Voisitko puuhastella varatun miehen kanssa
Kommentit (112)
Ensi viikolla taas! Mun varattu on vain liian hyvä että jättäisin tilaisuuden käyttämättä! Ja varmasti riittää vielä vaimollekin:)
Joo, olen niin tehnytkin. Naimisissa olevia miehiä usein kiinnostaa.
Mies 28 kirjoitti:
Joo, olen niin tehnytkin. Naimisissa olevia miehiä usein kiinnostaa.
Mitäs puuhastelitte? Pelasitteko Nintendoa vai Seegaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nuorempana kävi niin tietämättä ja se oli itselle sekä miehen avovaimolle shokki. On nyt selvitty siitä.
Tää on kyllä ihan totta hyvä muistaa, että aina se toinen nainen ei tiedä olevansa se toinen nainen.
Voisin jos en hakisi miehestä muuta, kuin erinomaista seksiä. On minulla tällainen suhde ollutkin enkä näe itse sinkkuna tehneeni mitään väärää. Ei avioliitto ole minulle mikään "pyhä" ja vaimoaan pettävä on tilanteessa se ainoa k***pää.
Ongelma on siinä, että niistä ei aina tiedä. Eikös se vastuu ole sillä varatulla, jos sinkkujen kanssa touhuaa ja esittää vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nuorempana kävi niin tietämättä ja se oli itselle sekä miehen avovaimolle shokki. On nyt selvitty siitä.
Tää on kyllä ihan totta hyvä muistaa, että aina se toinen nainen ei tiedä olevansa se toinen nainen.
Hyvä on muistaa myös, että moni ”isä” ei tiedä olevansa todellisuudessa aisankannattaja.
[/quote] Parhaat miehet ovat varattuja.[/quote]
Mutta vain sellaiset varatut, jotka kunnioittavat ja pitävät voimassa sen oman varattunsa varausta itseensä.
Se on mahdollista mutta ainakin nautin elämästäni. Eikä tarvitse pelätä jos mies juoksee vieraissa, käy tyydyttämässä minut ja menee sitten vakuuttelemaan vaimolleen että oli oikeesti ylitöissä. Käytän vain varattuja, haluan seksiä mutta en parisuhdetta