Mitä ajattelet naisesta jolla ollut noin 30 miestä?
Kommentit (149)
Pelkkiä panoja?
Se on hänen asia.
Entä mies jolla on ollut 30 naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvi soutamalla kulu
Järvihän ei tietysti kulu soutamisesta, ei merkittävästi edes peräprutkujen potkuriliikkistäkään, mutta nainen saa helposti pahan mainehaitan, jos se parittelee kymmenien miesten kanssa.
Tuota minä en ymmärrä. Asun pikkukaupungissa, enkä tiedä yhdenkään kaupunkilaisen kumppanien määrää. Kuinka sairas pitää olla urkkiakseen jonkun toisen ihmisen ihmissuhdeasioita?
Vähän hutsahtava. Riippuu tietenkin minkä ikäinen nainen on. Onhan niitä miehiäkin joilla on ollut sama määrä naisia tai enemmänkin. Kyllä vakka kantensa löytää aina.
Mä ajattelisin, että hän on vähän hukassa.
En ole tavannut elämäni aikana näin montaa niin mielenkiintoista miestä, niin olettaisin, että hän ei tiedä, mitä hakee.
Yäk. Ihan rehellisesti sanoen. Sama ajatus myös miehestä, jolla on 30 kumppania.
Kaikki toki tekee omat päätökset, eipä se mua sen suuremmin liikuta. Mutta eka ajatus on spontaani hyi. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järvihän ei tietysti kulu soutamisesta, ei merkittävästi edes peräprutkujen potkuriliikkistäkään, mutta nainen saa helposti pahan mainehaitan, jos se parittelee kymmenien miesten kanssa.
Tuota minä en ymmärrä. Asun pikkukaupungissa, enkä tiedä yhdenkään kaupunkilaisen kumppanien määrää. Kuinka sairas pitää olla urkkiakseen jonkun toisen ihmisen ihmissuhdeasioita?
Niin, jos joku tietää jonkun kumppanit, eikä henkilö ole näitä itse kertonut, niin miten ihmeessä joku voisi tietää jonkun kumppanit, niiden taustat, varattu tai ei jne. Täh, siis seurannu jonkun elämää vähän niinku 24h. Menee ihan agenttikamaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ylipäätänsä onnistuu tavalliselta ihmiseltä urkkia jonkun ihmissuhdeasioita? Jos ei näistä suoraan kuule asianomaiselta, tuskin joltain kaveriltakaan on kovin uskottava selitys. Tarvitaan jo aika kattava ajan- ja vaivankäyttö kyseiseen tiedusteluun. Tiedän ainakin yhden tapauksen, jossa on uskoteltu, että asiat on henkilö itse paljastanut. Ei, suurin osa saatu urkkimalla. Vain pienen osan on paljastanut itse, mutta sitäpä ei moni tiedä, vaan luulee, että mitään luvatonta urkintaa ei ole ollut. Kaikki saatu mukamas henkilöltä itseltään tai lähipiiriltä.
Normaali nainen. En sen kummempaa.
Taitaa olla jo aika rupsahtanut.
Ajattelen, että sillä on vielä paljon kynnettävää että pääsee mun kanssa samoihin lukemiin.
Eikä muuten tietoja urkittu edes tämän palstan kautta. Kun kaikki alkoi jo kauan ennen tätä palstaa, jos jotain on saatu höynäytettyä uskomaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä nyt pitäisi ihmetellä? Ja mitä se kenellekään muulle kuuluu.
Minulla on ollut 140 miestä, ja olen tosi tyytyväinen elämääni.
Miehesi on varmana tosi tyytyväinen sinuun.
Todennäköisesti. On oppinut seksistä paljon kokemuksiensa kautta. Miehellä voi olla yhtä paljon tai paljon enemmän aikaisempia seksikumppaneita. Ja se on naisen onni myös.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet naisesta jolla ollut noin 30 miestä?
Ajattelen että hänellä on ollut noin 30 miestä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies tyytyisi naiseen, joka ei ole kykeneväinen kontrolloimaan itseään? Mies tuntee itsensä vain numeroksi tuollaisen naisen kanssa ja nainen tulee jossain vaiheessa pettämään.
Miehet! Tehkää itsellenne palvelus ja pysykää kaukana naisista, jotka on maannut kymmenien miesten kanssa. N21
Miksi koet tarpeelliseksi kertoa miehille mitä he ajattelevat ja naisille mitä he tekevät? Onko ne seksistä tykkäävät naiset sinulle noin suuri uhka? Et koe pärjääväsi kilpailussa hyvistä miehistä omana itsenäsi, kun täytyy korottautua muita lyttäämällä?
Ehkä kannattaisi keskittyä siihen omaan itsetuntoon ihan ensimmäseksi. Eiköhän sinullekin löydy joku jolla on samankaltaiset arvot ja haaveet kuin sinulla. Ei ne seksuaalisesti vapaamielisemmät naiset kilpaile samoista miehistä kuin sinä, ne hakee niitä miehiä jotka on itsekin vapaamielisiä ja harrastaneet sinkkuvuosinakin seksiä. Sinulle on se itseään säästänyt siveyden sipuli jossain odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilalle mennyt nainen. Ei jatkoon.
En ikinä tyytyisi tuollaiseen.
Naiset alkoi alapeukuttamaan, kun mies on asettanut naiselle tiukat kriteerit.
Miehellä ei saisi olla mitään kriteereitä naiselle.
Onko tämä joku vitsi. Otat miehenä huono luonteisen naisen ja pahimmassa tapauksessa olet pilannut vuosia elämästäsi. Hyviä naisiakin on vain pieni prosentti kaikista naisista. Valitkaa tarkkaan.
24h kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos joku tietää jonkun kumppanit, eikä henkilö ole näitä itse kertonut, niin miten ihmeessä joku voisi tietää jonkun kumppanit, niiden taustat, varattu tai ei jne. Täh, siis seurannu jonkun elämää vähän niinku 24h. Menee ihan agenttikamaksi.
No jos joku tyyppi, hämyseura, tai tahoseuraisi mun elämää 24h, niin wau sitähän olisi kun tähti.
Ajattelen, että kiva, kun on käynyt flaksi. Olen vähän kade.
on sille sanakin olemassa, mutta täällä sitä ei saa sanoa
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies tyytyisi naiseen, joka ei ole kykeneväinen kontrolloimaan itseään? Mies tuntee itsensä vain numeroksi tuollaisen naisen kanssa ja nainen tulee jossain vaiheessa pettämään.
Miehet! Tehkää itsellenne palvelus ja pysykää kaukana naisista, jotka on maannut kymmenien miesten kanssa. N21
Miten niin ei kykene kontrolloimaan itseään? Entä jos ei näe mitään syytä pidättäytyä sinkkuna seksistä kiinnostavan tyypin kanssa, mitä se muka kertoo itsekontrollista? Vähän sama kun sanoisi, että koska minä söin aamiaiseksi ruisleipää niin minä en kykene kontrolloimaan ruisleivänsyöntiäni. Kontrolliin tarvitaan motivaatio. Seurustelu voi olla varsin hyvä sellainen.
Itse en lähtisi mainostamaan tuota. Eikä tapana ole kyllä kyselläkään, koska noissa asioissa tieto lisää tuskaa. Helpompi olla yhdessä, jos ei ihan kaikkia yksityiskohtia tiedä.