Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko puuhastella varatun miehen kanssa

Vierailija
16.09.2021 |

Voisitko olla varatun miehen syrjähyppy?

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin ja on ollut useampikin sellainen suhde. Varatut miehet on yleensä kokeneita rakastajia ja lähtökohtaisesti ainakin OK tyyppejä kun joku niitä jaksaa katsella. Se hivelee myös itsetuntoa että sillä olisi nainen kotona mutta haluaa juuri minut.

Sitten jos ne sattuisi tekemään jotain todella, todella paskamaista niin tiedän että voin käräyttää sen vaimolleen. Ei ole koskaan tarvinnut mutta kyllä tuo ajatus tuo turvaa.

Ai että pettäjä on OK tyyppi?😂

Parhaat miehet ovat varattuja.

Näin se vaan on!

Vierailija
62/112 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi satuttaa jotain toista naista niin. Toimin niin kuin haluaisin itsellenikin tehtävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sillä en ole kakkos vaihtoehto. 

Vierailija
64/112 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ollut tietämättäni. Mies vaikutti vähän oudolta, joten kysyin ihan suoraan että odottaako joku kotona. Ei myöntänyt, mutta sain myöhemmin selville.

Olisi tehnyt mieli käräyttää sille naiselle, mutta en viitsinyt sekaantua. Yritti vielä useamman kerran myöhemminkin ottaa yhteyttä.

En olisi sekaantunut jos olisin tiennyt.

Vierailija
65/112 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi. Kerran oli mies, joka puhui paljon perheestään ja vietti paljon aikaa perheensä kanssa. Sitten kuitenkin yritti päästä kanssani sänkyyn. Tämä järkytti itseni jotenkin tosi paljon. Olin aina kuvitellut pettäjien olevan jotain muuta kuin rakastavia perheenisiä.

Tarkoittanet itseään rakastavan kanssa. Ei se perheestään piittaa, eikä osaa tehdä ketään muuta onnelliseksi.

Ei se pettäminen poissulje perheen rakastamista millään tavalla. Kummallinen ajatus.

Kummallinen on käsitys sinulla rakkaudesta. Rakastava puoliso ei petä.

Sivusta

Itselläsi on ahdas ja yksinkertaistettu näkemys. Moni rakastava puoliso pettää. Itsekin olen rakastanut ja pettänyt. Elämä ei ole niin yksinkertaista että pettäminen väistämättä tarkoittaisi ettei rakasta.

Erikoinen tuttavapiiri sinulla. Minä en tunne ketään joka rakastaisi ja pettäisi. Muutaman pettäjän kyllä tunnen, eivätkä he kykene rakastamaan.

Vierailija
66/112 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en arvosta huonoa käytöstä.

Vierailija
67/112 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin ja on ollut useampikin sellainen suhde. Varatut miehet on yleensä kokeneita rakastajia ja lähtökohtaisesti ainakin OK tyyppejä kun joku niitä jaksaa katsella. Se hivelee myös itsetuntoa että sillä olisi nainen kotona mutta haluaa juuri minut.

Sitten jos ne sattuisi tekemään jotain todella, todella paskamaista niin tiedän että voin käräyttää sen vaimolleen. Ei ole koskaan tarvinnut mutta kyllä tuo ajatus tuo turvaa.

Ai että pettäjä on OK tyyppi?😂

Parhaat miehet ovat varattuja.

Näin se vaan on!

Ihan kuvitelmaa sillä missä olet silloin ollut kun se mies on jollekkin muulle kelvannut. Joku toinen kouluttaa sen miehen niin silloin se kelpaa valmiiksi koulutettunako?

Vierailija
68/112 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi puuhastella mitään, ystävä voisin olla varatun kanssa.

Vierailija
69/112 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen ollutkin monesti. En halua itselleni vakisuhdetta, kokeiltu on sitäkin, muttei sovi mulle.

Vierailija
70/112 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen voisi? Ei se ole pettämistä minun osaltani.

Vierailija
71/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu 🤔. Kumminkin "mies lähti toisen naisen mukaan" aika yleistä kuulla. Miten lienee mahdollista kun ei missään tapauksessa sekaannuta varattuun 🤔

Vierailija
72/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ajattelin aina etten voisi koska tulin itse petetyksi tosi pahasti (miehellä sivusuhde puoli vuotta)

Törmäsin eron jälkeen tähän toiseen naiseen ja käyttäytyi baarissa tosi ylimielisesti minua kohtaan, vihjaisi että minä olin syyllinen siihen että mies petti ja hän teki minulle palveluksen.

