinkkejä antoisamman seksielämän saavuttamiseksi.
Kysy rohkeasti!
Kommentit (23)
Ensiksikin, jos sperman maku ällöttää, sitä voi koittaa muuttaa sillä, että mies alkaa syömään terveellisesti ja käyttämään paljon ananasta. Tupakointi ja alkoholi vaikuttavat makuun negatiivisesti.
Voit opetella ottamaan spermaa suuhusi pienissä erissä; ensin nuolet sitä pisaran miehen peniksen päästä, sitten nuolet spermat pois miehen mahalta, sitten otat sitä suuhusi ja syljet samalla pois ja lopuksi otat koko satsin suuhun.
Spermaa ei ole myöskään pakko niellä, vaan voit huomaamattomasti sylkeä sen vaikka nenäliinaan kun mies on kokonaan purkautunut.
Onnea harjoitteluun ja muista ottaa vesilasi viereesi! :)
ap
mutta eräs asia vaivaa alitusesti mieltäni.. eikö olekin niin että " helpot" työpaikkaihastukset tulevat ja menevät.... minun kohdallani asia tuntuu menneen ihan väärille uomille. Olen ollut avioliitossa kohta 10 vuotta, meillä on 10 vuotias tytär ja kaikki ulkoisesti näyttää varmaankin ihannne avioliitolta, ja sisälläkin on " ihan kivaa" . ei tapella kovasti ei rakastella kovasti ... ikäänkuin ei elettäisi KOVASTI. Olen luovalla alalla ja yritän toteuttaa taidetta... muuten kuulostaa tosi paskalta! Alalle johon menin minua ohjasi tosi mahtava persoona... pikkupoika , innostunut teini ja viisas isä samassa persoonassa. Hämmennyin. Lukkiinnuin. Rakastuin. olen saatanan saman rakastumisen, himon ja odotuksen pauloissa vielläkin 4 vuoden jälkeen..
Mies on kiltti ,ymmärtäväinen mutta ei ehkä enään anna suoria seksuaalisaviiteitä ( epäsuoria kylläkin.... Puhetta sukupuolielimien metaforista yms. Huom taidepiireissä pitääkin voida puhua veestä ja servosta esineenä)
TÄMÄ ON ILMEISESTI JONKIN ASTEISTA SAIRAUTTA. Help! kotona helppo onni, toisaalla ehkä parempi sellainen...
suuri ongelma on ollut etten ole uskaltanut kertoa mun tunteista hänelle.. syy: toimeentulo, en todellakaan halua saada potkuja tässä vaiheessa. kärsi...elätä...elä !kiitos!
Onko jollakin vielä kysymyksiä tai tahtooko joku kommentoida saamaansa vastausta?
ap