Mikä on suurin seksielämäänne liittyvä ongelma?!
Kommentit (138)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:57"]
Se, ettei mies voi laueta sisääni. Sperma polttaa sisälläni niin, että tuntuu vielä parin päivän päästäkin.
[/quote]
sperma-allergia.
ettekö harrastaneet seksiä ennen liittoa?
[/quote]
Mitä liittoa? Eihän tuosta selviä edes, onko sitä.
Se, että alapää on välillä niiiin kipeä pitkien sessioiden ja fistausten vuoksi. Eilenkin hurahti viisi tuntia sängyssä...on se vaan niin ihanaa...
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:37"]Se, että ujostelen välillä ihan liikaa. Olen kyllä halukas ja seksiä on paljon (aina kun nähdään, ei siis asuta yhdessä, ja ei, ei ole kyse mistään salasuhteesta vaan ihan toistemme kanssa seurustellaan), mutta yleensä haluan että on pimeää ja että saan pitää rintsikat päällä :( Meillä ei ole mitään luottamusongelmia tms., päinvastoin. Ehkä tämä tästä pikkuhiljaa huoh... Mies ei ainakaan myönnä että häntä häiritsisi (tästä on kyllä puhuttu), varmaan siksi kun seksi on muuten niin hyvää, tähänastisen elämäni parasta by far.
[/quote]
So far...
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:37"]Se, että ujostelen välillä ihan liikaa. Olen kyllä halukas ja seksiä on paljon (aina kun nähdään, ei siis asuta yhdessä, ja ei, ei ole kyse mistään salasuhteesta vaan ihan toistemme kanssa seurustellaan), mutta yleensä haluan että on pimeää ja että saan pitää rintsikat päällä :( Meillä ei ole mitään luottamusongelmia tms., päinvastoin. Ehkä tämä tästä pikkuhiljaa huoh... Mies ei ainakaan myönnä että häntä häiritsisi (tästä on kyllä puhuttu), varmaan siksi kun seksi on muuten niin hyvää, tähänastisen elämäni parasta by far.
[/quote]
Mies ei katsele tuollaista pitkään, ei kauhean kiihottavaa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:36"]Se, että alapää on välillä niiiin kipeä pitkien sessioiden ja fistausten vuoksi. Eilenkin hurahti viisi tuntia sängyssä...on se vaan niin ihanaa...
[/quote]
Isot paikat? Mul ei kyl menis nyrkki pilluun, hyi helvetti
Oma epävarmuuteni ulkonäön suhteen vartalossa kahden lapsen saamisen seurauksena tapahtuneiden muutosten vuoksi. Kovin suuri ongelma tämäkään ei ole, koska miehiltä olen saanut vain positiivista palautetta, ja osaan kyllä heittäytyä nauttimaan seksistä ja unohtaa epävarmuuteni sen ajaksi, jos mies osaa tässä auttaa. Siltikin, kaipaan sitä tunnetta, mikä oli kun oma kroppa oli vielä nätimpi, ja osasi itse kuvitella, kuinka se kiihottaa miestä. Selvästi kiihottaa vieläkin, mutta mun on vaikeampi eläytyä kuvittelemaan, että miksi sitä miestä kiihottaa.
Ja suurin seksielämäänne liittyvä ongelma on mikä?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:36"]
Se, että alapää on välillä niiiin kipeä pitkien sessioiden ja fistausten vuoksi. Eilenkin hurahti viisi tuntia sängyssä...on se vaan niin ihanaa...
[/quote]no enpä näe mitään ongelmaa tässä. Sitten jos mies väkisin fistasi sua, niin ettet nauttisi siitä tms. Niin sitten voisi olla jo ongelma...
Ei ole kumppania. Koska on hankala löytää dominoivaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:23"]Se ettei mieheni pysty antamaan minulle sellaista seksiä kun haluan. Olen yrittänyt selittää mitä haluan mutta mies ei tajua tai halua. Haluan että mies "ottaa" minut eikä kysele että haluisitko tänään? Intohimo puuttuu kokonaan, seksi on suoritus nykyään. Siksi en edes halua enään.
[/quote]
Meillä mies kysyy usein sellaisella vähän lapsekkaalla, vetoavalla ka kaikilla äänellä "saisinko mä tänään...?" Tuo, jos mikä on täydellinen turn off. Haluan, että mies on MIES ja ottaa minut.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:23"]Se ettei mieheni pysty antamaan minulle sellaista seksiä kun haluan. Olen yrittänyt selittää mitä haluan mutta mies ei tajua tai halua. Haluan että mies "ottaa" minut eikä kysele että haluisitko tänään? Intohimo puuttuu kokonaan, seksi on suoritus nykyään. Siksi en edes halua enään.
[/quote]
Meillä mies kysyy usein sellaisella vähän lapsekkaalla, vetoavalla ka kaikilla äänellä "saisinko mä tänään...?" Tuo, jos mikä on täydellinen turn off. Haluan, että mies on MIES ja ottaa minut.
