Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin seksielämäänne liittyvä ongelma?!

Vierailija
30.10.2014 |

Onko asia ongelma myös kumppanille?

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin meidän seksistä mielettömästi ja koin sen olevan parempaa kuin kenenkään kanssa aiemmin, pidin seksiä yhtenä meidän suhteen parhaana asiana kunnes mies totesi kännissä mun olevan todella löysä, pyyteli anteeksi myöhemmin mutta tämä todella loukkasi ja itsetunto koki kovan kolauksen, 7 vuotta olin elänyt jossain harhakuvitelmissa ilmeisesti. Sen jälkeen en enään ikinä ole todellakaan nauttinut meidän seksistä sillä joka kerta mietin etten kelpaa ja olen löysä.

Vierailija
62/138 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin vaimo haluaa ottaa aina vain suihin, muistakaan milloin viimeks perinteisempää! Tykkää tosin itsekin oraalijutuista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun orgasmittomuus. Nautin kyllä silti seksistä ja haluaisin sitä vaikka joka päivä, mutta mies haluaa pari kertaa kuussa kun aina väsyttää..

Vierailija
64/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen liian epävarma itsestäni niin en uskalla tehdä aloitetta

Vierailija
65/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei seksiä ole. Parin vkon päästä tulee 6kk täyteen selibaatissa.

Vierailija
66/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei poikaystävä käytä ehkäisyä joten joutuu koko ajan jännittämään että tuleeko raskaaksi. Muutenkin poikaystävä ajattelee vaan omaa nautintoa eikä huomioi minua. Hän pakottaa antamaan jopa menkkojen aikaan. Nyt olen jo kaksi aborttia tehnyt ja kolmas varmaan tulossa

Vierailija
67/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että miehellä ei ole haluja seksiin.
Siis seksin puute :(

Vierailija
68/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies haluaa vain anaalia.

Vierailija
69/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:01"]

Jonkinlainen haluttomuus puoleltani, joka johtuu siitä että nautimme eri jutuista seksissä enkä minä saa ns. haluamaani juuri koskaan. Ollaan keskusteltu, asiat ei muutu.

[/quote]

sama. Ja suhteen alussa mies vielä jaksoi minunkin nautintoani ajatella. Nyt arjen tultua suhteeseen, mies kiinnostunut seksistä joka tuottaa hänelle nautintoa, minä vain statisti näissä hommissa.

T mies koskettanut klitoristani 2 1/2 vuotta sitten viimeksi.

Vierailija
70/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko tulee tokalla lykkäisyllä ja mun orkku on ollut kadoksissa noin 5v. Ja ikää 23:) Vittumoijee. Lähden mieshuoriin. 

Vierailija
71/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä suurin ongelma on että vauva nukkuu vieressä ja herää aina. On ollut oikeitakin ongelmia, mutta nyt muuten tosi hyvä tilanne. Tämä on hyvä ketju, kiitos.

Vierailija
72/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa seksistä mitään, se sattuu ja miehen tulemiseen menee 20-30 minuuttia...

Vierailija
73/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olemme molemmat huonoja laukeamaan. Minä laukean vain sormilla, mies laukeaa vain kun pystyy itse kontrolloimaan liikettä. Tästä johtuen seksi on usein aika rutiininomaista. Eri asentoja ja suuseksiä tulisi varmaan harrastettua enemmän, jos edes joku saisi niissä.

Vierailija
74/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei sitä ole.

t. Yliromanttinen sinkku

Vierailija
75/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:31"]

Aloitteen teon ja aloittamisen vaikeus. Molemmat halutaan suunnilleen yhtä usein, mutta kumpikaan ei osaa tehdä rennosti ja reippaasti aloitetta.

[/quote] Kiihkeä suutelu?

Vierailija
76/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly on melkein aina kakkainen, ei sinne viitsi ottaa mitään :(

Vierailija
77/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen haluttomuus. Omiakin haluja on vähän vähentänyt miehen lihominen.

Vierailija
78/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimon puute ja miehen passiivisuus. Meidän seksimme menee suunnilleen niin, että mies makaa sängyssä ja minä lämmitän vuoroin miestä ja vuoroin itseäni. Mies hieroo ehkä polveani. Sitten istun miehen päälle ja ratsastan sille orkun, minkä jälkeen voidaankin lopettaa. Ei tarvii ihmetellä, miksei innosta seksi tai kiihota koko ukko enää...

Vierailija
79/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei huvita. Nuorin lapsi 5kk ja Mirena kierukka. Viime kerrasta... Toista viikkoa.

Vierailija
80/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja mun miehen seksi on aivan loistavaa kaikin puolin muuten, mutta mä en pysty tulemaan. Eikä tämä edes johdu miehestäni, koska sama on toistunut jokaisen seksikumppanin kohdalla. :( Vaikka seksi useimmiten tuntuu aivan tajunnanräjäyttävän hyvältä, aivan samalta kuin olisi jo orgasmin huipulla, niin en vain tule? Olen feikannut jokaisen orgasmini viimeisen vuoden ajalta, koska tiedän, että mies ottaisi sen huonosti (luulisi kuitenkin, että hänessä on jotain vikaa tai ettei ole tarpeeksi hyvä). Tosi inhottavaa, kun kaikki on muuten niin hyvin, mutta orgasmien feikkaaminen alkaa vaan kyllästyttämään... Omin käsin hoidettaessa saan kyllä orgasmin, mutta kenenkään miehen kanssa en ikinä. Onko muilla samaa ongelmaa tai vinkkejä? Olen miettinyt, että jos vaan paljastaisi koko asian, etten ole oikeasti ikinä tullut... En vain halua, että miehelle tulee paineita asiasta sen lisäksi että minulla on jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi