Voisitko puuhastella varatun miehen kanssa
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Jotain on ihmisellä pahasti vinksallaan, jos ajattelee vain itseään ja alapäällään. Turha selitellä ”muttia” tähän. Tässä taas yksi syy miksi terapia pelastaisi niin monen ihmisen elämän. Ei tarvitsisi sitä alapäätään jaella ympäriinsä ja pettää toisia. Miten joku voi satuttaa ketään tuolla tavalla ja vielä olla ylpeä ja rennoilla fiiliksillä siitä? En voisi ikinä olla kenenkään rakastajatar. En voisi tehdä sellaista tietäen jonkun kärsivän osaltaan myös minun takiani.
Olen ollut aikuisiälläni sinkku pitkiä aikoja. Miksi minun olisi pitänyt olla myös ilman seksiä? Tottakai olisin valinnut elämänkumppanin, hellyyden, villin ja estottoman seksin ilman kumia, jos se olisi ollut mahdollista. Sellaisia ihmisiä ei kuitenkaan kovin usein osu kohdalle, joiden kanssa haluaa elää loppuelämänsä.
En koskaan tarkoituksella iskenyt varattuja miehiä seurakseni. Pari sellaista kohdalle kuitenkin sattui. Kolme, jos mukaan lasketaan se, josta en tiennyt, että hän on varattu.
En jaellut alapäätäni vaan vietin aikaa, josta nautin. Mihin ihmeeseen olisin tarvinnut terapiaa?
Minä en liioin satuttanut ketään. En usko, että kukaan noiden miesten puolisoista sai koskaan tietää asiasta. Ei ainakaan minun kauttani.
Enkä varmasti ollut kenellekään heistä ainoa nainen, jonka kanssa he olivat puolisonsa tietämättä.
Kyllä jos tulisi sellainen fiilis että siinä on jotain niin oikeaa 🎼🎶🎵🎙🎹🔊😃👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella järkyttävää nähdä kuinka moraalittomia naisia palatalla on :/
Jep, ja sitten ollaan ihan feministeinä muissa ketjuissa laulamassa kuinka ikävää on että naiset eivät pidä toistensa puolia, kun itse levittelee jalkojaan varatuille. Aika hävytöntä.
Enempi täällä tuntuu olevan moraalittomia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi. Kerran oli mies, joka puhui paljon perheestään ja vietti paljon aikaa perheensä kanssa. Sitten kuitenkin yritti päästä kanssani sänkyyn. Tämä järkytti itseni jotenkin tosi paljon. Olin aina kuvitellut pettäjien olevan jotain muuta kuin rakastavia perheenisiä.
Tarkoittanet itseään rakastavan kanssa. Ei se perheestään piittaa, eikä osaa tehdä ketään muuta onnelliseksi.
Ei se pettäminen poissulje perheen rakastamista millään tavalla. Kummallinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi. Kerran oli mies, joka puhui paljon perheestään ja vietti paljon aikaa perheensä kanssa. Sitten kuitenkin yritti päästä kanssani sänkyyn. Tämä järkytti itseni jotenkin tosi paljon. Olin aina kuvitellut pettäjien olevan jotain muuta kuin rakastavia perheenisiä.
Varatuthan ne juuri pettävätkin, kun on vakipano odottamassa kotona, niin voi pokailla muita naisia suht rennolla otteella.
Kyllä voisin ja on ollut useampikin sellainen suhde. Varatut miehet on yleensä kokeneita rakastajia ja lähtökohtaisesti ainakin OK tyyppejä kun joku niitä jaksaa katsella. Se hivelee myös itsetuntoa että sillä olisi nainen kotona mutta haluaa juuri minut.
Sitten jos ne sattuisi tekemään jotain todella, todella paskamaista niin tiedän että voin käräyttää sen vaimolleen. Ei ole koskaan tarvinnut mutta kyllä tuo ajatus tuo turvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet itseään rakastavan kanssa. Ei se perheestään piittaa, eikä osaa tehdä ketään muuta onnelliseksi.