Kostin naiselle vuosia myöhemmin panemalla hänen tulevaa aviomiestään, mies itse iski minut ja normaalisti olisin sanonut ei mutta houkutus kostolle oli liian suuri. Varmistin vielä tapahtuneen jälkeen että tieto pettämisestä meni tälle naiselle.

Vierailija
73/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, mutta en satunnaisen seksin näkökulmasta katso olevani varattu. Vasta, jos pitäisi mennä uuden muijan kanssa naimisiin niin sitten olisi varattu. Vieraissa käynti ei mun mielestä ole väärin, kun seksielämä avioliitossa on jo niin köyhää eikä puoliso halua edes puhua asiasta kerran kuussa tai kahdessa riittää hänelle. Minulle ei riitä eikä tämä tilanne lopulta ole edes hullumpi pitää rakastajatarta, kun katselee vanhojen koulukavereiden rupsahtaneita akkoja. Tahallinen provo tää vika juttu joo. Anteeksi oli pakko.

Vierailija
74/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En voisi siis tiedostaen miehen tilanteen, harrastaa seksiä tämän miehen kanssa. Näillä matalamoraalisilla on helppo puolustella asiaa siitä etteivät siis itse petä ja satuta. Kyllä satutatte. Vähintään kolmatta osapuolta, joka ei tiedä touhuistanne HÄNEN kumppaninsa kanssa. Jos teillä löytyisi selkärankaa, ette salailisi asioita. Ihmettelen myös aina, miten eivät sinkut tavoita teitä? Miten edes päädytte alkajaisiksikaan ihastumaan varattuun ja vielä tekemään töitä suhteen eteen?? Todella epävarma ja huomionkipeä täytynee olla.

Vierailija
75/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua suoraan sanoen näin nuorena aikuisena oksettaa lukea miten löyhämoraalisia ihmisiä ja NAISIA täällä on. Ainahan voi itselleen perustella ja puolustella tekojaan mutta tosiasia on se, että täysjärkinen ihminen ei sekaannu toisten kumppaneihin. Vaikka kukaan ei ketään omistakaan, on seurustelu/avioliitto/avoliitto toisen kanssa aina sopimus luottamuksesta ja yhdessäelämisestä. On aika hävytöntä kusettaa ja pettää tuollaisen sopimuksen olemassaolo. Ja vielä vauvapalstalla ylpeillä asialla.

Vierailija
76/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en todellakaan.

Varatut pettäjät ovat kuppaisimpia ällötyksiä.

Vierailija
77/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi. Kerran oli mies, joka puhui paljon perheestään ja vietti paljon aikaa perheensä kanssa. Sitten kuitenkin yritti päästä kanssani sänkyyn. Tämä järkytti itseni jotenkin tosi paljon. Olin aina kuvitellut pettäjien olevan jotain muuta kuin rakastavia perheenisiä.

Varatuthan ne juuri pettävätkin, kun on vakipano odottamassa kotona, niin voi pokailla muita naisia suht rennolla otteella.

Vau mikä logiikka. Että ne on just varattuja, jotka pettävät?

No vapaan onkin aika vaikea pettää muita kuin itseään.

Vierailija
78/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluan vielä lisätä, että voisin hyvin puuhastella varatun naisen kanssa. Voin käydä myös keskusteluja mistä vaan aiheesta, käydä ulkona syömässä, elokuvissa ja muistaa häntä syntymäpäivänä näin esimerkiksi. Kyllähän tätä heikkoa moraalia alapeukutetaan täällä, mutta naisethan tunnetusti haluavat vähän pahempaa poikaa loppupeleissä. Tämä on minun versioni siitä. Muutakin kyllä löytyy.

Vierailija
79/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä seksikkäintä on äly, suoraselkäisyys ja se, että on rohkeutta tehdä moraalisesti oikein.

Pettäjiltä puuttuvat nämä kaikki. Seksuaalinen kiinnostavuus on rannalle mädäntyneen meduusan tasolla.

Eli ei kiitos, aina on löytynyt laadukkaita sinkkumiehiäkin seuraksi.

Vierailija
80/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle, joka ei halua parisuhdetta, on varattu mies paras vaihtoehto saada hyvää seksiä ilman siteitä. Ne vapaat miehet ovat yhdeksän kertaa kymmenestä vapaita ihan syystä, eikä yhden illan hoidoista tyypillisesti saa juuri mitään nautintoa. Ja jos mies ei saa seksiä kotona, niin hän hakee sen muualta. 

Jos nainen lähtee rikkomaan perhettä tietoisesti, eli hakee elämänkuppania miehen perheen kustannuksella, niin se ylittää rajan. Muuten nainen ei ole vastuussa miehen parisuhteesta, ainoastaan omastaan.