Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roolileikit

Vierailija
31.10.2014 |

Leikittekö jotain roolileikkejä? Millaisia ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on sänkykamareissa..

Vierailija
2/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan muuta kuin että minä (nainen) puen joskus seksikkäitä korsetteja/yöasuja/korkokenkiä tai saappaita ja flirttailen sitten miehelle.

En mitenkään kiihotu ajatuksesta ainakaan, että mies pukeutuisi jotenkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasia on lääkärileikki, jossa minä olen potilas ja mieheni gynekologi. Olen kirjoittanut paperille miehelleni esimerkkitarinan kulun, miten leikki voisi edetä. Ei ole tuota mies toteuttanut.

Vierailija
4/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:44"]Mun fantasia on lääkärileikki, jossa minä olen potilas ja mieheni gynekologi. Olen kirjoittanut paperille miehelleni esimerkkitarinan kulun, miten leikki voisi edetä. Ei ole tuota mies toteuttanut.
[/quote] Saamaton vätys

Vierailija
5/6 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan leikkiä että minä olen tottelematon laiska poika joka saa piiskaa vanhemmaltani!Tuota nöyryyttävä!Että minä joudun itse hakea vitsa ja piiskauksen jälkeen kiittää ja pyydää anteeksi paljalle polvelle ja suudella se käsi joka on piiskanut!

Vierailija
6/6 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän siitä että saan pukeutua naisten vaatteisiin ja siitä että vaimoni antaa minulle strapilla suuhun ja peppuun... Tällaisia leikkejä olemme tehneet jo hetken... Onhan pukeutumisen lisäksi ollut peruukkia, huulipunaa ja tekorintaakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi