Mitä ajattelet naisesta jolla ollut noin 30 miestä?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies tyytyisi naiseen, joka ei ole kykeneväinen kontrolloimaan itseään? Mies tuntee itsensä vain numeroksi tuollaisen naisen kanssa ja nainen tulee jossain vaiheessa pettämään.
Miehet! Tehkää itsellenne palvelus ja pysykää kaukana naisista, jotka on maannut kymmenien miesten kanssa. N21
Se, että on ennen pitkää parisuhdetta ollut useampi petikumppani ei tarkoita sitä, että pettäisi parisuhteessa. Mä tuolla aiemmin kirjoitin, että mulla on ollut reilu 30 eri kumppania. Koskaan en ole kuitenkaan parisuhteessa pettänyt. Se mitä olen tehnyt sinkkuna ei määritä sitä miten olen parisuhteessa.
Sama. Mutta tietty ihmistyyppi ei tätä tule ikinä tajuamaan, ehkä heille on turha tästä puhuakaan. Uskokoon mitä huvittaa.
Että aika paljon on ollut, eikä siinä mitään. Mietin, että onkohan naisella huono itsetunto, kun varattuihin miehiin on pitänyt sekaantua, vai onko edes tiennyt että ovat varattuja. Siinäpä minun ajatukset aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilalle mennyt nainen. Ei jatkoon.
En ikinä tyytyisi tuollaiseen.
Naiset alkoi alapeukuttamaan, kun mies on asettanut naiselle tiukat kriteerit.
Ei omien parisuhdekriteerien pitäminen vaadi toisen lyttäämistä. En minäkään pariutuisi ihmisen kanssa joka on vela tai haluaa vaikkapa asua maaseudulla, ne on elämänvalintoja jotka on liian suuressa ristiriidassa omieni kanssa jotta suhteella olisi edellytyksiä toimia. En kuitenkaan koe tarvetta julistaa, että velat tai maanviljelijät ovat "pilalla". Kyllä sellainen kielii jostain ihan muusta kuin pelkistä omista henkilökohtaisista parinvalintapreferensseistä. Ehkä kannattaisi miettiä, miksi muiden ihmisten elämänvalinnat herättävät tuollaista pahantahtoisuutta ja vihaa. Se ei ole ihan tervettä.
Luvusta en ole mitään mieltä, mutta jos suurin osa varattuja niin pitäisin kyllä aika vinkahtaneena ihmisenä jota en haluaisi omaan kaveripiiriini. Enkä toivoisi kaverimiehelle tai veljelle tuollaista kumppania. Ei välttämättä paha ihminen, mutta niin pahoja ongelmia että parempi pysyä kaukana ennenkuin tulee vedetyksi mukaan.
Luultavasti koukussa kiellettyyn hedelmään, saa kiksit siitä että kokee tekevänsä jotain tuhmaa. Ei ole turvassa kaverin miehet ei siskon poikaystävät ei kukaan. Mitä tuhmempaa sen varmemmin lohkeaa. Uskollisuudesta nyt ei kannata edes puhua. Pysy kaukana.
Ajattelen, että surullista, ettei ole sopivaa löytynyt pidemmäksi aikaa. NAinen selkeästi kuitenkin on miesseuraa vailla. Ja että miksi tuo nainen kokee tarpeen kertoa muille, montako miestä on ollut. Itse olisin hyvin vastahakoinen kertomaan tarkkaa tai edes kymmenlukua uteleville.
Tämä sivusto muokkailee tykkäyksiä ylös ja alaspäin moderaattorien tai algorytmin mukaan feministien mielipiteille sopiviksi. Vauva.fi Moderaattoreihin tai sivun toimintaan ei voi luottaa.
Että siinäpä on melkoinen sonni. Tai siis, lehmä. Eikun ai niin, naiselle ei löydy tuohon tilanteeseen imartelevaa ilmaisua. Mutta no, tiedätte mitä haen :)
t. toinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies tyytyisi naiseen, joka ei ole kykeneväinen kontrolloimaan itseään? Mies tuntee itsensä vain numeroksi tuollaisen naisen kanssa ja nainen tulee jossain vaiheessa pettämään.