Ei se pettäminen poissulje perheen rakastamista millään tavalla. Kummallinen ajatus.
Kummallinen on käsitys sinulla rakkaudesta. Rakastava puoliso ei petä.
Sivusta
En. Aina on oksettanut ajatus, että mies olisi intiimisti myös jonkun toisen kanssa. Aikuistuessa olen lisäksi oppinut ajattelemaan myös muiden tunteita: en halua tehdä väärin sitä ykkösnaista kohtaan, ja lisäksi säälittää ja oksettaa mies, joka puuhailee naisensa selän takana.
Yks nainen vain sanoi että outoa olla miehen kanssa sängyssä jolla on sormus. Yleensä ei se ketään haittaa jos olen varattu. Aina kuitenkin tottakai sanon että olen sitten varattu.
Vierailija kirjoitti:
Jotain on ihmisellä pahasti vinksallaan, jos ajattelee vain itseään ja alapäällään. Turha selitellä ”muttia” tähän. Tässä taas yksi syy miksi terapia pelastaisi niin monen ihmisen elämän. Ei tarvitsisi sitä alapäätään jaella ympäriinsä ja pettää toisia. Miten joku voi satuttaa ketään tuolla tavalla ja vielä olla ylpeä ja rennoilla fiiliksillä siitä? En voisi ikinä olla kenenkään rakastajatar. En voisi tehdä sellaista tietäen jonkun kärsivän osaltaan myös minun takiani.
En minä petä ketään enkä minä ole satuttanut ketään. Mies siinä itse joutuu painimaan omantunnontuskien kanssa ja hän sitä kärsimystä mahdollisesti aiheuttaa (jos aiheuttaa).
Jos nyt joku jääkin kiinni puolisolleen niin ei ne minun takia kärsi, vaan sen miehen, ja kärsisi kyllä ilman minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen on käsitys sinulla rakkaudesta. Rakastava puoliso ei petä.
Sivusta
Itselläsi on ahdas ja yksinkertaistettu näkemys. Moni rakastava puoliso pettää. Itsekin olen rakastanut ja pettänyt. Elämä ei ole niin yksinkertaista että pettäminen väistämättä tarkoittaisi ettei rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisin ja on ollut useampikin sellainen suhde. Varatut miehet on yleensä kokeneita rakastajia ja lähtökohtaisesti ainakin OK tyyppejä kun joku niitä jaksaa katsella. Se hivelee myös itsetuntoa että sillä olisi nainen kotona mutta haluaa juuri minut.
Sitten jos ne sattuisi tekemään jotain todella, todella paskamaista niin tiedän että voin käräyttää sen vaimolleen. Ei ole koskaan tarvinnut mutta kyllä tuo ajatus tuo turvaa.
Ai että pettäjä on OK tyyppi?😂
Pimppi kuivuis samantien, jos mies ois varattu. Sen verta korkea moraali on. Plus olen sen verta hyvännäköinen ja ihana ihminen, että löydän ja löysin ihan sinkun itselleni ja olen aina löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat miehet ovat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä petä ketään enkä minä ole satuttanut ketään. Mies siinä itse joutuu painimaan omantunnontuskien kanssa ja hän sitä kärsimystä mahdollisesti aiheuttaa (jos aiheuttaa).
Jos nyt joku jääkin kiinni puolisolleen niin ei ne minun takia kärsi, vaan sen miehen, ja kärsisi kyllä ilman minuakin.
Totta, mutta sinäkin toimit väärin. Tiedostat aiheuttavasi ja mahdollistavasi toiselle ihmiselle tuskaa, muttet välitä ja sivuutat asian. Ei se kovin hyvää käytöstä ole ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat miehet ovat varattuja.
Niin ovat parhaat naisetkin yleensä. Ilmankos olet siis sinkkuna.