[/quote]
Siis vetoavalla ja kainolla äänellä.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:23"]Se ettei mieheni pysty antamaan minulle sellaista seksiä kun haluan. Olen yrittänyt selittää mitä haluan mutta mies ei tajua tai halua. Haluan että mies "ottaa" minut eikä kysele että haluisitko tänään? Intohimo puuttuu kokonaan, seksi on suoritus nykyään. Siksi en edes halua enään. [/quote] Meillä mies kysyy usein sellaisella vähän lapsekkaalla, vetoavalla ka kaikilla äänellä "saisinko mä tänään...?" Tuo, jos mikä on täydellinen turn off. Haluan, että mies on MIES ja ottaa minut. [/quote] Siis vetoavalla ja kainolla äänellä.
[/quote]
Oletko kertonut tämän miehellesi?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 13:25"]
naiseni on todella iso sieltä. olemme +40 kumpikin.
ehkä vaan haaveilen tiukasta. olen itse normaalikokoinen.
[/quote]
Pyydä naistasi jumppaamaan. Kun ikää tulee lisää, lantionpohjalihasten merkitys kasvaa entisestään jo virtsanpidätyskyvynkin suhteen.
Meidän isoin ongelma on miehen haluttomuus. Saisin ihan luvan kanssa harrastaa seksiä muidenkin kanssa ja joskus harrastankin kun halut yltyy riittävän koviksi, mutta ei se silti korvaa millään muotoa seksiä parisuhteessa. Vaikka meillä onkin läheisyyttä muuten, suukotellaan, ollaan sylikkäin, silitellään ja muuta, niin ei se kuitenkaan vastaa seksin aikana olevaa läheisyyttä. Tällä hetkellä saan omaltani kolme tai neljä kertaa vuodessa.
Mies on ylipainoinen ja töiden takia välillä tosi stressaantunut (alunperin stressiinsä se alkoi syödäkin ja lihoi), mutta ei jaksa tehdä asialle mitään. Mies tietää kyllä mun fiiliksistä tämän asian tiimoilta, että en ole tyytyväinen. Olen nyt yrittänyt olla kuitenkin painostamatta miestä ja päättänyt odottaa mieheltä aloitetta seksiin, joten lopetin kesällä aloitteiden tekemisen. Kohta on odotettu kolme kuukautta, seksiä ollaan harrastettu viimeksi kesäkuun lopussa. Saa nähdä kauanko menee.
[/quote
Jethron akka?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:46"]
Oma epävarmuuteni ulkonäön suhteen vartalossa kahden lapsen saamisen seurauksena tapahtuneiden muutosten vuoksi. Kovin suuri ongelma tämäkään ei ole, koska miehiltä olen saanut vain positiivista palautetta, ja osaan kyllä heittäytyä nauttimaan seksistä ja unohtaa epävarmuuteni sen ajaksi, jos mies osaa tässä auttaa. Siltikin, kaipaan sitä tunnetta, mikä oli kun oma kroppa oli vielä nätimpi, ja osasi itse kuvitella, kuinka se kiihottaa miestä. Selvästi kiihottaa vieläkin, mutta mun on vaikeampi eläytyä kuvittelemaan, että miksi sitä miestä kiihottaa.
[/quote]
Mistä alapeukut? Onko tyhmää olla epävarma, vai oliko viestissä muuta alapeukuttamista?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:54"]
Ei ole kumppania. Koska on hankala löytää dominoivaa miestä.
[/quote]
Tää on kyllä totta. Siis kun puhutaan nimenomaan seksissä dominoivasta miehestä, joka ei muuten suhteessa dominoi. Olen toisaalta onnistunut houkuttelemaan useammastakin miehestä tuota dominoivaa puolta esille, eli ihan toivoton tilanne ei ole. Miehet kokee usein syyllisyyttä halusta "alistaa naista", mikä on tavallaan ihan ymmärrettävää, mutta jos on hyvä keskusteluyhteys ja saadaan puhuttua siitä, kuinka fantasiat on vaan fantasioita, eikä niitä tarvii hävetä, koska niitä ei koskaan kuitenkaan toteuttaisi vastoin kenenkään tahtoa, ja että niitä on ihan ok toteuttaa halukkaan kumppanin kanssa.
Olen aseksuaali, minun seksielämäni on täydellistä koska sitä ei ole ja olen täysin tyytyväinen tähän tilanteeseen. Kunhan tästä joskus löydän puolison niin seksielämäni ongelma tulee olemaan se, että sitä seksiä pitää todennäköisesti harrastaa useammin kuin nyt ellei satu samankaltaista kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:41"]Mies yleensä huolehtii mun orkkuni etukäteen koska on niin nopea tulemaan muuten.
Mutta ongelmaksi muodostuukin sitten se, kun olen saanut orkun tulee jälkimaininkeja vielä aika paljon ja juuri silloin haluaisin että mies vain lykkisi menemään, nussisi hullun raivolla. Miespä lykkii rauhallisesti kuin sunnuntaihiihelyllä ja pysähtyy kysymään "onko liian rajua?" NO EI VITTU TODELLAKAAN OLE! Siinä sitten saa pyydellä että panisi kunnolla, mut tahti ei vaan kiihdy.. yhtäkkiä mies jäykistyy, ähkäisee ja se on siinä.
[/quote]
Annas kun arvaan etkä ole aiheesta miehellesi puhunut vaan tulet tänne vinkumaan asiasta ja siitä ettei ukko paranna tapojaan