Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko puuhastella varatun miehen kanssa

Vierailija
16.09.2021 |

Voisitko olla varatun miehen syrjähyppy?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moista sisäistettyä misogyniaa taas ketju täynnä. Haukutaan kilpaa naisia jotka nauttii seksistä ja luokitellaan toiset naiset kevytkenkäisiksi moraalittomiksi narsisteiksi sekä pettäjiksi. Tosi vastenmielistä. Ainoa pettäjä näissä kuvioissa on se mies joka rikkoo lupaustaan yksiavioisuudesta. Ja hänkin vain silloin jos suhde tosiaan on sovittu yksiavioiseksi.

Vierailija
82/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok jos sinkkumies lähtee baarista varatun naisen mukaan yhdeksi illaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä m38

Vierailija
84/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä puuhastelisin? En nyt sentään idiootti ole. 

Vierailija
85/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ok, jos se varattu nainen olisi sinun vaimosi ja sinkkumies joku sinulle tuntematon?

Vierailija
86/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle, joka ei halua parisuhdetta, on varattu mies paras vaihtoehto saada hyvää seksiä ilman siteitä. Ne vapaat miehet ovat yhdeksän kertaa kymmenestä vapaita ihan syystä, eikä yhden illan hoidoista tyypillisesti saa juuri mitään nautintoa. Ja jos mies ei saa seksiä kotona, niin hän hakee sen muualta. 

Jos nainen lähtee rikkomaan perhettä tietoisesti, eli hakee elämänkuppania miehen perheen kustannuksella, niin se ylittää rajan. Muuten nainen ei ole vastuussa miehen parisuhteesta, ainoastaan omastaan.

Just det. Parisuhde on molemminpuolinen sitoumus, mutta se sitoo vain sen kahta jäsentä. Näin sopimusteknisesti minua ei sido mitkään heidän parisuhteen väliset säännöt (ja niistähän se on kiinni mikä on pettämistä, toisille pussailu tai flirttailu on sitä, toisille vasta paneminen, mut se on heidän kahden välinen asia). En minä tee mitään väärää, vaan mies. Monesti pettäjällä on joku syy (vaikka silti kannattaisi ehkä vaan lähteä suhteesta mutta asiat eivät ole niin yksinkertaisia), monesti ei oikein kunnollista, mutta mulle se on ihan sama.

Vierailija
87/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moista sisäistettyä misogyniaa taas ketju täynnä. Haukutaan kilpaa naisia jotka nauttii seksistä ja luokitellaan toiset naiset kevytkenkäisiksi moraalittomiksi narsisteiksi sekä pettäjiksi. Tosi vastenmielistä. Ainoa pettäjä näissä kuvioissa on se mies joka rikkoo lupaustaan yksiavioisuudesta. Ja hänkin vain silloin jos suhde tosiaan on sovittu yksiavioiseksi.

Kyllä. Ja melkein pelkästään naisten kirjoittamaa tuollaiset. Jos joku sanoo itsellään olevan "korkea moraali" niin se on mulle aika red flag että on hurskasteleva tekopyhimys.

Vierailija
88/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin ja on ollut useampikin sellainen suhde. Varatut miehet on yleensä kokeneita rakastajia ja lähtökohtaisesti ainakin OK tyyppejä kun joku niitä jaksaa katsella. Se hivelee myös itsetuntoa että sillä olisi nainen kotona mutta haluaa juuri minut.

Sitten jos ne sattuisi tekemään jotain todella, todella paskamaista niin tiedän että voin käräyttää sen vaimolleen. Ei ole koskaan tarvinnut mutta kyllä tuo ajatus tuo turvaa.

Ai että pettäjä on OK tyyppi?😂

Parhaat miehet ovat varattuja.

Niin ovat parhaat naisetkin yleensä. Ilmankos olet siis sinkkuna.

Ei. Olen ollut 12 vuotta samassa parisuhteessa ja 5 vuotta naimisissa. Toki mulla on ollut monta kymmentä sivusuhdetta tässä samaan aikaan. Nussiminen on kivaa...

Vierailija
89/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ok, jos se varattu nainen olisi sinun vaimosi ja sinkkumies joku sinulle tuntematon?

Mulle olis ok. Vasta sanoin vaimolle että tekis hänellekkin hyvää käydä vieraissa. Vois piristää. Mutta ei aikonut mennä. Kyllä mä käyn, nyt juhannuksen jälkeen olen käynyt 5 eri naisen luona. M33v

Vierailija
90/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabimaissahan menestyvillä miehillä on monesti useampi vaimo. Heidän tapansa ja kulttuurinsa on olevinaan rikkaus ja olen samaa mieltä. Mutta sitten kun valitsee vaikkapa tämän mieluisan kohdan niin eipä se sitten rikkaus enää olekaan. Hehe koittakaa nyt päättää onko vai ei.

No ei vaan en mä siihen mitään yleistä hyväksyntää tarvitse pesää ja seksuaalista nautintoa vaan. :D

Vierailija
91/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi. Kerran oli mies, joka puhui paljon perheestään ja vietti paljon aikaa perheensä kanssa. Sitten kuitenkin yritti päästä kanssani sänkyyn. Tämä järkytti itseni jotenkin tosi paljon. Olin aina kuvitellut pettäjien olevan jotain muuta kuin rakastavia perheenisiä.

Näähän taitaa olla just pahimpia. Tosin itse olen mies, joten ei ole omakohtaisia kokemuksia. Miehiä on tietysti laidasta laitaan, joten vaikeaa erotella ehkä. Tiedän vaan joitakin "kilttejä" perheenisiä, jotka ovat huomaavaisia ja mukavia naisia kohtaan. Ovat ehkä luotettavia jollakin tavalla. Eivät komeita, mutta eivät mitenkään rumia. Sellaisia aika tavallisia ehkä. Kummasti tuntuu naisten seura kiinnostavan aina kun on pikkujoulut, firman juhlat tai mitkä tahansa, niin tietyt miehet pyörivät vain naisten ympärillä. En tiedä pettävätkö, mutta ei nyt ihan normaalia meininkiä.

Itse taas kuullut noin sata kertaa olevani näyttävännäköinen - pitkä, ihan hyvännäköinen, tumma ja atleettinen. En todellakaan ole pettäjätyyppiä ja välillä jopa tuntuu, että naiset saavat vääränlaisen mielikuvan. Varatut naiset eivät tosiaankaan piiritä, vaikka pitävät ihmisenä ja ehkä ulkoisesti myös. En kai sitten vaikuta luotettavalle/kiltille ulkonäköni puolesta. Luulevat kai, että naisia riittää, joten syntyy kilpailua - en tiedä. Sillä aikaa nämä aika tavalliset "kiltit" perheenisät pyörittävät firman naisia minkä ehtivät, koska ovat niin luotettavia ja kilttejä... ja heti kun selkänsä kääntää, niin ovat jo seuraavan naisen kimpussa juttelemassa mukavia.

Juttelin tästä erään naispuolisen työkaverin kanssa ja sanoi, että ei olisi hänestkään uskonut. Ja kyseisillä miehillä vaimot kotona, joilla ei varmastikaan ole mitään aavistusta, mitä miehet puuhaavat työpaikalla. Jotenkin oksettaa, kun firman juhlat, niin aina samat tyypit piirittävät milloin firman naisia, milloin baarituttavuuksia ja milloin ketäkin. Ja nämä henkilöt eivät todellakaan ole mitään komistuksia, eivät ällöttäviä limanuljaskoita vaan juuri sellaisia tavallisia kiltinnäköisiä "luotettavia" miehiä.

Vierailija
92/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi. Kerran oli mies, joka puhui paljon perheestään ja vietti paljon aikaa perheensä kanssa. Sitten kuitenkin yritti päästä kanssani sänkyyn. Tämä järkytti itseni jotenkin tosi paljon. Olin aina kuvitellut pettäjien olevan jotain muuta kuin rakastavia perheenisiä.

Varatuthan ne juuri pettävätkin, kun on vakipano odottamassa kotona, niin voi pokailla muita naisia suht rennolla otteella.

Kiteytit juuri sen, mitä tuossa äsken jaarittelin ;D. Varatut ovat "luotettavia" ja voivat saalistaa rauhassa rennolla otteella. Nainen luulee olevansa jotain erityistä ehkä, kun varattu mies kiinnostuu.

Vierailija
93/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehessä seksikkäintä on äly, suoraselkäisyys ja se, että on rohkeutta tehdä moraalisesti oikein.

Pettäjiltä puuttuvat nämä kaikki. Seksuaalinen kiinnostavuus on rannalle mädäntyneen meduusan tasolla.

Eli ei kiitos, aina on löytynyt laadukkaita sinkkumiehiäkin seuraksi.

Ainoo vaan, että, jos se äly, suoraselkäisyys ja rohkeus on vähemmän imartelevassa kropassa, et edes huomaa näitä ominaisuuksia.

Vierailija
94/112 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi näin tietämättäni. Mies väitti eronneensa. Sain totuuden selville. "Kunnollinen" neljän lapsen isä pääkaupunkiseudun kehyskunnasta. Teki mieli kertoa vaimolle, mutta en halunnut rikkoa idylliä.

Vierailija
95/112 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota niin ole tullut kyaeltyä, jos haarovälissä on kutkuttamaan ruvennut. Eli varmaankin.

Vierailija
96/112 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Itse asiassa puuhastelen yksinomaan varatun naisen eli oman vaimoni kanssa.

Vierailija
97/112 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatuthan ne juuri pettävätkin, kun on vakipano odottamassa kotona, niin voi pokailla muita naisia suht rennolla otteella.

Kiteytit juuri sen, mitä tuossa äsken jaarittelin ;D. Varatut ovat "luotettavia" ja voivat saalistaa rauhassa rennolla otteella. Nainen luulee olevansa jotain erityistä ehkä, kun varattu mies kiinnostuu.

Ei nainen kuvittele olevansa mikään uniikki lumihiutale vaan ainoastaan yksi tilastomerkintä varatun miehen naisseikkailuissa. Siitä huomiosta pitää ottaa kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää.

Vierailija
98/112 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen kuvittele olevansa mikään uniikki lumihiutale vaan ainoastaan yksi tilastomerkintä varatun miehen naisseikkailuissa. Siitä huomiosta pitää ottaa kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää.

Tämä. Naisetkin voivat hyvin haluta pelkkää seksisuhdetta, kestää seikkailu sitten miten kauan kestää. 

Vierailija
99/112 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppi kuivuis samantien, jos mies ois varattu. Sen verta korkea moraali on. Plus olen sen verta hyvännäköinen ja ihana ihminen, että löydän ja löysin ihan sinkun itselleni ja olen aina löytänyt.

Mulla on matala moraali ja ai jestas miten upeaa seksiä olen saanut. Pimppi vaan kostuu

Korkea moraali ja kuiva toosa tosiaan kulkee käsi kädessä, sitruunaa nielleen naaman kanssa. Paheksutaan nuttura tutisten ihan kaikkea joka poikkeaa omasta käsityksestä

Vierailija
100/112 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimppi kuivuis samantien, jos mies ois varattu. Sen verta korkea moraali on. Plus olen sen verta hyvännäköinen ja ihana ihminen, että löydän ja löysin ihan sinkun itselleni ja olen aina löytänyt.

Mulla on matala moraali ja ai jestas miten upeaa seksiä olen saanut. Pimppi vaan kostuu

Korkea moraali ja kuiva toosa tosiaan kulkee käsi kädessä, sitruunaa nielleen naaman kanssa. Paheksutaan nuttura tutisten ihan kaikkea joka poikkeaa omasta käsityksestä

Ilmeisesti sulla on kostuneet molemmat päät, kun tuommoisia kirjoittelet?