Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieniä hetkellisiä asioita, jotka ärsyttää? Aloitan; täyteen kahvikuppiin putoava leivänpäällinen (tomaatti tms)

Vierailija
17.09.2021 |

Jatkakaa

Kommentit (1443)

Vierailija
761/1443 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näet jo kauempaa että osut jonkun toisen jalankulkijan kanssa kohdakkain just johonkin ahtaaseen tai hankalaan kohtaan.

Kun joku kävelee kadulla oudosti sellaista vauhtia että koko ajan saavutat sen muttet pääsisi ohi ilman juoksupyrähdystä.

Vierailija
762/1443 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko päivän töissä mietit jäikö kahvinkeitin päälle. Mielikuvissasi talo palaa parhaillaan poroksi.

Minä sanon aina ääneen kotoa lähtiessä- töpseli on irti, jääkaapin ovi on kiinni jne

Jää paremmin muistiin

Jotkut ottaa valokuvia hellasta ja muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1443 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se kun tönitään tungetaan ja ängetään väkisin ohitse sen sijaan että aukaistaan suu ja sanotaan vaikka että "pääsenkö ohitse". mikä siinä on niin vaikeaa?

No kun suomen kielessä ei ole tuota "minä olen nyt tässä takanasi, varo" ilmaisua, englannin kielessä se on "excuse me".

Ehdottakaa jotakin.

bussissa istutaan vieressä eikä osata sanoa että jään tässä pois vaan aletaan tunkemaan väkisin ohi. miksi?

Koska lähtijä ei voi tietää vaivautuisitko nousemaan ylös käytävälle antaaksesi tilaa. Sellaista sääntöä ei edes ole että pitäisi nousta. Joku koulun ekaluokkalainen on joskus aika orvon näköinen tuossa tilanteessa.

en ole koskaan huomannut ettei joku nousisi. kunhan saatte vain pyydettyä.

Vierailija
764/1443 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta......

Työpaikkaruokalassa oli soppapäivä ja jälkkäriksi hedelmiä.

Muut pöydässä söivät vielä keittoaan ja minä aloin kuoria jälkkäriksi ottamaani päärynää.

Yht'äkkiä se päärynä liukkaana ampaisi kädestäni vastapäisen syöjän soppalautaselle ja soppa roiskui ympäriinsä.

Naurettiin ihan sikana.

Vierailija
765/1443 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kasvoja pestessä vettä valuu kyynävartta pitkin, ja kastelee (kiverretytkin) hihat. Argh!

Ja lattian. Tosi ärsyttävää.

Vierailija
766/1443 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se kun tönitään tungetaan ja ängetään väkisin ohitse sen sijaan että aukaistaan suu ja sanotaan vaikka että "pääsenkö ohitse". mikä siinä on niin vaikeaa?

No kun suomen kielessä ei ole tuota "minä olen nyt tässä takanasi, varo" ilmaisua, englannin kielessä se on "excuse me".

Ehdottakaa jotakin.

bussissa istutaan vieressä eikä osata sanoa että jään tässä pois vaan aletaan tunkemaan väkisin ohi. miksi?

Suomalaiset ei vaan osaa. En ole törmännyt tällaiseen mykkyyteen missään muualla.

Samaa sarjaa sen kanssa, ettei rappukäytävässä tervehditä naapuria.

Vierailija
767/1443 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen, vilkasliikenteisten teiden bussipysäkeillä kuseskelevat autoilijat! Eikö voi mennä yhtään sivummalle?! Ajan pitkää työmatkaa ja harva se päivä joku maanteiden ritari lasettelee ihan vaan siinä kaikkien näkyvillä, kusisuihkukin näkyy. Ei voi käsittää kertakaikkiaan.

Vierailija
768/1443 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että kattila on tarpeeksi pieni niin että lusikka ei pääse lipsahtamaan sinne, mutta näin ei ole vaan lusikka luistaa tulikuumaan pastakastikkeeseen ja uppoaa.

Vierailija
769/1443 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun imurin johto lähtee irti kesken imuroinnin.

Tai kun imuri lähes ylettää johonkin nurkkaan mutta ei ihan.

