Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on suurin seksielämäänne liittyvä ongelma?!

Vierailija
30.10.2014 |

Onko asia ongelma myös kumppanille?

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että minua huvittaa harvoin.

N38

Vierailija
2/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen alle puolessa minuutissa.  Ruuttaan yleensä suoraan sisään kun alkaa stondata tai muuten menis lakanoille. Vaimo ei tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:21"]Tulen alle puolessa minuutissa.  Ruuttaan yleensä suoraan sisään kun alkaa stondata tai muuten menis lakanoille. Vaimo ei tykkää.
[/quote]

Miksi?

Vierailija
4/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita/haluta

Vierailija
5/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tyyppiä pimeessä peiton alla kerran vkossa ja hurjan kinkyä on takaapäin tissejä hieroen. Itse rakastaisin suuseksiä puolin ja toisin, roolileikkejä, leluja, asuja, lisäksi nautin alistumisesta, rajuista otteista, mutta tahtoisin myös suutelua, läheisyyttä, pitkiä esileikkejä ymsymsyms.. Mutta miehelle riittää paneminen muutaman minuutin ajan.. jos mies edes pystyisi vähän pitkittämään, sekä edes vähän alistamaan ja komentamaan, niin ehtisin saada itseni laukeamaan, mutta kun ei niin ei.. :(

Vierailija
6/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei ole.

Vierailija
7/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omaa kättä ei lasketa niin sen puute. Joka johtuu pääasiallisesti siitä ettei ole kumppania enkä innostu ajatuksesta jostain satunnaisesta panosta tuntemattoman kanssa.

Vierailija
8/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että seksiä on ihan liian vähän. Onneksi on rakastaja. T. Nainen joka kuuli ejakuloineensa tänään!

Vierailija
9/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma on se, että mies ei halua hirveen usein. Miehen mielestä kerta kuussa ei ole ongelma, mulle on ja suuri ongelma onkin...

Vierailija
10/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteen teon ja aloittamisen vaikeus. Molemmat halutaan suunnilleen yhtä usein, mutta kumpikaan ei osaa tehdä rennosti ja reippaasti aloitetta.

Vierailija
11/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies ei halua kokeilla mitään leluja tai välineitä :(

Vierailija
12/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiihotu enää ollenkaan. Vaikka kuinka yritän virittäytyä tunnelmaan, on esileikkiä ja kaikkea ja yritän tiiviisti miettiä jotain fantasioita ja heittäytyä ja yrittää nauttia.. niin blääh, ei tunnu missään, ei värähdä mikään, olen ihan yhtä kiihottuneessa tilassa kuin esim. pyykkiä viikatessani.

Suudellessakin mietin vaan (tahtomattani) että "paljonkohan vaihtuu bakteereita..." "yöks kun kieli on limainen" "onhan tää nuoleminen nyt ihan typerää" "viikset kutittaa" "missäköhän muuten mun huulirasva on..." "ai niin pitäis nyt varmaan vähän tunkea kieltä miehenkin suuhun niin vaikuttaisin ees vähän siltä että olisin kiihoittunut ja mukana hommassa"

Seksi tuntuu siis tylsältä pakkopullalta, johon ei millään viitsisi ruveta, mutta toisinaan on "pakko" ihan vaan siksi, että käy tuo mies sääliksi jos se ihan ilman joutuisi elämään. Minä voisin hyvinkin elää ilman seksiä, ihan tyhjänpäiväistä hommaa.

Alkuhuumassa sitä oli kiihoittunut jo pelkästä ajatuksesta, että kohta on seksiä tuon miehen kanssa. Mutta vuosien kuluessa tämä fiilis on entistä vaikeampi saavuttaa. Sanosin, että nykyään jo täysin mahdoton. Valitettavasti. (ja ei, en käytä mitään hormonaalista ehkäisyä enkä mitään muutakaan säännöllistä lääkitystä, olen ihan terve, elämästäni pitävä nainen, lisäksi rakastan miestäni ja meillä menee muuten ihan tasaisen hyvin.)

Vierailija
13/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kai, etten tunne halua mieheeni, ts. hän on mielestäni huono rakastaja :/ Mies ei oikein ole ymmärtänyt asiaa ja aika vaikea sitä on hänelle tolkuttaakaan, kun on muuten paras kaverini (=siinä tavallaan se vika). Enkä saisi asiaa sanoa edes ääneen, koska mies kesti suhteemme alussa seksiin kykenemättömyyttäni ja täydellistä halujen puutetta jopa vuosia putkeen. 

Vierailija
14/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen vuoden tuloksettoman "lapsenteon" jälkeen seksistä on kadonnut kaikki se hyvä... Tätä ei varmaan voi ymmärtää kuin joku samassa tilanteessa ollut.

Vierailija
15/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että seksielämää ei ole kuin joskus ja jouluna. Miehelle se ei ole ongelma, minulle on.

Vierailija
16/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:21"]Tulen alle puolessa minuutissa.  Ruuttaan yleensä suoraan sisään kun alkaa stondata tai muuten menis lakanoille. Vaimo ei tykkää. [/quote] Miksi?

[/quote]

Lakanat menee sotkuun.

Vierailija
17/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanpuute / liian monta lasta jotka vie kaikki mehut.

Vierailija
18/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on aivan liian iso. Ja on kai se sillekin ongelma, kun se on mulle ongelma.

Vierailija
19/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on liian nopea. Ollut jo yli kymmenen vuotta, eikä mitään merkkejä että joskus tilanne muuttuisi johonkin suuntaan. Seksi on tylsää tämän takia, miestä ei voi kosketella kovin paljoa, ei ottaa suihin, ei mitään, koska homma on vaan heti ohi. Ahdistaa toisinaan aika helvetisti kun ajattelee, että tällaista tämä nyt on sitten loppu ikä.

Vierailija
20/138 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mieheni haluaa noin kerran kuussa. Se, että hän ei kaipaa mitään uutta vaan kehuu aina kuinka paljon pitää seksistämme. Se, että hänellä on liian iso ja toisinaan jälkeen päin mulla on paikat kipeänä. Se, että olemme naineet 3 vuotta ilman ehkäisyä, käyttäneet ovulaatiotestejä ja silti olemme lapsettomia...