Voisitko puuhastella varatun miehen kanssa
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi. Kerran oli mies, joka puhui paljon perheestään ja vietti paljon aikaa perheensä kanssa. Sitten kuitenkin yritti päästä kanssani sänkyyn. Tämä järkytti itseni jotenkin tosi paljon. Olin aina kuvitellut pettäjien olevan jotain muuta kuin rakastavia perheenisiä.
Mullekin on käynyt näin. Ja kyllä, se oli shokki. Näköjään ihan millaiset miehet vaan voivat pettää.
Jotain on ihmisellä pahasti vinksallaan, jos ajattelee vain itseään ja alapäällään. Turha selitellä ”muttia” tähän. Tässä taas yksi syy miksi terapia pelastaisi niin monen ihmisen elämän. Ei tarvitsisi sitä alapäätään jaella ympäriinsä ja pettää toisia. Miten joku voi satuttaa ketään tuolla tavalla ja vielä olla ylpeä ja rennoilla fiiliksillä siitä? En voisi ikinä olla kenenkään rakastajatar. En voisi tehdä sellaista tietäen jonkun kärsivän osaltaan myös minun takiani.
Jos ne ei kerro ei sille mitään voi . Miehet huijaa aina . Voi olla työmatkalla.
Joo, mutta kalu pitäisi ensin puhdistaa ja desinfioida huolella. Jollain juuriharjalla vähintään. En haluaisi mitään toisen naisen bakteereja omaan vaggeliiniini.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta kalu pitäisi ensin puhdistaa ja desinfioida huolella. Jollain juuriharjalla vähintään. En haluaisi mitään toisen naisen bakteereja omaan vaggeliiniini.
Nämä bakteeritko ei sitten sinkuilta tule? Kaikki se on desinfioitava kuule nykyään.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Yököttäisi jakaa rakas jonkun toisen naisen kanssa.
Syrjähyppy = rakas?
Varmaan monet on kirjoitti:
Jos ne ei kerro ei sille mitään voi . Miehet huijaa aina . Voi olla työmatkalla.
Ja ovat. Se toisessa kaupungissa ollut viikonlopun ”work shop” ei liittynyt töihin mitenkään.
Todella järkyttävää nähdä kuinka moraalittomia naisia palatalla on :/
Täällä Saariselällä heitetään moraali nurkkaan ja ihan reilusti naidaan sikoin sokin.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja sitten ollaan ihan feministeinä muissa ketjuissa laulamassa kuinka ikävää on että naiset eivät pidä toistensa puolia, kun itse levittelee jalkojaan varatuille. Aika hävytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole moraalittomia, niillä on vaan eri moraalikäsitys kuin sinulla. Talebanin mielestä sinä olet moraaliton.
Kysymykseen: voisin ja olen ollutkin. Miehen parisuhde on miehen parisuhde eikä se ole minun omantunnon asia se hänen pettäminen. Minä en ole sitoutunut mihinkään enkä petä ketään näin toimiessani.
Ennen ajattelin aina, etten ikinä voisi. Olen itse naimisissa ja ihastuin varattuun mieheen, ja hän minuun. Tämä tuli aika yllättäen ja ystävyyden kautta, ja aina ei jörjen ääni auta kun tunteet vievät. En ole tehnyt mitään sopimatonta hänen kanssaan mutta ymmärrn tosi hyvin, että jotkut pettävät, vaikka en ennen pystynyt mitenkään käsittämään. Eli aina on helppo tuomita, jos ei ole itse ollut sellaisessa tilanteessa.
Olen itse se varattu mies ja viimeksi eilen sain vierasta naista. Kaikki antaa.