Mitä ajattelet naisesta jolla ollut noin 30 miestä?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 30 on nykyaikana jo vähän. Olen 27 vuotias nainen ja menee sänkykaverien määrä kirkkaasti yli 50. Suurin osa yhden illan juttuja.
Kelpaako sinulle mies, jolla on yli 70 seksikumppania?
M27
Olen sattumoisin sinkku :) Asutko missä päin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 30 on nykyaikana jo vähän. Olen 27 vuotias nainen ja menee sänkykaverien määrä kirkkaasti yli 50. Suurin osa yhden illan juttuja.
Kelpaako sinulle mies, jolla on yli 70 seksikumppania?
M27Olen sattumoisin sinkku :) Asutko missä päin ?
Yllätys:-)
Varattuja suurin osa- kohta muutti näkemystäni. Jos olisi vain siis aktiivinen seksielämä min. 30 miehen kanssa ollut, en ajattelisi mitään. Ihan normaalia. Sen sijaan varattuihin eritoten sekaantuminen kertoo löyhästä moraalista ja huomionkipeydestä. Kaipa jonkunlaisesta narsistisesta käyttäytymisestä. En koskisi pitkällä tikullakaan.
Minulla on ollut paljon naisia, mutta paria vain rakastanut.
Vierailija kirjoitti:
Varattuja suurin osa- kohta muutti näkemystäni. Jos olisi vain siis aktiivinen seksielämä min. 30 miehen kanssa ollut, en ajattelisi mitään. Ihan normaalia. Sen sijaan varattuihin eritoten sekaantuminen kertoo löyhästä moraalista ja huomionkipeydestä. Kaipa jonkunlaisesta narsistisesta käyttäytymisestä. En koskisi pitkällä tikullakaan.
Anna ihmisen opetella elämää.
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita. Mulle tuo 30 olis liikaa olivat sitten varattuja tai ei. Ei jatkoon.
Minä en tiedä tarkkaa lukemaa, se on jossain 80-90 välissä. Mitä väliä? Yksikään ihminen ei ole sitä minulta koskaan kysynyt. Enkä minä keneltäkään. Olen onnellisesti parisuhteessa (avoliitossa) ja minulla on täysi syy uskoa, että tämä on loppuelämäni liitto. Jollain, mitä olen tehnyt 1970-luvun lopulla tai 1980-luvulla tai edes 1990-luvulla ei ole yhtään mitään merkitystä. Minusta ihmisellä on oikeus seksiin myös sinkkuna eli aikoina, kun kohdalle ei osu ihmistä, jonka kanssa kehittyisi parisuhde. Ja oikeus erota seurustelusuhteista, jos käy ilmi, ettei ihastuminen syvenekään rakkaudeksi tai ei muuten sovita toisilleen, vaikka olisi jo harrastettu seksiä.
En ole valehdellut kenellekään, en huijannut ketään, en pettänyt ketään. En ylipäänsä miettisi tällaista asiaa ellei olisi tullut halu vastata tähän ketjuun, jotta myös tällainen ajattelumalli ja elämäntapa tulisi näkyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna ihmisen opetella elämää.
Jotkut vaan oppii nopeammin.
Tulee mieleen joku tosi ilkeä ja narsistinen ihminen. Sekaantua !etenkin varattuihin. Herättää oudoksuntani. Valitettavasti entinen ystäväni oli juuri tuollainen varattujen perään jalkoja levittelevä, joten sinne jäi se ystävä. En arvosta huonoa käytöstä edes ystäviltäni.
Millainen mies tyytyisi naiseen, joka ei ole kykeneväinen kontrolloimaan itseään? Mies tuntee itsensä vain numeroksi tuollaisen naisen kanssa ja nainen tulee jossain vaiheessa pettämään.
Miehet! Tehkää itsellenne palvelus ja pysykää kaukana naisista, jotka on maannut kymmenien miesten kanssa. N21
Hänen täytyy olla hyvännäköinen ja mukava, eihän noita muuten noin paljoa olisi. Itselläni ei ihan noin montaa mutta toistasataa kuitenkin. Myös seksitaidot kehittyvät kokemuksen myötä. Minulle on sanottu, että olen poikkeuksellisen aktiivinen seksikumppani.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies tyytyisi naiseen, joka ei ole kykeneväinen kontrolloimaan itseään? Mies tuntee itsensä vain numeroksi tuollaisen naisen kanssa ja nainen tulee jossain vaiheessa pettämään.
Miehet! Tehkää itsellenne palvelus ja pysykää kaukana naisista, jotka on maannut kymmenien miesten kanssa. N21
Tyttö puhuu vähän mutta asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei huolta. Nuo niin tiedetään, ei kukaan halua noitten kanssa mitään vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttöraukka. Kyllä sinäkin joskus saat.
Mutta sitten asiaan, ei tässä ongelma ole tuo luku 30, vaan kohta ”varattuja”.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että siellä 30:n joukossa on varmasti ollut joku mieleenpainuvan isovehkeinen alfa, joka on pilannut naisen ajatukset lopullisesti. En siis voisi kiinnostua sellaisesta naisesta.
Ainakin olet rehellinen, pisteet siitä. Tuohan se taitaa useimpien miesten mieltä painaa, mutta he eivät kehtaa myöntää. Mutta ihan turhaan painaa. Minulla on ollut muutama mieleenpainuvan isovehkeinen eikä seksi heidän kanssaan ollut hyvää. En saanut, koska mm. pelotti että kumi pettää. En mene yksityiskohtiin koska tämä ei ole seksipalsta. Estoton, kokeileva, monipuolinen parisuhdeseksi ilman kumia voittaa 5-0.
Mutta tuolla ajattelutavalla on kyllä aika vaikea olla kenenkään muun kuin täysin kokemattoman kanssa, koska voihan se olla, että naisella on ollut vain yksi pitkäaikainen kumppani ja hän on ollut mieleenpainuvan isovehkeinen alfa. Minusta se on jo ihan eri juttu, koska sellaisessa suhteessa on todennäköisesti rietasteltu ja kokeiltu yhtä sun toista toisin kuin jossain yhden yön jutussa. Lisäksi se on ollut tunnetasolla aivan eri juttu.
t. 80+ nainen
Vois olla minä. Paitsi ei kai niitä noin paljon ollut ja suurin osa vapaita eikä varattuja. Itseasiassa näin tarkemmin muisteltuna, en kertaakaan ole ollut sellaisen kanssa, joka olisi tunnustanut olevansa varattu. Voi olla että joku olikin.
Spirit2 kirjoitti:
Vois olla minä. Paitsi ei kai niitä noin paljon ollut ja suurin osa vapaita eikä varattuja. Itseasiassa näin tarkemmin muisteltuna, en kertaakaan ole ollut sellaisen kanssa, joka olisi tunnustanut olevansa varattu. Voi olla että joku olikin.
Ai niin tarkemmin muisteltuna oli ainakin yksi varattu. Mutta olimme kumpikin lomamatkalla vieraassa maassa, joten lasketaanko tuota. Hänen omien sanojen mukaan hänellä oli useastikin jotain syrjähyppyjä, joten haittaneeko tuo. Ei siinä koe olevansa mikään suhteen rikkoja ainakaan.
Ei tuo määrä mitään, mutta kertoo moraalista, että varattuja valtaosa. En arvosta.
Siis kaikki varattuja? Sekopää? En haluaisi lähelleni. Jos miehet edes jotkut sinkkuja, suuri seksuaalivietti. Ei mitään phaa jälkimmäisessä.