Miehet! Tehkää itsellenne palvelus ja pysykää kaukana naisista, jotka on maannut kymmenien miesten kanssa. N21
Se, että on ennen pitkää parisuhdetta ollut useampi petikumppani ei tarkoita sitä, että pettäisi parisuhteessa. Mä tuolla aiemmin kirjoitin, että mulla on ollut reilu 30 eri kumppania. Koskaan en ole kuitenkaan parisuhteessa pettänyt. Se mitä olen tehnyt sinkkuna ei määritä sitä miten olen parisuhteessa.
Sama täällä. Ikinä en ole pettänyt, vaikka kaikenlaista on ollut kauan aikaa sitten. Vähän älytön olettamus, ihan kun se kenellä on ollut 1 tai 2 ennen pidempää parisuhdetta ei pettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että surullista, ettei ole sopivaa löytynyt pidemmäksi aikaa. NAinen selkeästi kuitenkin on miesseuraa vailla. Ja että miksi tuo nainen kokee tarpeen kertoa muille, montako miestä on ollut. Itse olisin hyvin vastahakoinen kertomaan tarkkaa tai edes kymmenlukua uteleville.
Juu en mäkään ole kenellekään kertonut kaikkea ja kaikkia, nykyiselle tullut mainittua muutamasta siinä kaikki. Mäkin ihmettelisin suuresti, jos joku tietäisi kaikki mun kumppanit ja tietojakin niistä. Mä olisin et täh kuka tai mikä psyko joukko mua on seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla jo aika rupsahtanut.
Rupsahtanut voi olla myös vaikka olisi vain tasan 1 kumppani. Luulisi, että miehelle tulisi enemmänkin jäiks tunne, jos on kyseessä nainen, jolla viime parin kuukauden kanssa ollut 5 kumppania (vaikka ne olisi ne ainoat) kun joskus 20 vuotta sitten useampi.
Seurattu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en mäkään ole kenellekään kertonut kaikkea ja kaikkia, nykyiselle tullut mainittua muutamasta siinä kaikki. Mäkin ihmettelisin suuresti, jos joku tietäisi kaikki mun kumppanit ja tietojakin niistä. Mä olisin et täh kuka tai mikä psyko joukko mua on seurannut.
Varsinkin kun kukaan ei voi niistä tietää, ellei ole tiiviisti seurannut useamman vuoden ajan. Sehän olisi ihan älytön ajatus. Elokuva kamaa.
Ajattelen, että suunnilleen saman verran kuin mulla. Enemmän kuin joillain kavereilla ja vähemmän kuin toisilla. Lähinnä ihmettelisin mikä siinä on takana jos on pitänyt erikseen varattuja jahdata.
Hän elää länsimaisessa kulttuurista jossa miehet käyttää naisia hyväkseen. Kaikki naiset katuvat suuria määriä kumppaneita koska joutuvat valitettavasti aina höynäytetyiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä on lähimpien kavereiden ja myös puolison kanssa puhuttu seksistä ja seksuaalisuudesta aika avoimesti. Myös lukumääristä mutta toki paljon muustakin. Sellaista en tietysti osaa kuvitella, että kokisin tarvetta avautua seksielämästäni jollekin sellaiselle joka ei halua puhua omastaan. Aina ne on olleet molemminpuolista avautumista ja vastavuoroista keskustelua.
Aika paljon, ei varmasti ota enää ketään miestä vakavasti eikä ainakaan sitoudu. Unohda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä nyt pitäisi ihmetellä? Ja mitä se kenellekään muulle kuuluu.
Minulla on ollut 140 miestä, ja olen tosi tyytyväinen elämääni.
Miehesi on varmana tosi tyytyväinen sinuun.
Jumalan terve sinne Pohjois-Pohjanmaalle! Nähdään ensi kesänä suviseuroilla!