Vierailija
770/1443 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaat liian isoa lanttua ja veitsi jää puolivälissä jumiin

Vierailija
771/1443 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäliina on mennyt vahingossa pyykkien kanssa pesukoneeseen.

Vierailija
772/1443 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet keittänyt vettä ja kuppiin kaataessa pannu kusee niin, että kuumaa vettä läikkyy reippaasti pöydälle ja lattialle

Vierailija
773/1443 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on laittanut maskin (en muista miksi) housunkaulukseen ja kaupassa toinen maski päässä tuntee kuinka maski valuu pitkin lahjetta. Sitten vaan johonkin hyllyjen väliin poistamaan sitä, ennenkuin se kassalla lipsahtaa lahkeesta ulos, toivoen, ettei ketään tule ja miettien miltä näyttää turvakamerassa.

Vierailija
774/1443 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenäliina on mennyt vahingossa pyykkien kanssa pesukoneeseen.

Siis paperinenäliina, tarkoitit kai?

Kerran olin vessassa poistanut melkein tyhjän wc-paperirullan ja vaihtanut uuden. Vanhan jätin pesukoneen päälle, kun siinä oli siis muutama arkki jäljellä. Säästäväinen minä!

Pesukone oli auki, arvaatte varmaan mitä seuraavan puhtaan pyykin seasta löytyi prkkkele...

PIHIYDEN HUIPPU:PESTY VESSAPAPERI, OIKEIN HIENOPESULLA!!!!

Vierailija
775/1443 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonii kirjoitti:

Väkinäinen ”mitäs säätä huomenna odotettavissa Matti. Onko sienikelejä”- uutisten lukijan saatesanat meteorogille uutisissa.. Menis suoraa siihen ennusteeseen ilman edellisen ihmeellistä tarhamaista lässytystä.

Ja meteorologit, jotka aina kertovat, mitä täytyy laittaa päälle, tyyliin ”huomenna tarvitaankin jo sitten pipo päähän” tai ”huomiseksi tulee shortsit ja T-paita -kelit”. Mitä, jos minulla ei ole pipoa tai haluankin laittaa mekon?

En asu Suomessa, joten ehkä siellä onneksi säästytään tällaiselta.

Tämä!  Miksi se sää myös arvotetaan niin, että kuiva hellesää on ainoa ns. hyvä sää?  Luonto ja viljelykset tarvitsee myös sadetta.

Tämä taas Iltiksen etusivulla:

Vielä ehdit nauttia kauniista syyssäästä hetken.

Entäs jos mun mielestä pimeys ja sade on kaunista?

Vierailija
776/1443 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun radiokanava häviää pitkässä tunnelissa.

Vierailija
777/1443 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku kirjoittaa hia, kun pitäisi olla hiha. Joo tiedän, on murteellinen muoto jossain päin Suomea, mutta jos muu teksti on yleiskieltä ja silti kirjoitetaan esim. "lyhythiainen", niin tuskin on murteesta kysymys.

Vierailija
778/1443 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katsot kiinnostuneena jotain esinettä kirppispöydällä tulee joku takaa ja vie sen edestäsi.

Vierailija
779/1443 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun katsot kiinnostuneena jotain esinettä kirppispöydällä tulee joku takaa ja vie sen edestäsi.

Tämä ! Tässä viime viikolla kävin pitkästä aikaa kirppiksellä ja löysin pöydän jossa oli vampyyripäiväkirjojen sekä the originals sarjan kaikki kaudet dvd:llä, euron kappale, niin kun olin laittamassa niitä koriin, niin joku tuli ja vei kasan mennessään. En ees kerinny huutamaan, kun se ihminen meni jo kovaa vauhtia. Olisi pitänyt olla nopeampi min eikä jahkailla 😔

Vierailija
780/1443 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan pitkää työmatkaa ja harva se päivä joku maanteiden ritari lasettelee ihan vaan siinä kaikkien näkyvillä, kusisuihkukin näkyy. Ei voi käsittää kertakaikkiaan.

Olin 13 v. tytön kanssa autoilemassa, kun tien varressa mustaihoinen mies kusta lorotteli. Tyttö tuumasi, että hän on koulukavereiden kanssa miettinyt, onko mustaihoisen kalu myös musta. Saatiimpa tähänkin pohdintaan vastaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan