Hammas lohkesi syödessä, miten nopeasti pitää päästä hammaslääkäriin?
Eli äsken lohkesi hammas kokonaan kahtia syödessä. Pysyy molemmat puolet vielä kiinni sentää mutta purra tuolla suun puolella ei voi enää ollenkaan.
Miten nopeasti pitää päästä hoitoon? Katsoin että oralilla on seuraava vapaa aika torstaina...
Kommentit (36)
Soitat aamulla kuntasi hammasajanvaraukseen ja valitset numeron joka ohjaa särkyasiapuolelle, saat ajan samalle päivälle.
T. Vastaava tilanne toukokuun alussa, eikä ollut 1.kerta eikä varmasti viimeinen.
Tarkoitat, että hammas halkesi. Lohkeamisella tarkoitetaan palan irtoamista hampaasta.
Soittaisin välittömästi suunhoidonpäivystykseen
Vierailija kirjoitti:
No kunnalliselta olisin saanut ajan kolmen kuukauden päähän.
Älä valehtele!
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat, että hammas halkesi. Lohkeamisella tarkoitetaan palan irtoamista hampaasta.
Ei se niin tarkkaa ole täällä meidän kesken.
Vierailija kirjoitti:
Soitat aamulla kuntasi hammasajanvaraukseen ja valitset numeron joka ohjaa särkyasiapuolelle, saat ajan samalle päivälle.
T. Vastaava tilanne toukokuun alussa, eikä ollut 1.kerta eikä varmasti viimeinen.
Miksei voi soittaa heti? Päivystys auki viikonloppuisinkin
Poistoon menee, jos juureen asti halki. Implantti. Kassalla kirpaisee eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele!
En niin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla moni sanoo kärsivänsa puutetta sananvapaudesta ja sinä kehtaat käyttää omaasi valehteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi soittaa heti? Päivystys auki viikonloppuisinkin
En tarkoittanut päivystystä, ei tuo edes ole päivystys asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla moni sanoo kärsivänsa puutetta sananvapaudesta ja sinä kehtaat käyttää omaasi valehteluun.
Kertomalla oman kokemukseni?
Soitin heti aamulla yksityiselle hammaslääkärille kun hampaasta lohkesi pala.
Sain ajan samalle päivälle.Se maksoi sitten 123€.
Noh nuo hammasasiat haluaisi tietty hoitaa heti. Yksityisille pääsee nopeasti. Mikään järkky kiire ei kuitenkaan ole. Miten se hammas halkesi ja miksi? Miten havaitsit sen. Minullakin on jokin hammas halki, mutta en näe sitä itse, vaan lekuri näki.
Mulle kävi sama, odotin viikonlopun yli ja sain satikutia, että olis pitänyt hakeutua heti päivystykseen.
Mulla lohkesi hammas, lähti iso pala irti syödessä. Soitin hammaspäivystykseen seuraavana aamuna ja siellä annettiin ohjeet, jos ei ole kipeä, niin varaa aika hammaslääkärille.
Varasin ajan. Pääsin ajanvarausjonoon, jossa mennee kolme kuukautta. Mä olin siinä jonossa viisi kuukautta ja sitten soittelin kysyäkseni, että mitäpä mun asialle kuuluu.
Olen yhä jonossa, että he ottavat yhteyttä sitten, kun tulee aikoja. Jos alkaa särkemään, niin sitten kipupäivystykseen.
Tästä on nyt kaksi vuotta. Eipä ole aikaa kuulunut. En saanut myöskään vuosittaiseen tarkastukseen aikaa kunnalliselta, kun sitä olen yrittänyt. Huomasivat, että olen jo jonossa, niin nyt vaan pitää jonottaa.
Kävin mä hammashygienistillä ruopsuttelemassa pikkasen hammaskiveä pois, tarkastuksen teki. Hän ei nähnyt mitään syytä, että lähtisin kiireellisenä sen lohjenneen hampaan kanssa. Kuulemma ihan nätti ja terveeltä näyttää. Jos tulee kipuja, niin kipupäivystykseen.
Vantaalta
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi sama, odotin viikonlopun yli ja sain satikutia, että olis pitänyt hakeutua heti päivystykseen.
Älä huijaa